Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Keikalle ollaan täälläkin menossa! :wave:
Keskiviikko on neljäs kerta kun näen Rammsteinin livenä, toivottavasti ei viimeinen vaikka kaikki merkit näyttääkin että viimeistä kiertuetta viedään. Mutta kentälle on liput että päästään sitten juoksemaan kahden lavan väliä. :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25651997:
Kahden lavan väliä? Mulla meni vähän ohi toi sun viesti muutekin,
mikä tähän on syynä: kaikki merkit näyttääkin että viimeistä kiertuetta viedään ? Siis joku sun oma syy? Ja mitkä kaks lavaa? :D
Niin siis kun ollut hautajaismeininkiä mm. kiertueen ekalla keikalla ja jo ennen LIFAD-levyä bändi oli hajoamispisteessä, niin aika monet ovat laskeneet 1+1=2 eli tämä on viimeinen kiertue. Toki kaikki toivomme että tulee vielä uutta matskua ja kiertuetta ja niin päin pois.

Ja siellä keikalla on kaksi lavaa, normilava ja pienempi lava. :) Enempää en keikasta tiedä muuta kuin nuo lavat, jotka on näkynyt mm. Rammsteinin facebook- ja twitter-sivuilla heidän omissa kuvissa.

Niin siis kun ollut hautajaismeininkiä mm. kiertueen ekalla keikalla ja jo ennen LIFAD-levyä bändi oli hajoamispisteessä, niin aika monet ovat laskeneet 1+1=2 eli tämä on viimeinen kiertue. Toki kaikki toivomme että tulee vielä uutta matskua ja kiertuetta ja niin päin pois.

Ja siellä keikalla on kaksi lavaa, normilava ja pienempi lava. :) Enempää en keikasta tiedä muuta kuin nuo lavat, jotka on näkynyt mm. Rammsteinin facebook- ja twitter-sivuilla heidän omissa kuvissa.
Okei, mulla on mennyt ihan ohi nää jutut... o_O

"pih"
Tyhmä kysymys lipuista jotka ostettu bändin fanikaupan kautta.

*ATTENTION!* The PDF tickets will be changed to a customary ticket.
The exchange will take place at the BOX OFFICE.
The counter will be announced as follows: *Exchange PDF-Tickets / Umtausch PDF-Tickets*

Tarkoittaako että Hartwall areenalla on joku paikka missä vaihdetaan "oikeisiin" lippuihin?

Kiitos kun neuvotte ekaan konserttiin menijää =)

Kruspetar harmaana
[QUOTE="pih";25653582]Tyhmä kysymys lipuista jotka ostettu bändin fanikaupan kautta.

*ATTENTION!* The PDF tickets will be changed to a customary ticket.
The exchange will take place at the BOX OFFICE.
The counter will be announced as follows: *Exchange PDF-Tickets / Umtausch PDF-Tickets*

Tarkoittaako että Hartwall areenalla on joku paikka missä vaihdetaan "oikeisiin" lippuihin?

Kiitos kun neuvotte ekaan konserttiin menijää =)[/QUOTE]

Sain tuon saman viestin, ja joo. Jossain siinä ulkopuolella on paikka, jossa vaihdetaan nuo itse tulostetut liput "oikeisiin" lippuihin. Siis ennen sisään menoa! Eiköhän siellä lue se paikka selvästi. :)

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25651783:
KAKS TÄYTTÄ PÄIVÄÄ!!! Laitoitteko juomatilaukset etukäteen?
Mä en tilannut juomia etukäteen. Laitoin s- postia sinne josta liput tilattiin, ja sieltä sanoivat että ei ole pakko tilata etukäteen.
Meinaatko mennä sinne heti silloin 17.30?
Kun me mietittiin että onkohan sinne mentävä niin aikaisin ja onko se buffet siellä koko sen ajan, että jos menisi vähän myöhemmin..Lämppäri alloittaa vasta 20.00 ja Uuuuuuu...RAMMSTEIN ( !!!!! ) 21.00..

Joo, tarkotuksena on mennä heti sillon, kun lapussa lukee, että tilaisuus alkaa 17.30. Vähän kyllä epäselvästi, että onko oltava sillon heti, vai voiko mennä myöhemmin. Me otetaan varmanpäälle :D
Kamala ajokeli luvattu, ja meillä on ajettavaa reilu 200km. Ja mä oon nukkunut 3h, herännyt 3 yöllä, kun oon niin tukossa tän räkätaudin takia. Ja mä joudun ajamaan kuitenkin... No, toivottavasti päästään perille.

