Nainen pelästyi taas, koen tämän touhun jo hyvin loukkaavana

• Viestiketjun aloittaja Iso äijä
  • Ensimmäinen viesti
Iso äijä
Taas joku hysteerikko pelästyi kun avasi hissinoven ja rupesi änkyttämään jotain ihmeellistä.

Sanoin rauhallisella äänellä, että hissi menee alaspäin. Olen iso mies, mutta luultavasti maailman leppoisin ihminen.

Miksi naiset pelkäävät miehiä, mikä teitä vaivaa. On hyvin loukkavaa minua kohtaan tälläinen käytös, en jaksa enää.

Iso äijä
[QUOTE="nekku";25786042]Mitä sä siellä hississä nökötät. Kyllä minäkin pelästyisin, jos hissiin mennessä sisällä nukkuisi joku nakki[/QUOTE]

Saa kai sitä jumalauta hissiä käyttää jos haluaa. Kannattaa tottua siihen, että muutkin käyttää hissiä.

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25786355:
Näköjään, kun välillä tuntuu että miten päin sitä pitäisi olla jotta nainen ei pelästy. Se on kuitenkin hyvin loukkavaa kun käyttäydytään tuolla tavalla.
sulla on itsetunto-ongelma jos tuollainen sua loukkaa. Mitä se sinun napaa kaivaa mitä ihan ventovieraat susta ajattelee.

Mullakin on iso mies ja sitä ei paljoa kiinnosta jos joku sitä pelkää. Tuntemattomat lapsetkin joko rakastavat hänet hengiltä tai sitten pelkäävät kuollakseen. Sellaista se elämä on.

ttjt
Ahtaanpaikan kammo? Mikään ei ole kamalampaa kuin täyteenahdettu hissi joka jää vielä jumiin puoleen väliin. T: tämän kokenut ja sen jälkeen haluan mennä väljissä hisseissä

Iso äijä
sulla on itsetunto-ongelma jos tuollainen sua loukkaa. Mitä se sinun napaa kaivaa mitä ihan ventovieraat susta ajattelee.

Mullakin on iso mies ja sitä ei paljoa kiinnosta jos joku sitä pelkää. Tuntemattomat lapsetkin joko rakastavat hänet hengiltä tai sitten pelkäävät kuollakseen. Sellaista se elämä on.
Totta, ehkäpä ei pitäisi loukkaantua. Olet ihan oikeassa, ehkäpä avaus oli ihan turhaakin turhempi. Joskus vain ottaa päähän, minkäs sille tekee.

Iso äijä
[QUOTE="nainen";25786413]Vaikutat pelottavalta. Oletko ehkä vähän aggressiivinen?[/QUOTE]

Jaa, enpä usko tai no jos paikoillaan seisominen on agressiivista niin ehkäpä sitten ja rauhallisella äänellä puhuminen.

Iso äijä
Iso? Siis mallia "kaappi" vai suunnattoman lihava? Mä tykkään pitkistä ja kunnollisen kokoisista, yli 190cm ja 100kg niin :p
Jospa ne vaan häkeltyy sun komeaksi haukuttua olemusta?
En minä mikään läski ole, eikä tässä mitään Brad pittejä olla. Luulisi, että on ennenkin miehiä nähneet, mitäpä sitä häkeltymään.

Olisihan se imartelevaa toki jos minusta häkeltyvät, mutta eipä nyt jaksa lähteä tolle linjalle. Voihan siinä toki jotain perääkin olla tai no en tiedä.

..,..
En nyt ihan heti väittäisi, että kaikki naiset sinua pelästyvät. Toisten on vain syystä tai toisesta vaikea olla vastakkaisen sukupuolen kanssa "läheisesti" - mukaanlukien hissi. Se on joillekin intiimi tila, sillä meillä ihmisillä on hyvin erilainen raja sen "oman minän" -tilan ja muiden tilan suhteen. Hississä tuota omaa tilaa joutuu usein jakamaan toisen kanssa tahtomattaan... eli kyseessä on siis rajatilaloukkaus eikä suinkaan pelkotila sinua kohtaan.

