Nainen pelästyi taas, koen tämän touhun jo hyvin loukkaavana

• Viestiketjun aloittaja Iso äijä
  • Ensimmäinen viesti
yyy
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25787068:
Mikäs se sellainen ilme on ? Pitäisikö ruveta reenaamaan, yleensä hymyilen onkos sekin liian pelottavaa ? Luultavasti, joten eiköhän jätetä nää reenit väliin.

Tuli näistä ilmeistä muuten mieleen sellainen kulmakarvat alhaalla mietteliäs katse, olisiko se vähemmän pelottava ?
Ilmeisesti hymysi muistuttaa sitä Bondin rautahammasta, ei tässä muuta selitystä ole.
Katsele seiniin äläkä tuijota sitä sisääntulijaa, niin kaikki muutkin estyneet suomalaiset tekevät. Kyllähän sitä säikähtää, kun toinen tuijottaa silmiin kun mikäkin muun maan asukki.

"vieras"
Tulee mieleen, kun nuorempana piti kerran liftata yhteen paikkaan. No, sellanen vähän rotisko-mallinen auto pysähty ja sitä ajo kalju, karskin näkönen, täyteen tatuoitu mies... Mä vaan änkytin sitten, että onhan tää ihan turvallinen kyyti. Se sano, että on ja niinpä lähdin kyytiin... No, kyllä mua silti pelotti koko matkan.

"rrr"
Ööö, ihmeen henkilökohtaisesti otat tuon... Mä oon pelästynyt ihmisiä hississä varmaan miljoona kertaa, eikä se ole kertaakaan johtunut siitä että kyseessä on mies (vaikka turhan moni yksilö onkin kokenut aiheelliseksi käyttää suljettua tilaa hyväkseen esittämällä ahdistavia, henkilökohtaisia kysymyksiä ja ehdotuksia) vaan elän varmaan sen verran omassa maailmassani että joskus ihminen oven tai kulman takana on jotenkin odottamaton asia. :D

Ollessani teini kävi monta kertaa kyllä myös niin, että mummut selvästi aristelivat olemustani (rastat, lävistyksiä jnejne) ja saattoivat vaikka vaihtaa tien toiselle puolelle mikä toki oli vähän mälsää mutta ei se mulle nyt mikään ongelma kuitenkaan ollut.

La Paset
Minä oon saanut oikeen kunniamerkin siitä, että oon armoitettu pelästyjä. Älä ota tota henkilökohtaisesti. Ei kukaan halua sinua tahallaan loukata. Minä pelästyisin, vaikka hississä olis vaikka sohva. Pyydän anteeksi kaltaisteni puolesta sinulta ja sohvalta.

Iso äijä
[QUOTE="rrr";25787157]Ööö, ihmeen henkilökohtaisesti otat tuon... Mä oon pelästynyt ihmisiä hississä varmaan miljoona kertaa, eikä se ole kertaakaan johtunut siitä että kyseessä on mies (vaikka turhan moni yksilö onkin kokenut aiheelliseksi käyttää suljettua tilaa hyväkseen esittämällä ahdistavia, henkilökohtaisia kysymyksiä ja ehdotuksia) vaan elän varmaan sen verran omassa maailmassani että joskus ihminen oven tai kulman takana on jotenkin odottamaton asia. :D

Ollessani teini kävi monta kertaa kyllä myös niin, että mummut selvästi aristelivat olemustani (rastat, lävistyksiä jnejne) ja saattoivat vaikka vaihtaa tien toiselle puolelle mikä toki oli vähän mälsää mutta ei se mulle nyt mikään ongelma kuitenkaan ollut.[/QUOTE]

En ota hirveän henk. kohtaisesti, monesti turhaudun lähinnä ja ajattelen että mikähän totakin vaivaa. Mitäs pelättävää minussa on, ihmettelen välillä koko hommaa.

"rrr"
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25787199:
En ota hirveän henk. kohtaisesti, monesti turhaudun lähinnä ja ajattelen että mikähän totakin vaivaa. Mitäs pelättävää minussa on, ihmettelen välillä koko hommaa.
Ok. :) No, kuten sanoin, toisaalta ymmärrän. Joskus olisi tehnyt mieli huutaa niille mummoille että hei, en mä mitään tee ja oon ihan kiva tyttö oikeesti, mutta kai se olisi vain pahentanut tilannetta...

La Paset
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25787178:
Okei, kunhan tässä länkytän paskaa. Mutta ei tartte peljätä, okei !
Pyydän huomioimaan, että pelästyminen ei ole lainkaan sama asia kuin pelkääminen. Olen sata kertaa pelästynyt esim. omaa rakasta koiraamme, joka on ilmestynyt, vaikkapa kuivumaan ripustettujen lakanoiden alta jalkoihini kiehnäämään.
Lyökäämme kättä sen sinetiksi, että ymmärrät meitä säikkyjä?

Iso äijä
Pyydän huomioimaan, että pelästyminen ei ole lainkaan sama asia kuin pelkääminen. Olen sata kertaa pelästynyt esim. omaa rakasta koiraamme, joka on ilmestynyt, vaikkapa kuivumaan ripustettujen lakanoiden alta jalkoihini kiehnäämään.
Lyökäämme kättä sen sinetiksi, että ymmärrät meitä säikkyjä?
Tottakai ymmärrän kyllähän miehetkin säikkyy, mutta eihän se voi kestää kuin hetken, vai mitä ? Mitä sitä tärisemään ja värisemään, otetaan ihan iisisti. Lyödään sen päälle kättä ja vaikka ylävitonen.

Iso äijä
[QUOTE="rrr";25787348]Ok. :) No, kuten sanoin, toisaalta ymmärrän. Joskus olisi tehnyt mieli huutaa niille mummoille että hei, en mä mitään tee ja oon ihan kiva tyttö oikeesti, mutta kai se olisi vain pahentanut tilannetta...[/QUOTE]

Ei vanhoja ihmisiä pidä pelästyttää. Hehän voi saada jonkun sydärin, sentakia heille ei kannata ainakaan ruveta huutamaan.

La Paset
Rupesin ihan tosissani miettimään, mikä minusta on tällaisen säikyn tehnyt. Kyllä juuret nyt johtavat äitivainajaani. Lehdistössä oli uutisoitu jotain ikävää, ilmeisesti hissiväkivaltaan liittyvää, koska äiti kielsi minua astumaan hissiin tuntemattoman mieshenkilön matkakumppaniksi. Olisiko tämä tatuoitu takaraivooni...?
Voisitko kertoa, kuinka iso mies olet, ja oletko ulkomuodoltasi tarkoituksella pelottava, tatuointeja, kiiltävä kalju...?

Yhteistyössä