Paljonko teillä on tilillä rahaa ja koska tulee seuraavan kerran rahaa?

• Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Yh-äiti"
Mulla on tilillä 23 senttiä ja seuraava raha on ensi viikon perjantaina tuleva lapsilisä. Ruokaa on jääkaapissa ja pakastimessa sekä on kuivatarvikkeita ja säilykkeitä eli nälkää emme näe.

Meitä siis mä ja yksi kouluikäinen lapsi.

=(
tilillä varmaan euro,kaapissa tämän ja huomisen ruuat,kuivakaapissa jotain ja pakkasessa varmaan jotain mistä kyhää jotain.
seuraavat rahat lapsilisät.minä+koira ja 5 lasta perheessä

"lillis"
100e, tosin siitä maksettava sähkölasku, lapsilisä tulee seuraavaksi.
mulla kaksi kouluikäistä lasta ja olen yh.
Kyllä täs pärjäillään, sossusta mitään en saa koska olen töissä, tili meni laskuihin :-( tuli yllättäviä lääkemenoja myös.

Mulla on about 5 e tilillä. Lapsilisä tulee seuraavaksi, ne menee suoraan säästötilille. Omaa rahaa tulee kuun lopussa, josta maksan myös oman osuuteni laskuista. Meillä mies maksaa ruokaostokset siten, että olen kuun lopussa siirtänyt tietyn summan miehen tilille, josta ostaa. Elatustuki ja lapsilisä säästötilille. Mies laittaa oman osansa. Sitten on käteissäästöt ja toinen säästötili pahan päivän varalle. Ja säästöt tytön kesävaatteita varten. Eli ihan hyvin menee. Meillä ei ole autoa yms, niin saa hyvin säästettyä rahaa. Kun menen töihin, alkaa varmaankin käsirahan säästäminen.

"Neiti"
Eilen tuli rahaa ja laskujen jälkeen jäi 800 euroa ns. käyttörahaa ja ruokaostoksiin (mies ostaa puolet). Seuraavaksi tulee talvilomarahat ja lapsilisät kuun lopulla. Sitten vanhempainraha loppuukin ja alkaa köyhät ajat :/. Säästöistä syödään sitten...

"mamma"
n. 300e - miehellä saman verran - ja seuraavaksi tulee lapsilisät kahdesta muksusta. Joudun kuitenkin vielä ensiviikolla maksamaan sähkölaskun ja ensikuun vuokran, millä päästäänkin taas nollasaldolle. Onneksi kuun viimeinen on miehen tilipäivä, vaikkei silläkään paljoa juhlita, huonopalkkainen kun on ja ne muutkin laskut on taas maksettava.

"xXx"
olisko noin 900€, seuraavaksi tulee lapsilisä ja 29. pv pikkutili. Tili tuli ja tili meni siis toissapäivänä. Miehellä taitaa olla muutama kymppi, lisää tulee maanantaina.

ollioiliovi
Säästötilillä 1800
Käyttötilillä 800

Visalla 500 e velkaa

Rahaa tulee viikon päästä muistaakseni, palkka kahden viikon välein ja en nyt tarkkaan muista edellistä.

"vieras"
Mun tilillä on varmaan jotain 800e. Siirsin just tonnin eri tilille säästöön. Käteistä on muutama satanen ja seuraavaksi taitaa mulle tulla lapsilisät. Miehen tilillä on sitten huomattavasti enemmän. Kotiäitinä oon.

Yhteistyössä