Tunteet on näemmä täysin kuolleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstan kolmas Tinja. ;)

Eiköhän näitä tinjoja ole Suomi (ja muutkin maat) pullollaan. Moni vain ei edes itse tiedä kumppaninsa käyvän vieraissa ja osa nuolee haavansa hiljaisuudessa itsekseen.

Itse olen seksideittaillut miehiä viimeisen parin vuoden ajan ja suurin osa tyrkyllä olevista miehistä on varattuja. Monet ovat perheellisiä tai sitten on seurustelevia avoliitossa olevia ja löytyy myös niitä, jotka asuvat erikseen ja seurustelevat. Silti haetaan aktiivisesti vielä seksiseuraa muista naisista.

Se mikä minua erityisesti on ihmetyttänyt, ettei yksi vakirakastajatarkaan riitä, vaan sen lisäksi haetaan koko ajan uusia seikkailuja. Joillain saattaa olla monta vakkaria samaan aikaan.

[QUOTE="george";30433378]Joku täällä ihan tosissaan (ilmeisesti?) kirjoitti että "hyi kun luit kännykkää, mutta pettäminen ei ole rikos. "??!?? No, itseasiassa monessa maassa se on todellakin rikos. Jopa kuolemanrangaistuksen alainen rikos.
Myös Suomessa se on edelleen nimellä aviorikos. Aviorikos on myös tänä vuonna 2014 yksi syy millä perusteella voi hakea avioeroa. Aiemmin se oli ainut syy millä perusteella esim nainen saattoi saada avioeron miehestään. Mutta se laista.
[/QUOTE]

tämä nyt oli varmaan kaikkien aikojen typerin kirjoitus johon olen törmännyt. Onnittelet sulle!! Avioero haettaessa mitään syytä syytä, eikä sitä tarvitse perustella millään lailla. Näin siis Suomessa. Tuo termi on jäänyt elämään, mutta se on esim. juridisesti vanhentunut.

Yhteistyössä