*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Minä kans. Viimeset kilot junnaa vaan. Tavoitteena noin 5 kilon pudotus tänä vuonna. Viime vuonna karisi kiloja yli 20 =)

Ihan omalla systeemillä tässä painoa tiputtelen. Olen vähentänyt ruokailukertojen määrää ja täytyy sanoa että se sopii minulle. Entisen 5-6 pientä ateriaa-rytmin sijaan 3 isoa ateriaa ja yksi täyttävä välipala telee sen ettei ruokaa tarvi miettiä 24/7.
 
NiinkuinEnnen
[QUOTE="laihduttaja";25574960]Takaan, että kukaan teistä ei laihdu, koska te syötte enemmän kuin kulutatte![/QUOTE]

Juu juu :)
Kuinkas sinä voit tietää sen kaikkien meidän puolesta?
Itsekin olen pudottanut joulusta 4,5kg ja lisää eikun palaa.

Mistä SINÄ voin tietää kuinka kaikki meistä syö, liikkuu, kuluttaa?

Itse liikun päivittäin koiramme kanssa. Tulee tehtyä 1,30-2h lenkki. Kilometreissä 9-13km. Joka päivä, Tuo 13km lenkki tulee tehtyä 3-4kertaa viikossa, muutoin tuo 1,5h.

Ongelmani on kyllä ollut iltamässäily raskaalla ruualla + herkut, mutta turhanpäiväiset pois jätettyäni ja säännöllisesti syömällä olen saanut nuo 4,5kg pois. Ja uskon, tiedän saavani myös loput haluamani.

Mutta mukava jos sinä tiedät että kukaan meistä ei saa pudotettua painoa. Taitaa vaakamme valehdella ja ostan heti huomenissa uuden!
 
:hug:Tsemppiä Chef, varmasti sekoittaa päätä tuo lasten sairastaminen ja tiedon odottelu, eikä siinä kyllä syömistä varmasti edes kiinnosta ajatella..


Täytyy nyt samalla suositella kaikille vesijuoksua!
Kokeilin ekaa kertaa ja hyvin jaksoi painaa 45min, tehon huomasi kun nousi altaasta :) Olen lenkkeillyt vuosia pitkiä kävelylenkkejä, ja luulis että kuntoa on, mutta silti tuntuu että on iiihan veto pois. Alan kyllä käymään ainakin kerran/vk ja tehdä lenkkejä myös entiseen tapaan, onhan se perrrkele jos ei ala läskit lähteen :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25575487:
Täytyy nyt samalla suositella kaikille vesijuoksua!
Kokeilin ekaa kertaa ja hyvin jaksoi painaa 45min, tehon huomasi kun nousi altaasta :) Olen lenkkeillyt vuosia pitkiä kävelylenkkejä, ja luulis että kuntoa on, mutta silti tuntuu että on iiihan veto pois. Alan kyllä käymään ainakin kerran/vk ja tehdä lenkkejä myös entiseen tapaan, onhan se perrrkele jos ei ala läskit lähteen :D
Mie oon joskus kokeillu vesijuoksua, se oli ihan hauskaa :) Kun vaan tulis useammin lähettyä..
 
  • Tykkää
Reactions: chef
SPHE
Kuinkas usein te muut käytte vaakalla. Minä varmaan joudun näin alussa käymään päivittäin, että saan jotain motivaatiota.. Tänä aamuna vaaka näytti tasan 71, eli 1,2 kg lähti vuorokaudessa. Siitä huomaa, kuinka paljon syön epäterveellistä, esim karkkia ja sipsejä, kun nesteitä voi hävitä noin paljon päivässä. Jee, onneksi suunta on alaspäin, tuskin nyt enää päivässä tai viikossa tuollaista lähtee kun ekat vesivarastot on saatu pois.
Tsemppiä kaikille.
 
[QUOTE="hippo";25574149]Mä olen totaaliähkyssä. Kehittelin eilen parsakaalireseptin parista jo olemassaolevasta ja yritin tehdä ruokaa kahdeksi päiväksi. Mutta se oli niin hyvää, että hävisi kokonaan melkein yhtä kyytiä. Tänään oli pakko käyttää jauhelihanjämä ja parsakaalia oli vielä, joten... On kuin olisi niellyt rautakuulan.

