Kalastajan vaimo-blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Heii!

Huomasin järkytykseksi, että Kalastajan vaimo-blogi on tänää muuttunut salasanalla suojatuksi. Oonko tehny jotain väärin vai onko ihan oikeesti näin käynyt?

Voi itku potku, oli mun lemppariblogi ja parhaat käsityöohjeet oli siellä myös!

Toki ymmärrän, jollei halua enää elämää jakaa, mutta voi surkua silti :(

Mun mielestä oli saanut jotain lokaa ja ilkeitä juttuja kommentteihin ja tämän vuoksi. Se on niin riskiä pitää avointa blogia ja näyttää kuvia ja kertoa elämästään. Ymmärrän salasanat täysin!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mun mielestä oli saanut jotain lokaa ja ilkeitä juttuja kommentteihin ja tämän vuoksi. Se on niin riskiä pitää avointa blogia ja näyttää kuvia ja kertoa elämästään. Ymmärrän salasanat täysin!

Aivan. Noi törkypalautteet on tulleet sinne vasta tän vuoden aikana. En yhtään ihmettele jos ne alkoi kaksplus linkityksen myötä.. tietäen tän paikan tason. Tosin löytyy noita nykyään myös muistakin blogeista.

Ymmärrän hyvin kalastajan vaimon ratkaisun. Hänelle tuli aikamoista lokaa kommentteihin, mitäpä tuollasia kattelemaan.
Tämä kaksplussan keskustelupalsta on kummallinen paikka toisinaan, täältä lähtee paljon törkyä maailmalle kommenttien muodossa. Joillakin on varmaan aika surkea oma elämä, kun täytyy muita niin kovasti arvostella.
Täällä aikanaan minun miehen veljen lapsen äiti heitteli törkyä ja valheita minun ja perheeni niskaan oikein olantakaa ja laittoi minun blogini osoitteen kiertoon omille kaveripalstamammoilleen. Sen seurauksena blogiini ilmestyi törkyviestejä, joista kävi heti selväksi mistä/kenestä olivat jutut lähteneet. No, ko viestit ja kirjoitukset ovat tallessa ja poliisilta kysyin törkyjen ip-osoitteen selvittämisestä ja tutkintapyynnön tekemisestä. Onnistuu kuulema helpostikin. Terkkuja vain P.S.:lle..

Ihme juttu, mun mielestä Johanna tuli kuitenkin siihen päätökseen että jatkaa ihan salasanattomalla blogilla ja luulis, että olis meitä lukijoita informoinu ennen ku salasanan laittaa... Ja ihan viimeaikoina kommentitki muuttunu asiallisempaan suuntaan. Toivottavasti ei oo ku joku väliaikanen juttu :(

Oli välissä auki, ehdin lukemaan pätkän eli Suomen reissun ajan blogi on salasanan takana. Sen jälkeen miettii mitä tekee, mutta ilmeisesti infoaa siitä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen lukija:
Oli välissä auki, ehdin lukemaan pätkän eli Suomen reissun ajan blogi on salasanan takana. Sen jälkeen miettii mitä tekee, mutta ilmeisesti infoaa siitä kyllä.

näin juuri...suomessa oli häntä alkanut ahdistaa kaupassa et ketkä kaikki blogia lukee ja siksi suomen loman aikana on salasanalla varustettu

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mikäs tos blogissa on niin ihmeellistä

Harvinaisen tyylikkäät valokuvat, päivän asut ja neuleohjeet. Sopivasti erilainen blogi (= ei parikymppisten teinien Mulberry-linkityksiä), jossa on aitoa kaunista elämää. Tykkään todella paljon ja harmittaa, jos blogi sulkeutuu kateellisten ämmien palautteen vuoksi.

Vai taas on suomalaiset kateelliset tantat päässeet vauhtiin... Harmi jos Johanna on ilkeitten ihmisten takia sulkenut bloginsa taas salasanan taakse.

En voi sanoa haukkujille muuta kuin et hävetkää!

