Khimaira
missä lohkossa sulla muuten on paikka? Meillä ei ole mikään erityisen hyvä lohko, 110.No niinpä tietenki. Enhän mä muistanu koko hommaa Kade.
missä lohkossa sulla muuten on paikka? Meillä ei ole mikään erityisen hyvä lohko, 110.No niinpä tietenki. Enhän mä muistanu koko hommaa Kade.
:'( Mun liput meni myyntiin. Paskaa.
siellä on vielä myytävänä noita vippilippuja joihin sentään tulee ruuat, yms. mukaan melkein samalla hinnallaMyynnissä ois yksi lippu, 200e tai eniten tarjoavalle. Ei tinkimisen varaa
Hmm... katsomo 305 tais olla. Lohkoista ei hajuakaan Kaipa tuolta jotai näkee. Kamera olis ehdoton, mutta en tiiä viittiikös tuota järjestelmää jotenni raahata mukana, salassa :stick:missä lohkossa sulla muuten on paikka? Meillä ei ole mikään erityisen hyvä lohko, 110.
Sehän on siinä meidän alapuolella Voin heitellä sitten vaikka pienillä kivillä tmsAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25469890:Kohta, kohta Perjantaina mulla on 2 työpäivän tunnit tehtynä sisään, joten saadaan olla hellsingissä yötä, ei tarvi yöllä ajaa kotiin...
Niijoo, ja meillä on katsomo 109, missä se ikänäkään sitten on...
Kah, uusi odottelija!? Tervetuloa!Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;25574496:2vkoa!
Kiitos kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25575637:Kah, uusi odottelija!? Tervetuloa!
Tasan kahden viikon päästä mennään aika täysillä.......
Maanantaina voi jo sanoa, että ENS VIIKOLLA!!! XD Meillä on ens viikonloppuna laivareissu, joten nopeuttaa vielä kummasti ajan kulumista...JOKO SAA OTTAA AAMUKAMMAN KÄYTTÖÖN
Pypylleröinen: meinaatko tilata etukäteen niitä juomia? Mulle tuli s- postia että juomat kannattaa tilata etukäteen- toki saa paikanpäälläkin, mutta ilmeisesti nopeuttaisi.
Loistavaa!!! Päivät senkun vähenee ja tunnelma tiivistyy