Plussaa on se, että ateria oli varsin karppi, miinusta taas se, että ei silti tarvitsisi mähkiä! Ja ekstraplussaa siitä, että yleensä olen tähän aikaan kuusta syönyt jääkaapista kaiken muun paitsi valon, ja nyt on sentään mennyt "luvatta" alas vain turhan iso satsi päivällisruokaa.[/QUOTE]

Ou nou...mutta jos yhtään lohduttaa, niin mullekin käy välillä ihan samoin :D

Ja hyvä kun osaat nähdä myös nuo positiiviset puolet!
 
Minä kans. Viimeset kilot junnaa vaan. Tavoitteena noin 5 kilon pudotus tänä vuonna. Viime vuonna karisi kiloja yli 20 =)

Ihan omalla systeemillä tässä painoa tiputtelen. Olen vähentänyt ruokailukertojen määrää ja täytyy sanoa että se sopii minulle. Entisen 5-6 pientä ateriaa-rytmin sijaan 3 isoa ateriaa ja yksi täyttävä välipala telee sen ettei ruokaa tarvi miettiä 24/7.
Mä tulen kovaa vauhtia perässä :D

Kunhan mäkin saan sen reilut 20 kg pois, niin sitten tiputtelen vielä muutamia kiloja ihan hiljaksiin ja rauhallisella sykkeellä. Mä NIIN odotan, että olen samassa tilanteessa, kuin mitä sinä :)
 
Kuinkas usein te muut käytte vaakalla. Minä varmaan joudun näin alussa käymään päivittäin, että saan jotain motivaatiota.. Tänä aamuna vaaka näytti tasan 71, eli 1,2 kg lähti vuorokaudessa. Siitä huomaa, kuinka paljon syön epäterveellistä, esim karkkia ja sipsejä, kun nesteitä voi hävitä noin paljon päivässä. Jee, onneksi suunta on alaspäin, tuskin nyt enää päivässä tai viikossa tuollaista lähtee kun ekat vesivarastot on saatu pois.
Tsemppiä kaikille.
Mä käyn vaa-alla joka aamu. Se passaa mulle parhaiten :)
 
Noin tunti-pari eilisen vuodatuspostaukseni jälkeen huomasin seisovani kettunannalaatikon edessä. Mielessä kävi, että pitäisiköhän ihan vaan pikkiriikkisen maistaa, mutta samaan syssyyn pohdin sitä, miten mä JUURI hetki sitten olin päättänyt että tänään on aika taas looettaa mässäily. Voi luoja miten otti aivoon oma kurittomuus.

Päätin jättää kettunannat rauhaan ja siirryin ihan muihin puuhiin. Lounaaksi kiskaisin makkarakeittoa ja näkkärin päälisillä...ja parin tunnin päästä oli pakko saada lisää ruokaa. Tässä kohtaa koeteltiin taas naista. Miten helppoa olisi ollut ottaa pari leipää naamaan (ja muutama kettunanna) mutta päätin että senvertaa jaksan odottaa että saan salaatin väännettyä. Ja niin tein.

Salaatin jälkeen oli sellainen olo, että tunsin ns. syöneeni. Iltaa varten olisi sitten vielä jälellä rahka, joka onkin hyvää herkkua :)

Lähdin kaupoille ja ohitin siellä useamman sellaisen hyllyn, jossa oli houkutuksia. Mikäli olisin ostanut maksamakkaraa, olisin takuuvarmasti sortunut vaaleaan pullahöttöleipään, sillä maksamakkara höttöleivän kanssa on IHANAA! Joten päätin jättää sen maksamakkaran ostamatta.

Kotimatkalla mies soitti ja sanoi, että nuorimmainen pitää viedä välittömästi päivystykseen. Ajoin sitten tuhatta ja sataa kotiin, nappasin muksun kainaloon ja mentiin pikavauhtia päivystykseen. Ilta sujui siis varsin vauhdikkaissa merkeissä, eikä siinä juuri ruokaa ehtinyt ajattelemaan.

Kotiin päästyämme ruokin nuorimman ja otin hänet viereeni nukkumaan. Tarkoitukseni oli kyllä laittaa astianpesukone ja pyykkikone päälle, mutta kuinkas sitten kävikään...nukahdin ennen kymppiä.

