Miehille kysymys?

• Viestiketjun aloittaja XL
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
Täh? Pakosta pullea?
Jos vaimo on pullea, ei mies voi sille mitään. Kyse voi olla myös siitä että vaimo on sairastunut. Oma vaimoni ei ole pullea, vaan kaunis ja hoikka jollaisesta pidän. Jos hän lihoisi, niin minun näkökulmastani se olisi minulle pakkoa. Hän on kuitenkin kaikkiaan niin ihana, että sietäisin lihomisen, mutta en koskaan tekisi lihavuudesta ihannetta.

XL
[QUOTE="Mies";25631646]Jos vaimo on pullea, ei mies voi sille mitään. Kyse voi olla myös siitä että vaimo on sairastunut. Oma vaimoni ei ole pullea, vaan kaunis ja hoikka jollaisesta pidän. Jos hän lihoisi, niin minun näkökulmastani se olisi minulle pakkoa. Hän on kuitenkin kaikkiaan niin ihana, että sietäisin lihomisen, mutta en koskaan tekisi lihavuudesta ihannetta.[/QUOTE]

Sua ei voi edes sanoa mieheksi=)

Lex
[QUOTE="Mies";25631646]Jos vaimo on pullea, ei mies voi sille mitään. Kyse voi olla myös siitä että vaimo on sairastunut. Oma vaimoni ei ole pullea, vaan kaunis ja hoikka jollaisesta pidän. Jos hän lihoisi, niin minun näkökulmastani se olisi minulle pakkoa. Hän on kuitenkin kaikkiaan niin ihana, että sietäisin lihomisen, mutta en koskaan tekisi lihavuudesta ihannetta.[/QUOTE]

Niin, nyt ymmärrän =)
Tuskin kovinkaan monen mielikuvissa nainen on kaunis pulleuden vuoksi, vaan pulleudesta huolimatta.

Lex
Mielestäni tuo oli ihan fiksusti ja ystävällisesti vastattu "mieheltä".
Esimerkiksi oma mieheni on lihava. En minä hänen lihavuuttaa ihaile, tai häntä hänen lihavuutensa vuoksi vaan lihavuudesta huolimatta. Ja toivon kyllä, että terveytensä takia myös saisi kimmokkeen hoikistua.
Pelkkää hyvää se tekisi myös ulkonäölle, vaikkei se tärkeintä olekaan.

"Minda"
[QUOTE="Mies";25631617]En pidä. Suurimmalla osalla rouva on pullea ihan olosuhteiden pakosta. Kun on luvattu tahtoa jne.[/QUOTE]

Entä ne pariskunnat joissa nainen on ollut ylipainoinen jo ennen seurustelun alkamista? Ei kai mies silloin ole mihinkään pakotettu.

Itse olen reilusti ylipainoinen ja aina on miehiä riittänyt. Suurin osa miehistä olla normaaleja hoikkia miehiä eikä mitään epätoivoisia. Onpa joillekin ollut tarjolla hoikempia naisia, mutta mut ovat valinneet. Niin seksiin kuin parisuhteeseen.

XL
[QUOTE="Minda";25631702]Entä ne pariskunnat joissa nainen on ollut ylipainoinen jo ennen seurustelun alkamista? Ei kai mies silloin ole mihinkään pakotettu.

Itse olen reilusti ylipainoinen ja aina on miehiä riittänyt. Suurin osa miehistä olla normaaleja hoikkia miehiä eikä mitään epätoivoisia. Onpa joillekin ollut tarjolla hoikempia naisia, mutta mut ovat valinneet. Niin seksiin kuin parisuhteeseen.[/QUOTE]

Hyvä,hyvä! Mä uskon,että suurin osa miehistä ei vaan voi myöntää,että pyöreässä on enemmän pehmoista kiinni otettavaa,kuin hoikassa "luurangossa" (Ei pahalla)

-
Noloa. Ap suuttuu, kun miehen vastaus ei miellytäkään! Olisit tehnyt avauksen "tähän ketjuun kaikki kehumaan jotka pidätte lihavista" niin olisit saanut mieluisia vastauksia. Kun esittää avonaisen kysymyksen, pitää varautua kaikenlaisiin vastauksiin. Ja tuo miehen kommentihan oli vielä oikein asiallinen.

"juu"
Hyvä,hyvä! Mä uskon,että suurin osa miehistä ei vaan voi myöntää,että pyöreässä on enemmän pehmoista kiinni otettavaa,kuin hoikassa "luurangossa" (Ei pahalla)
Aijaa. Minä taas uskon, että miehillä on toki erilaisia makuja, mutta suurin osa pitää normaalipainoisista. Ei liian lihavista eikä liian laihoista. Vai väitätkö tosissasi, että suurin osa miehistä viehtättyy ylipainosta? Enpä usko, sori vaan.

mä en oo mies mut sanon nyt et monet ja myös mun oma mies rakastaa sitä kun on reisissä jotain mistä ottaa kii.en kyl sinänsä oo pullee,kokoa M,mutta kyllä hyllyvää ja makkaraa löytyy ja kiinnipito paikkoja :D ja ite ihailen naisia joilla MUOTOJA!

Yhteistyössä