Joo, hälytti ensin kunnes akku loppui. Huh tämä helpottiKun soitit siihen niin se hälyytti...siis tuut tuut? Ei se silloin vessanpöntössä ole. Siellä se kastuu ja pimenee nopeasti, ellei ole vedenkestävää mallia.
Joo, hälytti ensin kunnes akku loppui. Huh tämä helpottiKun soitit siihen niin se hälyytti...siis tuut tuut? Ei se silloin vessanpöntössä ole. Siellä se kastuu ja pimenee nopeasti, ellei ole vedenkestävää mallia.
Jääkaappi, pakastin, sohva, taskut, leivänpaahdin, lehtipinot tarkastettu jo. Ei ole leikkiuunia. Korkeat paikatkin kurkittu, muutamat pölypallot pyyhitty samalla
Kengät on katottu nekin muutamaan kertaan. Kirjahyllystä otin kirjat pois alimmilta hyllyiltä, vaatekaapit oon käyny läpi... En vaan tajua, mihin se kapine on voinut mennä!Ootko katsonut kaikki eteisessä olevat kengät? Mä löysin joskus kotiavaimeni (ja tusinan verran tutteja ) saappaasta.
En mä niitä jauhopusseja taida nyt availla, kun en ole tehnyt niillä mitään aikoihin... Elovenapussi on pöydällä ja sinne kyllä kurkkasinAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25703869:Katoppas viwelä keittiön kaapeista, että oliskos se esim. jauhopusseissa
Ihan peruspuhelin, ei ole voinut lapsi niellä sitä.Oliko kuinka pieni kännykkä? Ei kai sun lapsi ole voinut niellä sitä?
Materia ei voi hävitä, väitetään. Paitsi että joskus on tuntunut että kyllä se vaan voi (elämäni aikana olen hävittänyt totaalisesti ja käsittämättömästi selvin päin mm. yhden ajokorttini ja yhden kameran linssinsuojuksen sekä yhdet rintaliivit. En meinannut suostua uskomaan näiden asioiden katoamista, vaan kutakin olen etsinyt vielä parissa muutossakin katoamisten jälkeen...)
Meinasin jo innostua, mutta pöytä oli levitettynä silloin, kun puhelin hävisi. Mies pisti tuon kasaan vasta sen jälkeen. Mä jatkan koluamista ja penkomista.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25703994:Onkos teillä jatkettava keittiön pöytä? Jos on niin kurkkaappa sen alle, ettei teletappis ole tunkenu sitä esim. jatkolevyn päälle. Tsekkaa samalla, ettei se ole missään muuallakaan huonekalujen tukirakenteisiin jemmattuna
Kato ny varmuuden vuoksi se pöydän jatkoviritelmäMeinasin jo innostua, mutta pöytä oli levitettynä silloin, kun puhelin hävisi. Mies pisti tuon kasaan vasta sen jälkeen. Mä jatkan koluamista ja penkomista.
Meillä ei ole mitään eulkoita, joten ei ole kenenkään mahassa.