Nainen pelästyi taas, koen tämän touhun jo hyvin loukkaavana

• Viestiketjun aloittaja Iso äijä
  • Ensimmäinen viesti
Iso äijä
Rupesin ihan tosissani miettimään, mikä minusta on tällaisen säikyn tehnyt. Kyllä juuret nyt johtavat äitivainajaani. Lehdistössä oli uutisoitu jotain ikävää, ilmeisesti hissiväkivaltaan liittyvää, koska äiti kielsi minua astumaan hissiin tuntemattoman mieshenkilön matkakumppaniksi. Olisiko tämä tatuoitu takaraivooni...?
Voisitko kertoa, kuinka iso mies olet, ja oletko ulkomuodoltasi tarkoituksella pelottava, tatuointeja, kiiltävä kalju...?
Tukka on päässä, puolipitkä fleda geelillä varustettuna. Otsassa ei lue, että olen Saatana tai antikristus.

Olen ulkomuodoltani vain minä, eipä siinä sen kummempaa jos se pelottaa niin eihän sille tietty voi mitään, mutta en vain ymmärrä mikä mussa pelottaa. Se kai tän avauksen pointti on.

haluu nähdä
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25787027:
En ole seuraa etsimässä, sori.
Huh huh! No en minäkään, todellakaan! Ehkä se on tuo sun omahyväisyys mikä pelottaa naisia. Suosittelen muutamaan asennetta ja nöyrtymään. Ehkä ne naisetkaan ei sitten enää pelkää...

Iso äijä
Alkuperäinen kirjoittaja haluu nähdä;25788793:
Huh huh! No en minäkään, todellakaan! Ehkä se on tuo sun omahyväisyys mikä pelottaa naisia. Suosittelen muutamaan asennetta ja nöyrtymään. Ehkä ne naisetkaan ei sitten enää pelkää...
Sepä se, heh heh. Böö vaan sullekkin.

Iso äijä
[QUOTE="Vieras";25788920]Mä pelästyn aina, jos hississä onkin muita ihmisiä kun oon menossa hissiin. :D Se jotenkin on niin vähäistä, että samaan hissiin sattuu joku muu. :)[/QUOTE]

Böö ! Tästä tuli mun juttu, ei ole mitään pelättävää. Laitanpa sen mainoksen vielä tähän huvikseen.

[video=youtube;BETLkEyb2yw]http://www.youtube.com/watch?v=BETLkEyb2yw&feature=related[/video]

Minusta isot miehet on ihania (itse olen 160cm). En toki voi puhua joka tapauksesta, saattaahan olemuksessa olla paljon muuta mikä pelottaa, mutta itse koko ei kyllä pelota. Ihan samalla tavalla se puolitoistametrinen huppariteini voi vetää puukon repustaan jos sille linjalle lähdetään...

Eiköhän noita syitä karttamiseen ole monia. Joku vaan hätkähtää että onpa iso mies. Toinen ehkä kaipaa sitä henkilökohtaista tilaa enemmän ja isompi henkilö sitten tuntuu olevan heti niin iholla vaikka olisikin vähän kaueampana. Joka tapauksessa hissi on tosiaan huono paikka, kyllä siellä vaivaantuu suurin osa ihmisistä ihan sama minkä kokoisia ovat.

Iso äijä
Minusta isot miehet on ihania (itse olen 160cm). En toki voi puhua joka tapauksesta, saattaahan olemuksessa olla paljon muuta mikä pelottaa, mutta itse koko ei kyllä pelota. Ihan samalla tavalla se puolitoistametrinen huppariteini voi vetää puukon repustaan jos sille linjalle lähdetään...

Eiköhän noita syitä karttamiseen ole monia. Joku vaan hätkähtää että onpa iso mies. Toinen ehkä kaipaa sitä henkilökohtaista tilaa enemmän ja isompi henkilö sitten tuntuu olevan heti niin iholla vaikka olisikin vähän kaueampana. Joka tapauksessa hissi on tosiaan huono paikka, kyllä siellä vaivaantuu suurin osa ihmisistä ihan sama minkä kokoisia ovat.
Ihanaksi ne naiset ovat yleensä haukkuneet (jotkut myös kusipääksi eli ei siinä mitään), omaa naista kun saa vähän rutistella sillain hellästi ja se kehrää, niin minäkin olen tyytyväinen.

• Tykkää
Reactions: Millenia

Yhteistyössä