Miehille kysymys?

• Viestiketjun aloittaja XL
  • Ensimmäinen viesti
"Niinpä"
Hyvä,hyvä! Mä uskon,että suurin osa miehistä ei vaan voi myöntää,että pyöreässä on enemmän pehmoista kiinni otettavaa,kuin hoikassa "luurangossa" (Ei pahalla)
Minkä vuoksi kuvittelet että jokaisesta miehestä on jotain erityistä plussaa se, että on paljon pehmeää mistä ottaa kiinni? Osa tykkää timmeistä, osa ei.

Älytön maailma sulla jos oikeasti survot valtaosan miehistä samaan laatikkoon ja kuvittelet tietäväsi paremmin kun he itse mitä he haluaa.

Jännä muuten miten jenkkiksistä ja muusta fläsästä puhutaan niin erityisen pehmeänä, kun pehmeä nyt kuitenkin on kivempi sana kun löysä tai roikkuva. Ei kaikki läskikään ole pehmeää, aika pinkeän kireitä pömppömahojakin näkee.

"Juu"
Mitä tykkäätte more to love-tyypeistä?
Aika yksiulotteisia ja pinnallisia. Musta on sairaalloista jos rakennetaan merkittävä osa identiteettiä oman vartalon ympärille, oli se sitten ylipainoisuuden tai alipainoisuuden ympärille.

Ketään ei varmaan kiinnostais normaalipainoisen blogi aiheesta elämäni normaalipainoisena, ois ehkä hieman pinnallista tonkia napaansa siitä aiheesta.

XL
[QUOTE="Juu";25631922]Aika yksiulotteisia ja pinnallisia. Musta on sairaalloista jos rakennetaan merkittävä osa identiteettiä oman vartalon ympärille, oli se sitten ylipainoisuuden tai alipainoisuuden ympärille.

Ketään ei varmaan kiinnostais normaalipainoisen blogi aiheesta elämäni normaalipainoisena, ois ehkä hieman pinnallista tonkia napaansa siitä aiheesta.[/QUOTE]

Ovatko nättejä?

"Nainen"
Oman kokemukseni mukaan MONET miehet pitävät LIEVÄSTI ylipainoisista naisista.. :)

Itsellänikin on aina vientiä riittänyt ja ylipainoa on se 3 kiloa. Ja tutkimusten mukaan lievästi ylipainoiset ihmiset elävät pisimpään... :D

jiii
[QUOTE="Nainen";25632094]Oman kokemukseni mukaan MONET miehet pitävät LIEVÄSTI ylipainoisista naisista.. :)

Itsellänikin on aina vientiä riittänyt ja ylipainoa on se 3 kiloa. Ja tutkimusten mukaan lievästi ylipainoiset ihmiset elävät pisimpään... :D[/QUOTE]

No joo, sellainen hieman reilumman kokoinen perse+tissipari kyllä ilmeisesti jostain lajibiologisesta syystä kiihottaa kyllä.

Itse pidän seksuaalisessa mielessä sellaisesta sopivan pläskistä - pätee siis sekä miehiin että naisiin.

Kannattaa ehkä enemmin keskustella sen oman miehen (tai rouvan) kanssa näistä asioista. Mitä merkitystä yleisellä mielipiteellä oikein on ja onko se löydettävissä täältä? :D Hmm....

vieras xxl
No mulle on sanottu ihan suoraan, että näillä nykyisillä mitoilla (168/95) ei ole mitään tsäänssiä saada elämänkumppania. Olis laihdutettava ainakin 20 kg ensin. Ainakin! Ja miehellä ylipaino ja iso maha ovat kuulemma vaan charmikasta ja seksikästä.

Kepsis
No mulle on sanottu ihan suoraan, että näillä nykyisillä mitoilla (168/95) ei ole mitään tsäänssiä saada elämänkumppania. Olis laihdutettava ainakin 20 kg ensin. Ainakin! Ja miehellä ylipaino ja iso maha ovat kuulemma vaan charmikasta ja seksikästä.
kuulostaa hieman katkeralta. kyllä jokainen voi löytää kumppanin, riippuu ihan asenteesta ja luonteesta yleensäkin.

Kepsis
[QUOTE="vieras";25632611]Ai vaan ne oikeita miehiä, jotka tykkää läskeistä? :D :D

Onneksi näyttää kyllä edelleen siltä, ettei ylipaino suurinta osaa viehätä. Sairastahan se olisi, jos alettaisi ylipainoa ihannoimaan.[/QUOTE]

aivan yhtä sairasta kuin alipainoisten mallien ihannointi.

XXL
Itse olen reilusti ylipainoinen nainen eikä painollani ollut mitään tekemistä silloin kun miehen kanssa ihastuttiin toisiimme. Se ihastuminen ja kiinnostuminen on jotain ihan muuta kun paino.

Yhteistyössä