Johanna itse laittoi blogiinsa, että lähtee nyt Suomeen lomalle ja saa tulla hihasta vetäsemään jos näkee hänet Suomen lomallaan. No sitten laittoi Suomesta jutun otsikolla Suomi-ahdistus kuinka häntä ahdistaa kun koko Suomi tuntee. Siis ei siinä edes kirjoittanut mitään, että joku olisi tullut edes vetämään hihasta, mun mielestä vaan jotenkin ristiriitaista, että ekana rohkaisee lukijoita ottamaan yhteyttä jos näkee Suomessa ja sitten taas kirjoittaa kuinka Suomessa on ahdistavaa kun kaikki tuntee. No eipä häntä tosiaan kaikki tunne ja taisi kuvitella ne tuijotukset vaan...jos blogilla vaikka 10 000 lukijaa, joista moni tulee monta kertaa niin kuinka monta lukijaa sattuu yhtä aikaa johonkin Prismaan Johannan kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Johanna itse laittoi blogiinsa, että lähtee nyt Suomeen lomalle ja saa tulla hihasta vetäsemään jos näkee hänet Suomen lomallaan. No sitten laittoi Suomesta jutun otsikolla Suomi-ahdistus kuinka häntä ahdistaa kun koko Suomi tuntee. Siis ei siinä edes kirjoittanut mitään, että joku olisi tullut edes vetämään hihasta, mun mielestä vaan jotenkin ristiriitaista, että ekana rohkaisee lukijoita ottamaan yhteyttä jos näkee Suomessa ja sitten taas kirjoittaa kuinka Suomessa on ahdistavaa kun kaikki tuntee. No eipä häntä tosiaan kaikki tunne ja taisi kuvitella ne tuijotukset vaan...jos blogilla vaikka 10 000 lukijaa, joista moni tulee monta kertaa niin kuinka monta lukijaa sattuu yhtä aikaa johonkin Prismaan Johannan kanssa...

Niin sulla ei ikinä ajatukset ja mielipiteet muutu?

Ehkä se siellä Norjassa ei tuntunut niin ahdistavalta, kun siinä saa etäisyyttä näihin maisemiin. Ja hänhän muistaakseni nimenomaan sanoi, että TUNTUI siltä, että kaikki tuijottaa, ei että kaikki varmasti tuijottaa.

No muutenkin se Johanna on koko ajan sulkemassa blogiaan, avaamassa taas uudestaan jne. Ihan kuin hakisi huomiota, kirjoittaa sulkevansa blogin niin sitten tulee 200 kommenttia, että älä sulje ja hirveästi Johannan kehumista.

Mun ymmärtääkseni kukaan ei Johannaa Suomessa lähestynyt, vaan häntä ahdisti vain se ajatus, että ketkä kaikki hänet blogista tunnistavat tms...Olen kyseisestä blogista kovasti tykännyt, mutta nyt tuo lopetan-en lopeta-lopetan "uhkailu" rupeaa kuullostamaan vähän naurettavalta ja huomionhakuiselta. Toivottavasti tässä kolmannessa blogissa loppuu nämä älyttömyydet. Tai eihän sitä pakko ole lukea...

Miksi toisten naisten on niin vaikeaa hyväksyä jos joku muu on kaunis, mukava, positiivinen ja menestyy... Heti ollaan mollaamassa ja selän takana potaskaa puhumassa?!
Nytkin joku kehtaa väittää että Johanna on sulkemassa blogia vain sen takia että saisi monta kommenttia ja huomiota. Voi herran jestas, miksi luet sitten hänen blogia jos kaikki hänen ajatukset ja mietteet eivät ole sinun mieleen.
Yrittäkää nyt arvon naiset opetella ajattelemaan positiivisesti ja lopettamaan toisten jahtaaminen! Muistakaa että me kaikki ollaan ihmisiä joilla on tunteet ja aina kannattaa miettiä kahdesti ennenkuin kirjoittaa pahasti jostain henkilöstä. Älkää takertuko pikkuseikkoihin, jos joku aihe ei miellytä niin antakaa sen olla, ei teidän tehtävänä ole heti olla arvostelemassa. Se antaa vain todella typerän kuvan teistä, suomalaisista äideistä ja naisista!

Yhteistyössä