Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25469890:
Kohta, kohta ;) Perjantaina mulla on 2 työpäivän tunnit tehtynä sisään, joten saadaan olla hellsingissä yötä, ei tarvi yöllä ajaa kotiin...

Niijoo, ja meillä on katsomo 109, missä se ikänäkään sitten on...
Sehän on siinä meidän alapuolella :D Voin heitellä sitten vaikka pienillä kivillä tms :D

Hartwall-areena

Vähemmän päiviä kuin viimeksi :D

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Khimaira
[video=youtube;gtNDssrNNlA]http://www.youtube.com/watch?v=gtNDssrNNlA&feature=related[/video]

Viimeksi kaksi vuotta sitten ja nyt ei jaksaisi odottaa :D:D
Tällä kertaa vähän paremmissa puitteissa, tuollaisen bändin lavashow hiukan kärsii suomen kirkkaassa kesässä. Eipä silti, tunnelmaa oli viimeksikin ja aivan mahtava keikka silloinkin. Nyt on vielä parempi soittolista, että sitä odotellessa :D:p:p

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Khimaira
JOKO SAA OTTAA AAMUKAMMAN KÄYTTÖÖN :D:D:D:p

Pypylleröinen: meinaatko tilata etukäteen niitä juomia? Mulle tuli s- postia että juomat kannattaa tilata etukäteen- toki saa paikanpäälläkin, mutta ilmeisesti nopeuttaisi.

Loistavaa!!! Päivät senkun vähenee ja tunnelma tiivistyy :p

JOKO SAA OTTAA AAMUKAMMAN KÄYTTÖÖN :D:D:D:p

Pypylleröinen: meinaatko tilata etukäteen niitä juomia? Mulle tuli s- postia että juomat kannattaa tilata etukäteen- toki saa paikanpäälläkin, mutta ilmeisesti nopeuttaisi.

Loistavaa!!! Päivät senkun vähenee ja tunnelma tiivistyy :p
Maanantaina voi jo sanoa, että ENS VIIKOLLA!!! XD Meillä on ens viikonloppuna laivareissu, joten nopeuttaa vielä kummasti ajan kulumista... :)
Joo, tuli kanssa spostia, otetaan me etukäteen. Punkkua pitää olla! :D Ja jos jotain muuta. Outoa silti, että pitää etukäteen tilata. Mutta eipä se kai, vaikka tilais miten paljon ja kaikkea, jos kerran juodut kuitenki vaan laskutetaan.
Vitsi, ei millään jaksais pysyä enää nahoissa... :D

Khimaira
[video=youtube;fLp63WBV-Ic]http://www.youtube.com/watch?v=fLp63WBV-Ic[/video]

OMG!!!

Nyt saa h y p e t t ä ä :D:D:p:p

Mä olen tämän videon linkittänyt jo tuonne ketjun alkupäähän, mutta silti :vampire:

5 PÄIVÄÄ !!!!!!!

Yhteistyössä