Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen harmaana;24362575:
Mä en taaskaan pysty mustana vastaamaan mihinkään, mihin oon jo aikasemmin vastannut, tai ite alottanut ketjun....

Meillä liput maksettu tänään, joten helmikuuta ootellessa.... :)
Millonhan tosta lämppäristä mahtaa jotain kuulua?
Saitko TB sohvat sillon kun piti? :)
Heh, joo sain :D

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Foortti harmaana
Mä laitan tähän, kun mulla OLI pari lippua, miehen kaverilta, ja sitten sen miehen kaveri kaveri (piru vieköön tän viimeisen kerran oon välikäsi) ottikin niitä enemmän mitä piti, joten on/oli ehkä kuitenkin vaan yks vapaana oleva lippu...
Joten mä sanoin miehen kaverille, että äijä on hyvä ja tunkee lipun perseseensä.

MÄ en jaksa sitä enää kelleen "tyrkyttää".
;)
SIIS jos joku sitä vielä ihmettelee.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Hakiko joku jo uuden levyn?
Meille ei sitä osteta (niinkun ei mitään muitakaan levyjä oo ostettu varmaan 10 vuoteen), kun ei niitä kuunnella. Puhelimissa molemmilla miehen kanssa omat musiikit (eli sinne menee levy kyllä), ja autossa sitten radio.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25169158:
Hakiko joku jo uuden levyn?
Meille ei sitä osteta (niinkun ei mitään muitakaan levyjä oo ostettu varmaan 10 vuoteen), kun ei niitä kuunnella. Puhelimissa molemmilla miehen kanssa omat musiikit (eli sinne menee levy kyllä), ja autossa sitten radio.
Tarkoitatko nyt Made In Germanya?

Ei oo tullut liput vielä. Niitä odotellessa. Pieni jännänkakka housussa, tulevatko perille, täällä kun katoo postia ihan hitosti.
Laitoin Events Clubille spostia viimekuussa, kyselin, että onko jo liput lähetetty, kun epäilen meen postin jakelua. Vastauksena tuli, ettei oo vielä lähetetty, tulevat n.1kk ennen keikkaa. Eli ens- tai seuraavalla viikolla varmaankin sitten :) Niitä odotellessa... ;)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Olipa tarkoitus kaivella esille tämä ketju, mutta en koskaan muista :headwall:

Levy on, joo. Liput muuten tuli 1-2 vkoa tilauksen jälkeen meille, eli hyvissä ajoin, että varmasti ehtii hukatakin :kieh:

[video=youtube;1HjK-EfnX_U]http://www.youtube.com/watch?v=1HjK-EfnX_U[/video]

Olipa tarkoitus kaivella esille tämä ketju, mutta en koskaan muista :headwall:

Levy on, joo. Liput muuten tuli 1-2 vkoa tilauksen jälkeen meille, eli hyvissä ajoin, että varmasti ehtii hukatakin :kieh:

[video=youtube;1HjK-EfnX_U]http://www.youtube.com/watch?v=1HjK-EfnX_U[/video]
Tavallisten lippujen pitikin tulla heti, mut meillä on nuo vip-liput, niissä toimitus 1kk ennen keikkaa :)

Yhteistyössä