Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Huomenia.
Viikonloppu meni esikoisen 4vee synttäreitä juhliessa. Hieman stressi laski kun ei ehtinyt joka välissä miettimään vauvaprojektia.

rontti1 Toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa.

Dyra Jaksuja. :hug:

ipna varovaiset onnittelut haamusta. Toivottavasti vahvistuu kunnon ovisplussaksi.

ON: Vielä pitäisi piinailla pari päivää. Tätiä ei vielä näy, mutta todennäköisesti stressi vaan viivyttää tädin tuloa. En usko että saan plussaa keskiviikkona. Päätä särkee mutta se on vain univajeesta.
 
Dyralle ja Evyalle jaksuhali - samoin kaikille muille jotka nyt ovat sen tarpeessa. Ja ipnalle lykkyä! :)

Sori tämä omanapaisuus ja itsesäälissä rypeminen nyt, mutta mulla on ihan maailman paskin olo nyt. Ensinnäkin, olen ihan varma että tuolla helvetin inssillä ei TAASKAAN saada mitään tulosta - olotila vaan kertoo jo nyt, että turha edes kuvitella olevansa raskaana. Toisekseen, olin tänään julkisen puolen ensikäynnillä IVF -hoitoa varten. No, kun jo olin kerran jonottanut päästäkseni tuolle käynnille, niin tuli vähän puskista, että vielä erikseen on joku VITUN IVF-SUUNNITTELUJONO joka tarkoittaa, että taas odotellaan pari kuukautta, ennen kuin päästään alkuun! Ja minä kun olin jo kuvitellut, että tämän käynnin jälkeen päästäisiin asiaan ja olisin jo maaliskuussa IVF:ssä. Voi perkeleen perkele :mad: Nyt on siis vaihtoehdot joko jatkaa noita turhia inssejä yksityisellä, tai sitten tehdä tässä odotellessa yksi IVF yksityisellä ja siihen menee lääkkeineen kaikkineen rahaa n. 3000 euroa, jee...
Mulla on naiset nyt oikeasti niin paska olo, että tekisi mieli vetäytyä sänkyyn odottamaan kuolemaa. Olen vatvonut näitä lapsettomuusasioita niin monta vuotta, että en oikeasti kohta enää jaksa enkä halua elää tällaista elämää, missä vaan vastoinkäyminen seuraa toistaan. Nih. :stick:
 
Scarleth voi sua... julkinen on kyllä ihan p:stä ja yksitynen kallista... Toivotaan kuitenkin että oot raskaana nyt etkä myöhemmin!!! Mä niin toivon että plussa teille suotaisiin kuten kaikille muillekin täällä palstalla.

Pupu75 tälläkin palstalla useampi jolla ei tyhjennys ole mennyt ihan nappiin vaan vielä kaavinta on jouduttu tekemään. Miksi ihmeessä näissä keskenmenoissa ei ole sitä jälkitarkastusultraa niin päästäisiin eroon monestakin turhasta kohtutulehduksesta ja odottelusta.
 
Täällä kans yks jolla ei lääkkellinen tyhjennys menny ihan niinku piti. Tai no itseasiassa tyhjennys kyllä mutta sen jälkeinen aika ei.
Tarkastuskäynnillä kohdunlimakalvo ei ollu normi oli jotain rosoisuutta tai vastaavaa -> odotellaan menkat.
Seuraavalla käynnillä sama juttu -> odotellaan toiset menkat.
Seuraavalla käynnillä limakalvo on sileä ja muilta osin normaali mutta nyt siellä ilmenee paksumpi kohta. Lääkäri alkaa epäillä, että josko sinne on vielä jotain jämiä jääny -> tähystykseen
PAS:n piti päästä tyhjennykseen jälkeen seuraavista menkoista. Nyt on menny jo kolmet ja seuraavia odotellaan. Siirto tehdään lääkkelliseen kiertoon ja jopa nyt kun seuraavat tulee saan alkaa nappeja taas popsimaan mutta oon taas niiiiiin varma, että kp12 limis ultrassa ilmenee taas jotain.
Ai miten niin odottavan aika on pitkä :mad:
 