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25670322:
Joo, tarkotuksena on mennä heti sillon, kun lapussa lukee, että tilaisuus alkaa 17.30. Vähän kyllä epäselvästi, että onko oltava sillon heti, vai voiko mennä myöhemmin. Me otetaan varmanpäälle :D
Kamala ajokeli luvattu, ja meillä on ajettavaa reilu 200km. Ja mä oon nukkunut 3h, herännyt 3 yöllä, kun oon niin tukossa tän räkätaudin takia. Ja mä joudun ajamaan kuitenkin... No, toivottavasti päästään perille.
Meillä matkaa ei ole paljoa, mutta tullaan nyt varman päälle silloin samaan aikaan että ei tule mitään epäselvyyksiä.

Mähän olin toissapäivänä kovassa kuumeessa ja oksutaudissa, vähän pelotti että jos ei mene ohi :O Kääk, kaikista vuoden päivistä juuri tänään en aio olla kipeänä :p

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25694357:
Oi... :) Oli taas aika ikimuistoiset 2 tuntia... :) Ihan mieletön keikka! :) Mutta ei me huomattu mitään hautajaismeininkiä...?
Kyllä se tuntui viimeiseltä. Jokaiselta kiertueelta oli tärkeimmät jutut mukana. Bück dich tekopeniksineen, Mein Teil liekkipatoineen, Haifisch kumiveneineen, ja mukana oli biisejä joita ei ole hetkeen kiertueilla kuultu. Vaikea selittää jos ei ole tutustunut tarkemmin bändin kiertueisiin ja musiikkiin.
Toki voi olla että ne oli kerätty yhteen vain sen takia, että kyseessä on kokoelman kiertue ja halutaan sitä kautta muistella vanhoja. Tätä toivon itse eniten, mutta pahimpaan pitää varautua vaikkei haluaisi.

Mutta keikkahan oli aivan loistava, paras neljästä näkemästäni. Kun tosiaan mukana oli niin paljon vanhoja elementtejä että kaverin kanssa melkein itkettiin. Ja seuraavana päivänä joka paikkaa särki ja kolotti kun tuli hypittyä niin paljon. Ja taputin sitten kätenikin verille. :whistle:

pypylleröinen harmaana
Kyllä se tuntui viimeiseltä. Jokaiselta kiertueelta oli tärkeimmät jutut mukana. Bück dich tekopeniksineen, Mein Teil liekkipatoineen, Haifisch kumiveneineen, ja mukana oli biisejä joita ei ole hetkeen kiertueilla kuultu. Vaikea selittää jos ei ole tutustunut tarkemmin bändin kiertueisiin ja musiikkiin.
Toki voi olla että ne oli kerätty yhteen vain sen takia, että kyseessä on kokoelman kiertue ja halutaan sitä kautta muistella vanhoja. Tätä toivon itse eniten, mutta pahimpaan pitää varautua vaikkei haluaisi.

Mutta keikkahan oli aivan loistava, paras neljästä näkemästäni. Kun tosiaan mukana oli niin paljon vanhoja elementtejä että kaverin kanssa melkein itkettiin. Ja seuraavana päivänä joka paikkaa särki ja kolotti kun tuli hypittyä niin paljon. Ja taputin sitten kätenikin verille. :whistle:

No noin me se ajateltiin, että oli vaan koottu kokoelman takia yhteen... No, toivottavasti sun ajatukset ei pidä paikkaansa :)
Oon kyllä seurannut, ja tiesin mistä tulevat, jne. mutta näemmä siis ajateltiin eri tavalla :)

Joo, aika hellinä oli paikat täälläkin XD

Khimaira
[video=youtube;6cwlXhbFobY]http://www.youtube.com/watch?v=6cwlXhbFobY&feature=related[/video]

Loistava sisäääntulo :p

Ja Kruspetar, mun mielestäkään ei ollut hautajaismeininkiä, vaikka elementtejä vanhemmmilta kiertueilta olikin. Tämähän oli nimenomaan koko tuotannnon keikka, ei vaan jonkun levyn kiertue, joten aika selvää oli että se sisältää tuotannnosta huiput biisit ohjelmanumeroineen :p

Sitä paitsi "viimeinen keikka ja bändin hajoaminen" ovat aika vanhoja juttuja muidenkin bändien kohdalla uuden levyn tultua tai kiertueen alkaessa:whistle:

Loistavaa oli!

