joo
mä olen kans sellainen, että jos mies olisi pitänyt mua tasa arvoisena, olisin sanonut sille jo Haista... pa....

, ehkä kultuurierot taas tekee siitä.... Just mihin rakastuin mun miehen, niin siihen että hän osaa käyttäytyä naisten kanssa 110. Eli tunnen itseä oikeasti heikoksi ja prinsessaksi hänen kanssa

. Niin kuin ehkä jokainen mun kultuurin nainen sen toivo. Myös se ettei hän ole pihi ollenkaan, on kans todella iso plussa. Vaikka mua haukuvat täällä että olen materialiisti. Mutta mun mielestä, mies on myös hieno, kun teke kallit lahjat, korut, LV laukut, autot ja muuta. Jotenkin tuntu että se tosissaan rakasta paljon ja halua olla kuin mies... Mutta ei mua varma täällä kaikki ymmärrä