Toki muitakin syitä voi olla. Olen itse kasvanut raavaan isän opissa, jossa naiset ja miehet lääppivät toisiaan, naiset olivat huoria jne. Tästä minulle jäi tietty omakuva. Löysin puolisoni alta kaksikymppisenä, hän oli ensimmäinen seurustelukumppanini. Menimme naimisiin, olimme parikymmentä vuotta yhdessä, kunnes tulin jätetyksi.

Olen muiden miesten seurassa outolintu. En osaa seurustella sujuvasti vastakkaisen sukupuolen kanssa, sillä avioliitossa ollessani mieheni oli mustasukkainen - ja se joka petti... ja sitten jätti.

Myönnän, että minäkin saattaisin olla vaivautunut hississä - kenen tahansa miehenpuolikkaan kanssa. Mutta toki kaiken tämän jälkeen olisin hissisä mieluiten raavaan miehen kanssa, joka olisi mahdollisimman kaukana siitä entisestä puolisostani.

Joten jatkossa hymyilet vain meille naisille nätisti, ja kestät meidän "pelkotilojamme", sillä et oikeasti voi tietää, mistä kulloinkin on kysymys.

Nähdään hississä...

isäni veli on oikeasti pelottava ilmestys, muistuttaa ulkoisesti sitä kuutamosonaatin isoa tyyppiä joka rymyää pitkin pusikoita & puhuu huutamalla vaikka onkin mitä mukavin ja vaarattomin tapaus. itse en osaa pelätä ketään erikoisen näköistä.. eivätkös sarjamurhaajatkin näytä kilteiltä & tuikitavallisilta ?

Iso äijä
En nyt ihan heti väittäisi, että kaikki naiset sinua pelästyvät. Toisten on vain syystä tai toisesta vaikea olla vastakkaisen sukupuolen kanssa "läheisesti" - mukaanlukien hissi. Se on joillekin intiimi tila, sillä meillä ihmisillä on hyvin erilainen raja sen "oman minän" -tilan ja muiden tilan suhteen. Hississä tuota omaa tilaa joutuu usein jakamaan toisen kanssa tahtomattaan... eli kyseessä on siis rajatilaloukkaus eikä suinkaan pelkotila sinua kohtaan.

Toki muitakin syitä voi olla. Olen itse kasvanut raavaan isän opissa, jossa naiset ja miehet lääppivät toisiaan, naiset olivat huoria jne. Tästä minulle jäi tietty omakuva. Löysin puolisoni alta kaksikymppisenä, hän oli ensimmäinen seurustelukumppanini. Menimme naimisiin, olimme parikymmentä vuotta yhdessä, kunnes tulin jätetyksi.

Olen muiden miesten seurassa outolintu. En osaa seurustella sujuvasti vastakkaisen sukupuolen kanssa, sillä avioliitossa ollessani mieheni oli mustasukkainen - ja se joka petti... ja sitten jätti.

Myönnän, että minäkin saattaisin olla vaivautunut hississä - kenen tahansa miehenpuolikkaan kanssa. Mutta toki kaiken tämän jälkeen olisin hissisä mieluiten raavaan miehen kanssa, joka olisi mahdollisimman kaukana siitä entisestä puolisostani.

Joten jatkossa hymyilet vain meille naisille nätisti, ja kestät meidän "pelkotilojamme", sillä et oikeasti voi tietää, mistä kulloinkin on kysymys.

Nähdään hississä...
Juu, yritetään kestää toisiamme.

Iso äijä
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25786599:
No pistäppä kuule kuvaa tulemaan, niin saat kuulla tältä naisväeltä sen oikean totuuden ;)
Olen kuullut jo naisilta oikeita totuuksia, en jaksa ruveta arvostelun kohteeksi. Osa teistä tykkää ja osa pitää ihan paskana. Näin se aina menee, en ole läski mutta en ole mikään punttipelle myöskään.

Anonyyminä on niin helppo vittuilla ja aukoa päätä sentakia en laita kuvaa. Voisin laittaa jos olisin seuraa etsimässä.

Yhteistyössä