Kalastajan vaimo-blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma Ruotsista:
Se antaa vain todella typerän kuvan teistä, suomalaisista äideistä ja naisista!

Ai Ruotsistakin voi kirjoittaa Suomi ip:llä ;)

Just tätä mä tarkoitan. Sä tsekkaat mun ip:n ja takerrut sellaiseen pikkuseikkaan. Miksi? Mikä ihmisen ajatusmaailmassa on vialla kun pitää aina etsiä virheitä toisista ihmisistä. Kyllähän mä nyt itse tiedän missä mä olen :) Mua EI kiinnosta sun ip tai se kuka olet mutta samalla saat mut hymyilemään koska tiedän että olet väärässä, en vain tiedä miten sen sulle todistaisin. Eikä se mun mielestä ollut tän jutun pointti...

Lasken kyllä itsenikin suomalaiseksi äidiksi vaikka olen asunut täällä yli 10 vuotta ja lapseni ovat syntyneet Ruotsissa. Mutta se ei muuta sitä faktaa että näissä foorumeissa pyörii mahdottoman monta ilkeää ihmistä jotka jaksaa valittaa ihan typeristä asioista. Vai voiko joku väittää minun olevan väärässä?!? Korjatkaa jos olen. Miettikää... miksi täällä aina tapellaan ihan ihmeellisistä jutuista? Miksi ihmiset haukkuu ja jahtaa esim Johannaa joka ei ole pahaa sanaa kellekään sanonut vaan ihanan kärsivällisesti aina jaksanut kaikkiin juttuihin vastailla. Miksi äidit hyokkää toisten äitien kimppuun sellaisissa asioissa jotka ratkaistaan yleensä henkilökohtaisin perustein. esim. imetys, lasten päivähoito äitiysloman aikana, lasten lukumäärä jne. Eikö meidän pitäisi osata antaa tukea vaikka joku muu tekee erilaisen päätöksen kuin me? Eihän me voida tuomita ventovieraita koska ei tiedetä kaikkia faktoja. Kaikilla on edelleen oikeus omaan mielipiteeseen ja meidän on vaan pakko oppia kunnioittamaan sitä!

Täältä ne hormonihirmumammat lähettää sellaista lokaa kaikkien niskaan, että enpä yhtään ihmettelisi vaikka Johanna päättäisi lopettaa koko blogin pitämisen.

Yhteistyössä