Jos jotain positiivista eilisestä katastrofi-illasta, niin eipähän tullut syötyä edes sitä rahkaa ja untakin kiskoin aika tarkasti sen 10 tuntia...ja aamupaino oli kiva...ja BMI oli siirtynyt ihan älyttömän kivoille lukemille :D :D :D



 
IhanaValo
Heh, miun aamupaino 83,5kg. Se taitaa siinä lähellä pyöriä normaaliaamuina. Eilen illalla olisin voinu syödä vähemmänkin, ärsyttää miten sitä tuleekin sorruttua esim.useampaan palaan leipää vaikka varmasti illalla riittäis se yksikin.

Eilen, niinkuin tänäänkin menen iltavuoroon harjotteluun. Ennen sinne menoa syön ruuan, siellä eväät ja illalla ku pääsee kotiin niin on taas melkoinen nälkä.
En oikeen tiiä mitä voisin kiskasta siinä vaikka vähän ennen iltapalaa tai sit iltapalalla ettei tulis tyhjennettyä koko jääkaappia?

Eilen illalla söin siis kaksi palaa ruisleipää, margariinilla ja kalkkunaleikkeellä ja lisäks vielä maustetun rahkan. Vettä pari lasillista.

Vaa'alla käymisestä; Melkeinpä joka päivä tulee käytyä. Vaikka kerran viikossa kai se "paras tapa" olis.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"MaMa"
Heips!

Pääseekö mukaan? Olen yksi ikuinen laihduttaja, urakkaa takana jo monta vuotta, mutta tulos on ollut vain jojoilua ja paino ollut noususuhdanteessa jo pitempään. Vuoden vaihteessa päätin, että nyt saa rittää! Tämä on viimeinen kerta kun painoa pudotan ja nyt teen sen oikein. Eli siis pyrin PYSYVÄÄN tulokseen ja ELÄMÄNTAPAREMONTTIIN. Apuna Patrik Borgin opit eli rentoa painonpudotusta. Tulokset eivät varmastikaan ole nopeita, joskus piinaavankin hitaita, mutta suurin tavoite on pysyä suunnitelmassa ja saavuttaa niitä pysyviä tuloksia. Eli ei enää ajatusta "tänään löysään, huomenna kiristän" vaan painon on pudottava omaan tahtiinsa pysyvillä muutoksilla, joita voin noudattaa lopun ikääni.
Tässä muutama teesi minun urakkaani:

* Älä tee laihtuaksesi mitään, mitä et voisi kuvitella tekeväsi 2 vuoden kuluttuakin
* Ei ole olemassa repsahduksia, herkut kuuluvat elämään aina silloin tällöin (ei joka päivä)
* Homma vaatii pitkäjänteisyyttä, tavoite on iso ja päämäärä kaukana -> muutama vuosi loppuelämästä ei ole mahdotonta

Ja sit niitä mittoja:

Ikä: 26v (täytän keväällä 27v)
Pituus: 162cm
Paino: 96,6kg
Tavoite: <60kg ennen 3-kymppisiä
 
Heh, miun aamupaino 83,5kg. Se taitaa siinä lähellä pyöriä normaaliaamuina. Eilen illalla olisin voinu syödä vähemmänkin, ärsyttää miten sitä tuleekin sorruttua esim.useampaan palaan leipää vaikka varmasti illalla riittäis se yksikin.

Eilen, niinkuin tänäänkin menen iltavuoroon harjotteluun. Ennen sinne menoa syön ruuan, siellä eväät ja illalla ku pääsee kotiin niin on taas melkoinen nälkä.
En oikeen tiiä mitä voisin kiskasta siinä vaikka vähän ennen iltapalaa tai sit iltapalalla ettei tulis tyhjennettyä koko jääkaappia?

Eilen illalla söin siis kaksi palaa ruisleipää, margariinilla ja kalkkunaleikkeellä ja lisäks vielä maustetun rahkan. Vettä pari lasillista.

Vaa'alla käymisestä; Melkeinpä joka päivä tulee käytyä. Vaikka kerran viikossa kai se "paras tapa" olis.
Suosittelisin juomaan enemmän vettä. Itellä ainakin tulee syötyä huomattavasti enempi jos en ole muistanut juoda.
Aika samoissa painoissa mennään, täällä aamulla 82kg ja koko ajan pelkään että tulee kiloja takaisin, kun en pääse lenkille näillä pakkasilla..
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Heh, miun aamupaino 83,5kg. Se taitaa siinä lähellä pyöriä normaaliaamuina. Eilen illalla olisin voinu syödä vähemmänkin, ärsyttää miten sitä tuleekin sorruttua esim.useampaan palaan leipää vaikka varmasti illalla riittäis se yksikin.

