En löydä mun puhelinta mistään!

Puhelin on edelleen teillä tietymättömillä. Takin taskut ja laukku katsottu, tosin tiesin, ettei se siellä ole. Olen ollut kotona kipeän lapsen kanssa, joten ei ole olluta tarvetta laukulle.

Mopossakaan ei ollut, eikä hellan alla tai pattereiden välissä. Aika monet paikat olen katsonut jo moneen kertaan. Nyt on käytössä vanha puhelin, johon hain uuden sim-kortin. Uudella kortilla on vanhan tiedot siis sama liittymä ja laskut ym. En tiennyt, että se toimii noin helposti. No, opinpa jotain uutta :) Puhelinnumerot vaan on siinä vanhassa ja on iso homma kerätä kaikki uudestaan, jos puhelinta ei löydy.

Mä tulen kertomaan, jos puhelin löytyy :D Ja saa edelleen laittaa ideoita, mistä etsisin.
 
"vieras"
Meillä on sohva tavarasyöppö, sen sisään menee milloin mitäkin. Kauan hukassa olleet oranssit Fiskarsit on löytynyt sieltä, telkun kapula monen monta kertaa, yleensä tuon kapulan katomisen jälkeen, joku viitsii tonkia. Sohvan rakenne on niin tyhmä, että istuimen ja selkänojan välistä on avoin reitti sinne sohvan sisään ja tietysti se sohvan pohja on kuitenkin vuorattu siten, ettei ne lattialle saakka pääse.
 
entä?
sohvatyynyt, oma ja lapsen sänky, kylpytakin tai kotitakin/housujen taskut...
miehen työkassi/salkku?
jos väsyneenä puhelusi jälkeen nostit sen johonkin KORKEALLE (ettei lapsi vie...) etkä muista?
 
1
Oliko kuinka pieni kännykkä? Ei kai sun lapsi ole voinut niellä sitä?

Materia ei voi hävitä, väitetään. Paitsi että joskus on tuntunut että kyllä se vaan voi (elämäni aikana olen hävittänyt totaalisesti ja käsittämättömästi selvin päin mm. yhden ajokorttini ja yhden kameran linssinsuojuksen sekä yhdet rintaliivit. En meinannut suostua uskomaan näiden asioiden katoamista, vaan kutakin olen etsinyt vielä parissa muutossakin katoamisten jälkeen...)
 
Oliko kuinka pieni kännykkä? Ei kai sun lapsi ole voinut niellä sitä?

Materia ei voi hävitä, väitetään. Paitsi että joskus on tuntunut että kyllä se vaan voi (elämäni aikana olen hävittänyt totaalisesti ja käsittämättömästi selvin päin mm. yhden ajokorttini ja yhden kameran linssinsuojuksen sekä yhdet rintaliivit. En meinannut suostua uskomaan näiden asioiden katoamista, vaan kutakin olen etsinyt vielä parissa muutossakin katoamisten jälkeen...)
Ihan peruspuhelin, ei ole voinut lapsi niellä sitä.
 
Onkos teillä jatkettava keittiön pöytä? Jos on niin kurkkaappa sen alle, ettei teletappis ole tunkenu sitä esim. jatkolevyn päälle. Tsekkaa samalla, ettei se ole missään muuallakaan huonekalujen tukirakenteisiin jemmattuna
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25703994:
Onkos teillä jatkettava keittiön pöytä? Jos on niin kurkkaappa sen alle, ettei teletappis ole tunkenu sitä esim. jatkolevyn päälle. Tsekkaa samalla, ettei se ole missään muuallakaan huonekalujen tukirakenteisiin jemmattuna
Meinasin jo innostua, mutta pöytä oli levitettynä silloin, kun puhelin hävisi. Mies pisti tuon kasaan vasta sen jälkeen. Mä jatkan koluamista ja penkomista.

Meillä ei ole mitään eulkoita, joten ei ole kenenkään mahassa.
 
Empä nyt tullut koko ketjua lukeneeksi. Mutta tälläiset tuli itselleni mieleen.

Onko viety roskia ulos tänään? Ettei olisi roskikseen sujahtanut.
Pyykkikori
Naulakko
Lelulaatikot
Sängyt. Mie olen pari kertaa löytänyt kadonneen puhelimen tyynyliinan sisältä sängystä.
 
Onko teillä sauna? Tai vilkaisitko jo tyynyn ja liinan väleistä? Onko vaippapaketteja jonne olis sujahtanut? Kenen kanssa puhit viimeksi, sanoitko hänelle tekeväsi jotain puhelun jälkeen?
Harmi jos ei löydy, jelppiä oot ainaki saanut hyvin :)
 
"luppis"
tulipas mieleeni et jos teillä on kotiteatterilaitteisto jossa bassovahvistin ni siinähän yleensä kapulan mentävä reikä..vilkases sielt!! tai jos muutoin isoja kaiuttimia joissa isoja reikiä.. (en tiiä onko ehdotettu jo ku en jaksanu koko ketjuu lukee)
 

Yhteistyössä