).( pistetäänkö virtuaalibileet pystyyn MENKKOJEN kunniaksi eli kunnon vuoto siis alkoi ja siitä innoissani, tein myös raskaustesti joka oli NEGA. Tai siis kyllä siinä näkyy häivähdys, että näkee missä toisen viivan kuuluu olla, mutta noi on jotain herkkiä, niin luotan että se vähän mitä on jäljellä hcg:tä ehtii häviämään parissa viikossa ja pääsee ovuloimaan :)

pupu75: me näköjään päästiin noihinkin prosenteihin kenellä lääkkeellinen epäonnistuu. Mullakaan ei tullut kaavinnan jälkeen vuotoa mikä oli hassua.

scarleth: muistan sun tuskan omilta ajoiltani. Meille oli luvattu, että seuraavassa kierrossa tehdään IVF. Olin siitä niin tohkeissani, että unohdin siinä kierrossa stressata raskaaksi tuloa ja lopetin lugetkin salaa kesken, että alkaisi menkat nopeammin ja päästäisiin hommiin aikaisemmin, mutta ei ne sitten ikinä alkaneetkaan, kun esikoinen oli tehnyt pesänsä kohtuun. Menkkajulinnat vaan kesti, mutta muuten ei oikeasti yhtään raskaana oleva olo. Ja se jatkui esikoisen kanssa koko raskauden, EI MITÄÄN OIREITA, mistään en olisi tajunnun koko raskautta 40 viikkoon paitsi tietty liikkeet alkoi tuntumaan jossain vaiheessa ja synnytysupistukset. Toivotaan, että tämä olisi sinunkin kohtalosi ja pääset koko IVF:n suunnittelusta sillä, että inssi olisi toiminut. Miksi teille tehdään hoitoja, tai siis missä vika? :hug:
 
Heippa kaikille, vieläkö pääsee mukaan?
Osanotot kaikille KM:n kokeneille ja onnea plussanneille!

Tosiaan toista lasta yritetään, nyt takana puoli vuotta yritystä ja kaksi keskenmenoa. Toinen n. viikolla 9 keskeytynyt keskenmeno joka tyhjennettiin cytotecein ja toinen vuoden vaihteessa kemiallinen raskaus, joka päättyi alkumetreillä. Kova yritys päällä siis. :)
Joskus ahdistaa aivan kamalasti, joskus helpompaa. Uskon, että saisin täältä saman asian kanssa painivista henkistä helpotusta, kun en oikein omista ongelmista halua ystäville "painetta" kasata, vaikka lähimmät tietävät toki tilanteemme. Ekaa kertaa tänne nyt rekisteröidyin, vaikka olen pinoa seurannut jo kauan.

Nyt meneillään kp 17/27 eli uskoisin, että viikonloppuna (lauantai) oli ovulaatio, edellee välillä juilii joten alkuviikko menee myös vällyjen alla, ainakin joka toinen päivä ;)

Muoks. Mulle voi siis laittaa KKM 11/11 ja KM 01/12
 
Viimeksi muokattu:
morebabies, kiitos tsemppauksesta :hug: Kunpa kävis mullakin noin koko ivf:n kanssa, mutta vähän epäilen. Olin itsekin ihan intoa täynnä kun kuvittelin, että ens kierrossa ehkä jo tehtäis ivf, mutta tämänpäiväisen polivisiitin jälkeen ei kyllä löydy positiivista mieltä enää mistään. Tiedän, naurettavaa, kun puhutaan kuitenkin ehkä 2-3 kk:n odottamisesta, mutta tässä vaiheessa sekin aika tuntuu ihan ikuisuudelta :(

