S
"sanna"
Vieras
Oltiin tutustumassa tänään ryhmiksessä, johon tyttö 1 v 3 kk menee. En tiedä, kumpaa ahdistaa enemmän. Tyttö huusi heti, kun otin askeleenkin johonkin.... lisäks se oli jo kello 11 ihan väsy, kun normaalisti menee päikyille 13.00 ja tuolla ei taida olla mahdollista päästä nukkumaan aikaisemmin. No, sittenpä huutaa vaan. Miten kauan teillä on mennyt, että on lähtenyt sujumaan?