Onko muita vanhempien naisten blogeja, kuin Kalastajan vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://blog.tiski.fi/

Minunkin mielestä Kalastajan vaimo on reilusti ikäistään vanhemman näköinen ja olisin arvoinut syntymävuodeksi saman kuin mulla, eli 1975. Hänellä on hyvä blogi ja hyvä tyyli jne. Eihän nelikymppinen mikään vanha ole, eikä se synty ole näyttää vanhalta?!

http://kalastajanvaimo.indiedays.com/2011/02/24/kaveleva-beibi/ Tuolla alla keskusteluita. Joten vaikka Kalastajan Vaimo on kovin hyvä bloggaaja, hyvä kirjoittaja, hyvän tyylitajun omaava ja varmasti mukava ja menestyvä nainen. NIin onhan hän ikäisekseen REILUSTI vanhemman näköinen.
Tämä munkin kommentti voi olla joo asiaton, mutta en ymmärrä miksi joku muka negatiivinen kommentti jotakin yleistä "blogi-idolia" kohtaan olisi aina kateutta. Eikä se paha asia ole näyttää vanhemmalta. Sen sijaan on paha asia näyttää itsensä pilanneelta, jota kalastajan vaimo ei ole.

Mun on nyt pakkoa puuttua tähän, koska tunnen kalastajan vaimo nimistä blogia kirjoittavan ihmisen.
Tätä hänen ikäasiaa puidaa netissä hirveän paljon. Mä en usko, että kukaan nainen ilahtuu, kun saa tietää näyttävänsä jopa 20-vuotta vanhemmalta. Kalastajan vaimo tietää hyvin kyllä, että ihmiset pitävät häntä keskimäärin yli nelikymppisenä, eikä itse voi tähän asiaan vaikuttaa. Hän elää terveellisesti ja se, että kasvot ja iho ikääntyvät, saatta jopa johtua jostakin, mitä ei blogissa paljasteta, joten suu suppuun.
Tämän ketjun aloittaja ei varmasti vilpittömästi tiennyt hänen olevan paljon nuorempi, joten AP: ihan ok.
Te muute voisitte sulkea suunne ja näppiksenne tuossa asiassa, koska kuka tahansa tuollaisesta loukkaantuu. Sitäpaitsi jos on ihana ja lämminhenkinen älykäs ihminen, niin pieni pahe se siinä on jos näyttää vanhemmalta.

Ei hyvän tähen sentään! kävin uteliaisuuttani katsomassa, enkä ymmärrä kyllä ollenkaan miten saatte tuon naisen näyttämään vanhemmalle kuin on?!? Minä olen reilu 30 ja näytän takuulla homssuiselle liki 50:lle, muttei kyllä ikänä tuo nainen! Menkää optikolle!

Mä näytän vanhalta "samoista syistä", kuin Kalastajan Vaimon Johanna.
A. Olen vähän liian laiha (bmi alle 20)
B. Tietty vaalea sävy hiuksissa vanhentaa
C. Mulla on todella ohut iho

Saan usein kuulla myös näitä "ai säää ootki 30, luulin että nelkyt" ja ei ne mukavalta tunnut.

Lakkaa ap vastailemasta itsellesi :D. Joo, kyllä ymmärrän, on kauheaa olla ruma. Kalastajan vaimo on ihan oman ikäisensä näköinen. Ainoastaan paremman näköinen, kuin 99,9% sen ikäisistä.

Minunkaan mielestä Kalastajan vaimo ei nyt mitenkään vanhan näköinen ole. Ihmettelen suuresti, kun kaikki kuvittelevat häntä yli nelikymppiseksi. Ei hän mun mielestä nyt nelikymppiseltä näytä.
Ja mun mielestä nyt ei ole kovin suurta eroa onko 29 vai 32, jos ikä/ulkonäköasiaa ajattelee.
Kyllä mä hänet kolmenkympin tienoolle veikkaisin.

En nyt puutu tuohon kalastajan vaimoon mitenkään.

Blogimaailma on karu. Bloggaajat ovat kovan arvostelun kohteena. Tottakai varmasti jokainen, joka pärstänsä julkisesti laittaa esille osaa varautua kritiikkiinkin. Mutta mun mielestä monissa blogeissa mennään ihan asiattomuuksiin. Jos blogin aiheena on koirat, niin keskusteluissa käydään läpi koiran omistajan reisien paksuutta ja olohuoneen verhoja. Monien bloggaajien lapsia haukutaan rumiksi jne. En tiedä mikä ihmisiä vaivaa, mutta kaikista pitää aina saada jotakin kritiikkiä keksittyä.
Vaikka joku bloggaaja oliskin minusta vanhan näköinen, liian laiha, liian lihava jne niin miksi mun pitäisi siitä välittää?

Toisaalta: En ymmärrä myöskään miksi ns. suosikkiblogistien arvostelu on aina kateutta? Siis haukkuminen on typerää joo, mutta ei se kateutta aina ole. Eihän KUKAAN voi olla kaikkien mielestä kaunis,fiksu,tyylitietoinen jne?

On se kumma kun joku "yleisesti kauniin" on pakko olla kaikkien mielestä kaunis. Jos olet toista mieltä, niin sun on pakko olla kateellinen. MIKSI?

Tai jos jokus "yleisesti ei kauneusihanteeseen sopiva" on jonkun mielestä kaunis, niin hän on heti provoilija, ylipainoisuuden puolustaja, väärässä, hullu ja ties mitä. MIKSI?

Ehkä kalastajan vaimo näyttää vähän ikäistään vanhemmalta. Hän on sellainen kypsän naisen oloinen ja tämän sanon positiiviseen sävyyn. Varmasti vähän vanhempien miesten mieleen, mutta ei välttämättä niinkään 20-30vuotiaiden.

Miksi on huono asia näyttää ikäistään vanhemmalta? Mä näytän taas aivan liian nuorelta. Olen 32v ja monesti luullaan 19-20vuotiaaksi. Mielummin näyttäisin nelikymppiseltä. Tosin jos laihduttaisin, niin varmaan "vanhentuisin "ikäiseni näköiseksi.

[QUOTE="vieras";25676617]Lakkaa ap vastailemasta itsellesi :D. Joo, kyllä ymmärrän, on kauheaa olla ruma. Kalastajan vaimo on ihan oman ikäisensä näköinen. Ainoastaan paremman näköinen, kuin 99,9% sen ikäisistä.[/QUOTE]

Ettekai te modet tällaiseen saa puuttua? Siis teillä ei ole oikeutta "ilmiantaa" julkisesti tällaisia. Muuten et voi tietää, että tuo AP, vastailee itselleen??

Kyllähän tuo K V on ikäisekseen reilusti vanhemman näköinen. Ikääntyneet kasvot ja varmaan väärä hiustenväri. Mitäs sitä kieltämään kun näkee selvästi?
Ja kyllä: hän on siitä huolimatta oikein kaunis ja viehättävä nainen.

Yhteistyössä