Meillä ei ole siis mitään varsinaista syytä tällä hetkellä. Mulla on ollut vuosia sitten ovuloimattomuutta ja kiertohäiriöitä, mutta ne on aika paljolti korjaantuneet. Miehellä joskus ollut taas hieman alentumista siittiöiden liikkuvuudessa mutta nyt insseissä osa näytteistä on ollut ihan ok. Mutta kun molemmilla on aika lailla ikää ja kuitenkin tahoillaan lapsettomuushistoriaa, hakeuduttiin hoitoihin heti kun päätettiin aloittaa yrittäminen.
 
moikka.. ehä mie sitä testiä kerenny tänään käyä ja jotenki tuntuu turhalta :ashamed: itse en henk.koht usko et valemenkat olisi,, vuoto on normeihin menkkoihin verrattuna vähäistä,, ekana vaan tuee mieleen jokin hormoonihäirä.. jippii jos tästä lähtien ei tiiä milloin niiden menkkojen aina kuulus alkaa.. :kieh: jos tää ei tästä kehkeydy ni yritän sit huomenna testin keretä ja ke. aamuna testaan. josko se negan näkeminen viimeistään laukaisis ne menkat!!
 
Dyralle :hug:

Scarlethille tsemppiä huonojen uutisten keskelle! Jospa sitä uutta ivf:ää ei tarvittaiskaan olotilasta huolimatta... :heart:

Rontille toivotaan tuplaviivoja testauspäiväksi! :heart:

Toivotonko tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista! :wave:

Morebabies taas pieni päivityspyyntö... multa saisi ottaa nuo kaksi viimeistä keskenmenoa (km 11/11, 12/11) pois, kun näitä kemiallisia näkyy nyt tulevan oikein rytinällä. Ei näillä kannata tuota listaa tukkia :ashamed:


Kiitos kaikille voimasista ja halauksista! <3 Nyt vaan taas nenä kohti uutta kiertoa. Vuoto on ollut viime kiertoa runsaampaa, jospa se olisi merkki siitä, että limikset on kohentumaan päin. Kai se on otettava joitain vippaskonsteja käyttöön.. (vehnikset ja greippimehut) Toivottavasti ei ole liian myöhäistä aloittaa tuota mehun lipitystä.
 
neiti-81: no onpas hassu juttu?!? Herkkäraskaustestihän voi reagoida myös ovulaatioon, kun sulla näyttäisi just olevan kp 12/24. Jos olisi viime kierrosta raskaus, viivan pitäisi varmaan olla tummempi? Kannattaa varmaan huomenna tehdä viikkonäytöllinen digitesti, niin pystyy sulkemaan oviksen pois. Toivotaan, että olisikin ollut vaan myöhäinen ovis ja vuoto kiinnittymisvuotoa!!!
 
neiti-81: no onpas hassu juttu?!? Herkkäraskaustestihän voi reagoida myös ovulaatioon, kun sulla näyttäisi just olevan kp 12/24. Jos olisi viime kierrosta raskaus, viivan pitäisi varmaan olla tummempi? Kannattaa varmaan huomenna tehdä viikkonäytöllinen digitesti, niin pystyy sulkemaan oviksen pois. Toivotaan, että olisikin ollut vaan myöhäinen ovis ja vuoto kiinnittymisvuotoa!!!

ton testin herkkyys taitaa olla se 50..? ettei oo mikään herkkä, perus markettitesti. tein vaan extempore tosiaan kun ollu poskienkuumotusta ja tottakai odotin negatulosta (vauvakuumeissaan sitä kehittelee kaikkia oireita herkästi)

Isäntä hakee digin aamulla, katsotaan mitä se näyttää..
 
Neiti-81 piti ihan mennä keskusteluja taaksepäin ja siellä sie kyll voivottelit et mitkä menkat ja vuotoa tullu ihan runsaasti!! uskomatonta :D tuo on kyll nii plussa et aika vahvan antais ovulaatiosta!! innolla odottelen digin tulosta.. kyll se plussa on!!:flower:
 

Yhteistyössä