Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25686396:Nää on jotenki tosi surullisia ketjuja.
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25686396:Nää on jotenki tosi surullisia ketjuja.
95% vastanneista on tyyliin 5 senttiä tilillä, rahaa tulee seuraavan kerran viikon päästä, olis ihan hirvee tilanne.Miksi?
No se vähän riippuu. Esim. mulla on sitä omaa rahaa tilillä vitonen joka menee yhteen huuto.netin tuotteeseen, mutta miehen tililtä maksetaan ruuat yms. Jos olisin yh, tilanne olis perseestäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25686453:95% vastanneista on tyyliin 5 senttiä tilillä, rahaa tulee seuraavan kerran viikon päästä, olis ihan hirvee tilanne.
No niinpä..No se vähän riippuu. Esim. mulla on sitä omaa rahaa tilillä vitonen joka menee yhteen huuto.netin tuotteeseen, mutta miehen tililtä maksetaan ruuat yms. Jos olisin yh, tilanne olis perseestä
Siis säästötilillä! Missä pankissa on vielä SÄÄSTÖTILEJÄ! Voi, voi!Säästötilillä 1800
Käyttötilillä 800
Visalla 500 e velkaa
Rahaa tulee viikon päästä muistaakseni, palkka kahden viikon välein ja en nyt tarkkaan muista edellistä.
Mulle tämä on hyvä tilanne, että rahaa on kuitenkin se satanen käteisenä ennen seuraavaa palkkapäivää. Miehen tuloilla tässä mennään kuitenkin tämän ulkomaankomennuksen ajan ja sillä lienee useampi tonni tilillä. Kaikki laskut on kuitenkin maksettu jo alkukuusta.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25686453:95% vastanneista on tyyliin 5 senttiä tilillä, rahaa tulee seuraavan kerran viikon päästä, olis ihan hirvee tilanne.
Siis minä puhun ainakin säästötilistä, johon laitan joka kuukausi säästöön rahaa. Ei ole suurempi korko tms, mutta rahat on aina käytettävissä ja ns. puskurirahastona.Siis säästötilillä! Missä pankissa on vielä SÄÄSTÖTILEJÄ! Voi, voi!