Pypylleröinen, mitä tykkäsit ruuasta ja muutenkin vippi- tiloista, ym?
Mun mielestä ruoka oli huippua ja muutenkin, tykättiin. Kylmä vähän oli ( olisko johtunut kuumeesta..) ja meinasi jännitys tulla odotellessa, mutta muuten ok
Käveltiin aika paljon siellä areenalla katselemassa tunnelmia =)
Ruoat oli ihan hyviä, ainoa mikä oli pettymys, niin ne jalopenot siellä tomaatin joukossa, kun olivat ihan vaan suoraan säilykepurkista. En mä kyllä tiedä, mistä niitten sitten ois pitänyt olla
Luolaravintola oli hieno! Me jo ukkokullan kanssa suunniteltiin, että siellä ois hieno pitää häät. Tai siis samanlaisessa tilassa. Harmi vaan, että meiltä on sinne matkaa reilu 200km, joten ei taideta ihan siellä kekkereitä pitää
Nikulan pois jäämistä me toivottiin siihen asti, kunnes se käveli dj-pöydän viereen. Se ois voinut vaihtaa ittensä vaikka Hynyseksi
Mua ärsyttää Nikula jotenkin, eikä sen puheesta juur saanut selvää, kun se jotain mikkiin höpötti.
Se mies, mikä ulkona opasti oikeeseen paikkaan, ja jako niitä korvatulppia, häiritti meitä ihan hirveesti, ja mietittiin, kuka se oli. Tuttu ääni, joten radioon me se sitten laitettiin. Jossain vaiheessa oli pakko kysyä siltä, kuka on, oli Arto Puska. Se selitti tutun äänen
Kylmä siellä tuli joo välillä, varmaan kun ovi oli auki niin usein.
Nii ja juomista miinusta sen verran, että ne ennakkoon tilatut oli pöydän reunalla valmiina, kun tultiin. Ties kuinka kauan olleet. Siis kaikki oluet, lonkerot siinä valmiina tuopeissa väljähtymässä ja lämpeemässä. Kivasti varmaan väljähtänyt niillä, jotka tuli paikalle myöhemmin
Enkä mä muutenkaan tajua ideaa, että ne suositeltiin etukäteen tilattavaksi, niitähän sai tiskiltä koko aika ilman jonotusta.
Jos taas ois keikka parin vuoden päästä?
Olitteko muuten missä päin tota ravintolaa?