Pypylleröinen, mitä tykkäsit ruuasta ja muutenkin vippi- tiloista, ym?
Mun mielestä ruoka oli huippua ja muutenkin, tykättiin. Kylmä vähän oli ( olisko johtunut kuumeesta..) ja meinasi jännitys tulla odotellessa, mutta muuten ok :D Käveltiin aika paljon siellä areenalla katselemassa tunnelmia =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pypylleröinen, mitä tykkäsit ruuasta ja muutenkin vippi- tiloista, ym?
Mun mielestä ruoka oli huippua ja muutenkin, tykättiin. Kylmä vähän oli ( olisko johtunut kuumeesta..) ja meinasi jännitys tulla odotellessa, mutta muuten ok :D Käveltiin aika paljon siellä areenalla katselemassa tunnelmia =)
Ruoat oli ihan hyviä, ainoa mikä oli pettymys, niin ne jalopenot siellä tomaatin joukossa, kun olivat ihan vaan suoraan säilykepurkista. En mä kyllä tiedä, mistä niitten sitten ois pitänyt olla :D
Luolaravintola oli hieno! Me jo ukkokullan kanssa suunniteltiin, että siellä ois hieno pitää häät. Tai siis samanlaisessa tilassa. Harmi vaan, että meiltä on sinne matkaa reilu 200km, joten ei taideta ihan siellä kekkereitä pitää ;) Nikulan pois jäämistä me toivottiin siihen asti, kunnes se käveli dj-pöydän viereen. Se ois voinut vaihtaa ittensä vaikka Hynyseksi ;) Mua ärsyttää Nikula jotenkin, eikä sen puheesta juur saanut selvää, kun se jotain mikkiin höpötti.
Se mies, mikä ulkona opasti oikeeseen paikkaan, ja jako niitä korvatulppia, häiritti meitä ihan hirveesti, ja mietittiin, kuka se oli. Tuttu ääni, joten radioon me se sitten laitettiin. Jossain vaiheessa oli pakko kysyä siltä, kuka on, oli Arto Puska. Se selitti tutun äänen :)
Kylmä siellä tuli joo välillä, varmaan kun ovi oli auki niin usein.
Nii ja juomista miinusta sen verran, että ne ennakkoon tilatut oli pöydän reunalla valmiina, kun tultiin. Ties kuinka kauan olleet. Siis kaikki oluet, lonkerot siinä valmiina tuopeissa väljähtymässä ja lämpeemässä. Kivasti varmaan väljähtänyt niillä, jotka tuli paikalle myöhemmin :( Enkä mä muutenkaan tajua ideaa, että ne suositeltiin etukäteen tilattavaksi, niitähän sai tiskiltä koko aika ilman jonotusta.

Jos taas ois keikka parin vuoden päästä? :)

Olitteko muuten missä päin tota ravintolaa?

Khimaira
Pypylleröinen Me istuttiin aika lailla tiskin kohdilla, siinä kahvipöydän takana keskirivissä.
Ai ne juomat olivat siinä pöydässä valmiina :| Mietittiinkin että mikäs juttu se etukäteen tilaaminen oli kun koko ajan sai tarjoilijaltakin vaikka miten paljon juomia. Olisiko tarkoittanut ennemminkin isompia seuruueita, muutamia firman porukoita siellä oli.

Ei se Jonen osuus mikään isoista isoin ollut :D

Ja juu: ehdottomasti kahden vuoden päästä uudelleen :wave::p

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pypylleröinen Me istuttiin aika lailla tiskin kohdilla, siinä kahvipöydän takana keskirivissä.
Ai ne juomat olivat siinä pöydässä valmiina :| Mietittiinkin että mikäs juttu se etukäteen tilaaminen oli kun koko ajan sai tarjoilijaltakin vaikka miten paljon juomia. Olisiko tarkoittanut ennemminkin isompia seuruueita, muutamia firman porukoita siellä oli.

Ei se Jonen osuus mikään isoista isoin ollut :D

Ja juu: ehdottomasti kahden vuoden päästä uudelleen :wave::p
Te olitte sitten ihan meidän vieressä :D Me oltiin kahvipöydän viereisessä rivissä, siinä omenapiirakoiden kohdalla :D
Joo, onneks Jone ei sen enempää ollut näkyvillä, tai kuuluvilla. Tosin odotin kyllä enemmän siltä "odottelu ja syömisajalta", jotenkin tuo postissa tullut paperi lupas enemmän? Mut joka tapauksessa, unohtumaton ilta taas! :)

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25723886:
Te olitte sitten ihan meidän vieressä :D Me oltiin kahvipöydän viereisessä rivissä, siinä omenapiirakoiden kohdalla :D
Joo, onneks Jone ei sen enempää ollut näkyvillä, tai kuuluvilla. Tosin odotin kyllä enemmän siltä "odottelu ja syömisajalta", jotenkin tuo postissa tullut paperi lupas enemmän? Mut joka tapauksessa, unohtumaton ilta taas! :)
Hassua että olitte niin lähellä :D
Siitä rivistä en muista kuin sen vihreätukkaisen pojan.

Ja juu, luulin mieki et jotain vähän enemmän olisi ollut, mutta kyllähän tuo aika kului ihan noinkin. Kävittekö muutes kuuntelemassa sen lämppärin? Me ei käyty, etukäteen kuunneltuna ei sykähdyttänyt niin paljoa että oltaisiin jaksettu mennä. Oliko teillä missä lohkossa istumapaikat? Meillä oli 110 ja aika kivasti se toinen lava tuli siihen lähes eteen. Samoin poikien esiinmarssi meni sopivan matkan päästä :D

Voi hitto, oli siellä hienoa :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä