mda.gjtm
seksiseuraksi L-1xl ei xxl. Rouvaksi et kelpaisi. Eikä pulleus koskaan saa keskittyä mahaan ja rintoihin.
Minkä vuoksi kuvittelet että jokaisesta miehestä on jotain erityistä plussaa se, että on paljon pehmeää mistä ottaa kiinni? Osa tykkää timmeistä, osa ei.Hyvä,hyvä! Mä uskon,että suurin osa miehistä ei vaan voi myöntää,että pyöreässä on enemmän pehmoista kiinni otettavaa,kuin hoikassa "luurangossa" (Ei pahalla)
Aika yksiulotteisia ja pinnallisia. Musta on sairaalloista jos rakennetaan merkittävä osa identiteettiä oman vartalon ympärille, oli se sitten ylipainoisuuden tai alipainoisuuden ympärille.Mitä tykkäätte more to love-tyypeistä?
Onko hyvä mielestänne?
Ei todellakaan ole hyvä.Onko hyvä mielestänne?
eipä juuri.Onko hyvä mielestänne?
kuulostaa hieman katkeralta. kyllä jokainen voi löytää kumppanin, riippuu ihan asenteesta ja luonteesta yleensäkin.No mulle on sanottu ihan suoraan, että näillä nykyisillä mitoilla (168/95) ei ole mitään tsäänssiä saada elämänkumppania. Olis laihdutettava ainakin 20 kg ensin. Ainakin! Ja miehellä ylipaino ja iso maha ovat kuulemma vaan charmikasta ja seksikästä.
Ai vaan ne oikeita miehiä, jotka tykkää läskeistä?Sua ei voi edes sanoa mieheksi=)
Höpöä..Saat takuulla. Pistä kuvaa?No mulle on sanottu ihan suoraan, että näillä nykyisillä mitoilla (168/95) ei ole mitään tsäänssiä saada elämänkumppania. Olis laihdutettava ainakin 20 kg ensin. Ainakin! Ja miehellä ylipaino ja iso maha ovat kuulemma vaan charmikasta ja seksikästä.
Niin? Se ei liene tämän ketjun aihe kuitenkaan.aivan yhtä sairasta kuin alipainoisten mallien ihannointi.