Eilen, niinkuin tänäänkin menen iltavuoroon harjotteluun. Ennen sinne menoa syön ruuan, siellä eväät ja illalla ku pääsee kotiin niin on taas melkoinen nälkä.
En oikeen tiiä mitä voisin kiskasta siinä vaikka vähän ennen iltapalaa tai sit iltapalalla ettei tulis tyhjennettyä koko jääkaappia?

Eilen illalla söin siis kaksi palaa ruisleipää, margariinilla ja kalkkunaleikkeellä ja lisäks vielä maustetun rahkan. Vettä pari lasillista.

Vaa'alla käymisestä; Melkeinpä joka päivä tulee käytyä. Vaikka kerran viikossa kai se "paras tapa" olis.
Ilta on myös se mun ongelmani. Illalla tekee mieli mässätä laipä, toinen ja vaikka vielä kolmaskin. Ja tokihan sinne napaan muutama kettunannakin mahtuu. Onneksi tuo paketti alkaa hiljaalleen tyhjetä :D :D :D

Mä en osaa muuta vinkkiä antaa siihen ahmimiseen, kuin 0,5-1 litra vettä ruokailun alle...sen jälkeen ei mahdu napaan niin paljon safkaa :)

Mulla myös light-limujen juonti (1-2 dl kerralla) tekee sen, että ruokahimo lähtee pois. Mutta miten terveellistä tuo on...ei puhuta siitä :D
 
Noin tunti-pari eilisen vuodatuspostaukseni jälkeen huomasin seisovani kettunannalaatikon edessä. Mielessä kävi, että pitäisiköhän ihan vaan pikkiriikkisen maistaa, mutta samaan syssyyn pohdin sitä, miten mä JUURI hetki sitten olin päättänyt että tänään on aika taas looettaa mässäily. Voi luoja miten otti aivoon oma kurittomuus.

Päätin jättää kettunannat rauhaan ja siirryin ihan muihin puuhiin. Lounaaksi kiskaisin makkarakeittoa ja näkkärin päälisillä...ja parin tunnin päästä oli pakko saada lisää ruokaa. Tässä kohtaa koeteltiin taas naista. Miten helppoa olisi ollut ottaa pari leipää naamaan (ja muutama kettunanna) mutta päätin että senvertaa jaksan odottaa että saan salaatin väännettyä. Ja niin tein.

Salaatin jälkeen oli sellainen olo, että tunsin ns. syöneeni. Iltaa varten olisi sitten vielä jälellä rahka, joka onkin hyvää herkkua :)

Lähdin kaupoille ja ohitin siellä useamman sellaisen hyllyn, jossa oli houkutuksia. Mikäli olisin ostanut maksamakkaraa, olisin takuuvarmasti sortunut vaaleaan pullahöttöleipään, sillä maksamakkara höttöleivän kanssa on IHANAA! Joten päätin jättää sen maksamakkaran ostamatta.

Kotimatkalla mies soitti ja sanoi, että nuorimmainen pitää viedä välittömästi päivystykseen. Ajoin sitten tuhatta ja sataa kotiin, nappasin muksun kainaloon ja mentiin pikavauhtia päivystykseen. Ilta sujui siis varsin vauhdikkaissa merkeissä, eikä siinä juuri ruokaa ehtinyt ajattelemaan.

Kotiin päästyämme ruokin nuorimman ja otin hänet viereeni nukkumaan. Tarkoitukseni oli kyllä laittaa astianpesukone ja pyykkikone päälle, mutta kuinkas sitten kävikään...nukahdin ennen kymppiä.

Jos jotain positiivista eilisestä katastrofi-illasta, niin eipähän tullut syötyä edes sitä rahkaa ja untakin kiskoin aika tarkasti sen 10 tuntia...ja aamupaino oli kiva...ja BMI oli siirtynyt ihan älyttömän kivoille lukemille :D :D :D




Kurjaa kun lapsi voi huonosti :(
Mutta uni teki varmasti hyvää ja tietty sekin ettei tullut syötyä enempää.
 
[QUOTE="MaMa";25577999]Heips!

