XL
Pidätkö pulleista naisista?
Laita esimerkki kuvaa.
suurin osa kuitenkin omistaa pullean rouvan
Laita esimerkki kuvaa.
Outoa puhetta.Täh? Pakosta pullea?
Jos vaimo on pullea, ei mies voi sille mitään. Kyse voi olla myös siitä että vaimo on sairastunut. Oma vaimoni ei ole pullea, vaan kaunis ja hoikka jollaisesta pidän. Jos hän lihoisi, niin minun näkökulmastani se olisi minulle pakkoa. Hän on kuitenkin kaikkiaan niin ihana, että sietäisin lihomisen, mutta en koskaan tekisi lihavuudesta ihannetta.Täh? Pakosta pullea?
Odotit kohteliasta vastausta ja sen halusin antaa. Voisitko siis itsekin olla kohtelias?Sua ei voi edes sanoa mieheksi=)
Juu, mies ei ole mies jos ei pidä pulleaa vartaloa kauniina ja tavoiteltavan arvoisena. Hoikista tykkäävät on pojankloppeja vielä?Sua ei voi edes sanoa mieheksi=)
Pidän.Pidätkö pulleista naisista?
Laita esimerkki kuvaa.
On kuitenkin olemassa muutakin kuin ylipaino ja luuranko. Nimittäin normaalipaino ja se ainakin on mun tavoite. Ei miesten vaan itseni takia.Hyvä,hyvä! Mä uskon,että suurin osa miehistä ei vaan voi myöntää,että pyöreässä on enemmän pehmoista kiinni otettavaa,kuin hoikassa "luurangossa" (Ei pahalla)
Toki;DJuu, mies ei ole mies jos ei pidä pulleaa vartaloa kauniina ja tavoiteltavan arvoisena. Hoikista tykkäävät on pojankloppeja vielä?
Aijaa. Minä taas uskon, että miehillä on toki erilaisia makuja, mutta suurin osa pitää normaalipainoisista. Ei liian lihavista eikä liian laihoista. Vai väitätkö tosissasi, että suurin osa miehistä viehtättyy ylipainosta? Enpä usko, sori vaan.Hyvä,hyvä! Mä uskon,että suurin osa miehistä ei vaan voi myöntää,että pyöreässä on enemmän pehmoista kiinni otettavaa,kuin hoikassa "luurangossa" (Ei pahalla)
En ole suuttunutNoloa. Ap suuttuu, kun miehen vastaus ei miellytäkään! Olisit tehnyt avauksen "tähän ketjuun kaikki kehumaan jotka pidätte lihavista" niin olisit saanut mieluisia vastauksia. Kun esittää avonaisen kysymyksen, pitää varautua kaikenlaisiin vastauksiin. Ja tuo miehen kommentihan oli vielä oikein asiallinen.