En löydä mun puhelinta mistään!

Hullukshan tässä kohta tulee :) Ei näköjään riitä et omat hukassa olevat tavarat piinaa, nyt mä jo saan hepulin jonkun tuikituntemattoman kadonneesta tavarasta...

Ite hävitin aikoinaan sykemittarin, katoin varmasti ihan tasan tarkkaan joka kolon koko kämpästä. Ostin sitten puolen vuoden ettimisen jälkeen uuden. Ja kaks viikkoa sen jälkeen sykemittari löytyi reissukassin sivutaskusta (jonne olin sen sata kertaa kyllä katsonut)...
:LOL: Mahtavaa, että mun puhelimen kohtalo rassaa muitakin :D Joo, olen ihan varma, että uuden ostettuani vanha puhelin löytyy heti.
 
kriih
[QUOTE="aliina";25755058]Voi hitsi, vieläkin siis hukassa se samperin puhelin. :D Mua niin vaivaa tää asia, saanko tulla teille ettimään sitä?? :D[/QUOTE]

Mä kans! Perustetaan semmonen puhelimenetsintäpartio :) Saadaanhan tulla, jookos, jookos?

Ton pitäis vielä olla oikeesti löydettävissä, jos kerran RockyRoad ei oo talosta poistunu häviämisen aikoihin. Tai sitten se on kävelly unissaan...
 
kriih
:LOL: Mahtavaa, että mun puhelimen kohtalo rassaa muitakin :D Joo, olen ihan varma, että uuden ostettuani vanha puhelin löytyy heti.
Jos yrittäisit petkuttaa sitä piileksivää puhelinta? Lainaat joltain kaverilta tuliterää puhelinta - mieluiten sellaista kaikenhallitsevaa älypuhelinta - ja teeskentelet, että se on sun uusi puhelin. Kailotat kotiin tullessasi kovaan ääneen, että "kylläpä tää on hieno tää uus puhelin, olipa hyvä että se vanha hävis" ja avot, jopa pomppaa vanha puhelin äkkiä keskelle sohvapöytää :-D
 
Jos yrittäisit petkuttaa sitä piileksivää puhelinta? Lainaat joltain kaverilta tuliterää puhelinta - mieluiten sellaista kaikenhallitsevaa älypuhelinta - ja teeskentelet, että se on sun uusi puhelin. Kailotat kotiin tullessasi kovaan ääneen, että "kylläpä tää on hieno tää uus puhelin, olipa hyvä että se vanha hävis" ja avot, jopa pomppaa vanha puhelin äkkiä keskelle sohvapöytää :-D
Menisköhän se halpaan? :D Täytyy ainakin kovaan ääneen sunnitella uuden ostoa ;)

Joo, tulkaa meille etsimään se typerä kapistus!!!! Tulkaa vaikka heti :D
 
[QUOTE="vieras";25838570]Voi v**tu, että minuakin harmittaa tuo kännyn hukkuminen :(
Tekis mieli tulla sinne teille koluamaan.[/QUOTE]

Voi tule! Teen varmaan ensi viikolla tehoetsinnän ja siihen olis oikein mukaava saada apua :D Jos ei löydy, ostan sit uuden. Mutta älä nyt yöuniasi menetä :D
 
"jojo"
Pyykkikoneen pesuainelokerossa? Päältätäytettävän pyykkikoneen rummun ja rungon välissä? (Meillä sieltä kaivettiin kerran lusikka) Jos teillä on ulosvedettävä roskissysteemi, niin siellä pohjan alla? Sängynpäädyn ja patjan välissä?
 
Teillä on taatusti käynyt teidän huomaamatta avaruusolentoja joltain vieraalta planeetalta ja ne ovat ottaneet sen kännykkäsi mukaansa salaisiin tutkimuksiin, jossa he tutkivat elämää maapallolla ja johon tutkimuksiin tarvitaan mahdollisimman paljon erillaisia esineitä maa-nimiseltä planeetalta
 
Edelleen kadoksissa! Olen luopunut toivosta ja hommasin uuden :D Uusi puhelin tulee tosin vasta ensi viikolla, mutta en malta odottaa =) Tosin harmittaa valokuvat, jotka katos puhelimen myötä. Mutta onhan ne tallessa täällä jossain :whistle:
 

Yhteistyössä