Mut haittaakse? Eiks ole pääasia, että ne miehet kuolaa, vai ootko bi???Esim. mun biksukuvista facessa ei tykkää kukaan nainen...sen sijaan n. 10 kpl miehiä kuolaa mun kuvien perään Et kyl se on kateutta, jos joku nainen ei esim. pysty tyksäilemään mun biksukuvista facessa
Katkeralta kuulostaa toi sun juttusVoin tunnustaa, et muakin ärsyttää toi koulunkäynnistä jauhaminen, ensiks niiiiiin halutaan kouluun ja sit kun on sitä opparia ja popparia ja gradua pradua niin tehdään valtavan iso juttu kun siltä seisomalta ei saada väsättyä sitä hommaa kasaan.
Mitä siitä hyödyt? Onko parempi sixari kesällä vai? Tuleeko frendeiltä respectii? Mun naama on noita täynnä ja ihmettelen vaan (osalla) läskin määrää tolla urheilemisella.. eli taitavat vielä liioitellakin/valehdellakin.Siis WTF, kai mä saan päivittää urheiluni, jos haluan
Musta tuntuu,että jo siitä saattaa tulla hyvä mieli,että voi jakaa muille sen mitä on tehnyt..vaikkei kukaan kehuisikaan.Huvittaa kieltämättä nämä jotka päivittää litaniassa kuinka on pyykit pesty, imuroitu, roskat viety ym. ja sitten muutamat kommentoi kilpaa tyyliin "vähänkö olet reipas, miten sä aina jaksat!" ja seuraavana päivänä taas uusiksi.
Mutta ehkä se on sitä kaivattua arjen luksusta että roskienviennistäkin saa kunnolla kehuja ja hehkutusta.