Nainen pelästyi taas, koen tämän touhun jo hyvin loukkaavana

• Viestiketjun aloittaja Iso äijä
  • Ensimmäinen viesti
Iso äijä
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25786584:
isäni veli on oikeasti pelottava ilmestys, muistuttaa ulkoisesti sitä kuutamosonaatin isoa tyyppiä joka rymyää pitkin pusikoita & puhuu huutamalla vaikka onkin mitä mukavin ja vaarattomin tapaus. itse en osaa pelätä ketään erikoisen näköistä.. eivätkös sarjamurhaajatkin näytä kilteiltä & tuikitavallisilta ?
Kaikista hulluimmat sarjamurhaajat ja muut sekopäät näyttää täydellisiltä perheiseiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25786671:
Olen kuullut jo naisilta oikeita totuuksia, en jaksa ruveta arvostelun kohteeksi. Osa teistä tykkää ja osa pitää ihan paskana. Näin se aina menee, en ole läski mutta en ole mikään punttipelle myöskään.

Anonyyminä on niin helppo vittuilla ja aukoa päätä sentakia en laita kuvaa. Voisin laittaa jos olisin seuraa etsimässä.
Tämä olikin vitsi, vitsi ;) ;)

Iso äijä
[QUOTE="vieras";25786607]En!
Tykkään miehen kokosista miehistä -ja jos komeekin oot, niin...
Ikä oli?[/QUOTE]

En ole seuraa etsimässä, mutta kiitos kuitenkin. Makuasioita, makuasioita, kuka on komea ja kuka ei.

Iso äijä
taidat vaa haluta, että joku sanois, että oot nii komee, kun noin häkeltyy jne.. :D
Aika imartelevaa kieltämättä. Toivon, että asia on juuri näin, mutta pahoin pelkään että kyseessä on jokin muu asia.

Enkä oikeastaan tiedä miksi avauduin, ehkäpä tässä oli sellaista että ei tarvitse pelätä miehiä ihan yleisesti ja miksi meitä pitäisi pelätä ? Böö vaan kaikille.

"vieras"
Kyllä muakin pelottas mennä hissiin ison miehen kans. Se on niin suljettu tila ja jos se oiskin joku roisto. Ja kun nykyään niin paljon kuulee kaikkee pahaa niin sitä tulee varovaisemmaks.
Lisäks oon henk.koht. joutunut kokemaan miehen väkivaltaa niin sekin mulla ehkä vaikuttaa.

Iso äijä
[QUOTE="vieras";25786917]Kyllä muakin pelottas mennä hissiin ison miehen kans. Se on niin suljettu tila ja jos se oiskin joku roisto. Ja kun nykyään niin paljon kuulee kaikkee pahaa niin sitä tulee varovaisemmaks.
Lisäks oon henk.koht. joutunut kokemaan miehen väkivaltaa niin sekin mulla ehkä vaikuttaa.[/QUOTE]

Böö ! Ei ole mitään pelättävää (möreällä äänellä).

"ihanaa"
[QUOTE="ihanaa";25786926]Mä ainakin meen ihan heikoksi isojen miesten eessä! Se varmaan vaan lumoutui niin, ettei voinut kuin änkyttää<3[/QUOTE]

Ja sorry, mä vastasin, ennenkuin luin muuta kuin otsikon.. Mutta tuo mun teoriani taitaa pitää paikkansa!

Iso äijä
[QUOTE="ihanaa";25786926]Mä ainakin meen ihan heikoksi isojen miesten eessä! Se varmaan vaan lumoutui niin, ettei voinut kuin änkyttää<3[/QUOTE]

Kiitos kohteliaisuudesta, toivotaan näin.

Iso äijä
[QUOTE="vieras";25786956]Et voi sanoo nuin. Sun kohdalla ei, mut jonkun toisen kohdalla on.[/QUOTE]

No kun ajattelin ruveta käyttämään tätä slogania ihan oikeassa elämässä. Seuraavan kerran kun nainen on tulossa hissiin niin sanon BÖÖ ! ei ole mitään pelättävää, ehkäpä se rauhoittuu siitä sitten normaaliksi ja päästään tekemään hissimatka hyvässä hengessä.

yyy
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25786371:
Tuskinpa, pukeudun sen verran hyvin, että miltään spurgulta tai rikolliselta en voi näyttää. Olen kasvoiltanikin ihan komeaksi haukuttu, no mutta nämähän on makuasioita voi olla että olen joidenkin mielestä ruma ja rikollisen näköinen.
Sitten vika täytyy olla sun ilmeessä. Harjoittele peilin edessä sellaista normaalin ihmisen ilmettä, niin eivät naiset ja lapset enää pelästy.

Iso äijä
Sitten vika täytyy olla sun ilmeessä. Harjoittele peilin edessä sellaista normaalin ihmisen ilmettä, niin eivät naiset ja lapset enää pelästy.
Mikäs se sellainen ilme on ? Pitäisikö ruveta reenaamaan, yleensä hymyilen onkos sekin liian pelottavaa ? Luultavasti, joten eiköhän jätetä nää reenit väliin.

Tuli näistä ilmeistä muuten mieleen sellainen kulmakarvat alhaalla mietteliäs katse, olisiko se vähemmän pelottava ?

Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25787068:
Mikäs se sellainen ilme on ? Pitäisikö ruveta reenaamaan, yleensä hymyilen onkos sekin liian pelottavaa ? Luultavasti, joten eiköhän jätetä nää reenit väliin.

Tuli näistä ilmeistä muuten mieleen sellainen kulmakarvat alhaalla mietteliäs katse, olisiko se vähemmän pelottava ?
Mitä teet työksesi? Jos suinkaan sopii siihen, selaile kiireisen ja tärkeän näkösenä jotain papruja salkku kourassa, kuivakka pisnismies-look, you know ;)

Yhteistyössä