Mieheni ei suostu ostamaan minulle uusia toppahousuja koska olen lihonut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sitä paitsi niissä on nyrkin kokoinen reikä. Ja repsahdin laihutuksen syömällä tänään suklaata ja kahvakuulan toimitukseen menee viikko.

Yhtä ympyrää nämä jutut aina tuntuvat kiertävän... (

Vaihtoehtoja:

a) Laihdutat ens talveksi itsesi niihin reikäisiin toppiksiin
b) Ostat uudet, ei paljoa alekorissa maksa - jotain työtä hankit, niin kyllä housut saat
c) Otat sellaiset suunnat elämään, jotta elätät itse itsesi - uokia ja toppahousuja myöten
d) Teet näitä ympyräaloituksia täällä maailman tappiin saakka...

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25631101]Ei se jaksa vielä lenkkeillä.[/QUOTE]

Jos lapsi ei vielä kestä juosten aikuisen perässä, niin sitten se laitetaan pulkkaan tai rattaisiin.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25631142]En jaksa juosta. Pulkan pohja rikki ja rattaiden renkaat tyhjät.[/QUOTE]

Lasten uimarengas käy pulkasta, virität vaan narua. Kannattaa kokeilla.

Ei lapsi viihdy pihalla pitäisi saada hoitaja lenkkeilyn ajaksi. Ja kyllähän minä jo aloitin laihdutuksen, mutta ei nämä kilot niin äkkiä lähde.

Hei, ihan oikeesti lopeta jo! Turhia aloituksia päivästä toiseen. Etkö keksi mitään muuta tekemistä?
Lue vaikka Iltalehteä.

Alkaa mennä hermot näiden juttujesi kanssa.Kohta joudun vaihtamaan palstaa takiasi.

Alkuperäinen kirjoittaja en kestä enää;25631204:
Hei, ihan oikeesti lopeta jo! Turhia aloituksia päivästä toiseen. Etkö keksi mitään muuta tekemistä?
Lue vaikka Iltalehteä.

Alkaa mennä hermot näiden juttujesi kanssa.Kohta joudun vaihtamaan palstaa takiasi.

Älä siellä hermostu, ei ole pakko avata kuin mieleiset keskustelut. Ja mun mielestä nää on oikein viihdyttäviä, ihan ääneen nauroin kun näitä luin.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25631172] Ja kyllähän minä jo aloitin laihdutuksen, mutta ei nämä kilot niin äkkiä lähde.[/QUOTE]

Kyllä ne lähtee, mikäs kummajainen sinä olet. Mullakin lähti kymmenen kiloa tällä viikolla. Ja ens viiikolla aion mahtua toppahousuihini. Sit ostan hienot Kuomat ja alan lenkkeillä verkkareissa uimahallille kun olen laiha.

Yhteistyössä