En löydä mun puhelinta mistään!

"aliina"
Mä oon samassa tilanteessa lähes joka päivä. :D Usein puhelin on löytynyt vaatehuoneen hyllyltä. Kerran en löytänyt puhelinta millään, lopulta löytyi tyynyliinan sisältä.
 
"kiti"
Itselläkin on useasti mennyt puhelin hukkaan vaikka juuri olisin siihen puhunut. Minulla ei ole edes lapsia jotka voisivat sen jemmata johonkin. Yleensä kyllä löytyy jostain sohvatyynyjen välistä tai niinkin vaikeasta piilosta kun naulakon päältä olevasta hyllystä :-D
 
[QUOTE="joku";25707097]Joko kännykkä on löytynyt?[/QUOTE]

Ei ole. Mulla on jo pakkomielle sen löytämisestä :D Miestäkin naurattaa, kun mä mietin uusia paikkoja, joista etsiä. Viime yönä etsin rakkinetta unissani koko yön ja löysin sen lipaston kaapista, mutta ei se ollut siellä aamulla :snotty: Olin toki jo sieltä katsonut aikaisemmin.

Aika ihanaa, kun autatte ja jaksatte kiinnostua mun puhelimesta :)
 
entäs
Tyhjääppä lapsen kaikki lelu varastot. Vaatekaappien alahyllyt? Rattaat? Ulkovaatekorit ja yleensäkkin ulkovaatteet jotka taaperon ulottuvissa. Onko jotain nallukkaa jonka sisään voi laittaa jotain. Palikka talo tai vastaava johon voi työntää palikoita niin onko siel?
 
"mie"
Onko lapsi ennen ottanut puhelintasi? Mietin, että oletkohan itse hukanut vai lapsi. Jos epäilet lapsen hukanneen, niin menepä hänen tasolleen ja kartoita mahdolliset ja kiinnostavat kolot siltä korkeudelta :D
 

Yhteistyössä