Pääseekö mukaan? Olen yksi ikuinen laihduttaja, urakkaa takana jo monta vuotta, mutta tulos on ollut vain jojoilua ja paino ollut noususuhdanteessa jo pitempään. Vuoden vaihteessa päätin, että nyt saa rittää! Tämä on viimeinen kerta kun painoa pudotan ja nyt teen sen oikein. Eli siis pyrin PYSYVÄÄN tulokseen ja ELÄMÄNTAPAREMONTTIIN. Apuna Patrik Borgin opit eli rentoa painonpudotusta. Tulokset eivät varmastikaan ole nopeita, joskus piinaavankin hitaita, mutta suurin tavoite on pysyä suunnitelmassa ja saavuttaa niitä pysyviä tuloksia. Eli ei enää ajatusta "tänään löysään, huomenna kiristän" vaan painon on pudottava omaan tahtiinsa pysyvillä muutoksilla, joita voin noudattaa lopun ikääni.
Tässä muutama teesi minun urakkaani:

* Älä tee laihtuaksesi mitään, mitä et voisi kuvitella tekeväsi 2 vuoden kuluttuakin
* Ei ole olemassa repsahduksia, herkut kuuluvat elämään aina silloin tällöin (ei joka päivä)
* Homma vaatii pitkäjänteisyyttä, tavoite on iso ja päämäärä kaukana -> muutama vuosi loppuelämästä ei ole mahdotonta

Ja sit niitä mittoja:

Ikä: 26v (täytän keväällä 27v)
Pituus: 162cm
Paino: 96,6kg
Tavoite: <60kg ennen 3-kymppisiä[/QUOTE]

Tervetuloa mukaan!

Teesisi ovat erilaiset...niissä saattaa hyvinkin olla jopa ihan oikeasti perää :) Eivät mulle sovi (tahdon heti kaiken mulle nyt!) mutta varmasti monen muun kohdalla äärimmäisen järkevä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25578080:
Kurjaa kun lapsi voi huonosti :(
Mutta uni teki varmasti hyvää ja tietty sekin ettei tullut syötyä enempää.
Nyt on onneksi jo kaikki taas hyvin, eikä lapsi ole eilisestä moksiskaan :)

Uni oli ihan pro ja olo on taas paljon parempi, kun ei tosiaan tullut mässäiltyä. Aamulla ensimmäisiin ajatuksiini kuuluikin se, että hitsit miten hyvä fiilis tulee, kun onnistuu pitämään näppinsä safkasta erossa. Vaikka se juuri sillä sekunnilla ärsyttää, sen palkinnon saa kyllä sitten seuraavana aamuna :)

Nyt uskon siihenkin, että sunnuntaina painoni on 68,x ja kiloklubin laskurin mukaan mä painan toukokuun puolessa välissä tavoitepainoni verran...eli tavoitteeni toteutuisi 2 viikkoa suunniteltua aiemmin.

Tuohon tosin ei ole luottamuista. Se laskuri näytti alkuun, että tavoite saavutettavissa 24 viikossa ja nyt, 5 viikkoa myöhemmin tavoite onkin saavutettavissa 9 viikkoa nopeammin. Laskuri ilmeisesti laskee noin puoli kiloa viikossa pudotusvauhdiksi ja mulla se on ollut nopeampi. Toisaalta tahti hidastuu huomattavasti, kun tavoitepaino lähestyy. Mutta se on sitten sen ajan murhe :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Tervehdys ja tsemppiä kaikille helmikuun hoikennukseen :)

Tammikuu meni aika plörinäksi. En laihtunut kilon kiloa. Itseasiassa kiloja tuli lisää 500 g, eli paino Helmikuun alussa 77,4 kg :(
Olen niiin pettynyt. Mutta nyt on pakko laihtua.
Tavoite on ainakin se 3 kiloa tässä kuussa.

Eilen ei ainakaan lähtenyt hyvin käyntiin tää. Katsottiin miehen kanssa leffaa illalla ja se oli ostanut meille pitsaa, suklaata ja yhen lonkun kummallekkin. :S Pakkohan ne oli syödä. :ashamed:
 
Tervehdys ja tsemppiä kaikille helmikuun hoikennukseen :)

Tammikuu meni aika plörinäksi. En laihtunut kilon kiloa. Itseasiassa kiloja tuli lisää 500 g, eli paino Helmikuun alussa 77,4 kg :(
Olen niiin pettynyt. Mutta nyt on pakko laihtua.
Tavoite on ainakin se 3 kiloa tässä kuussa.

Eilen ei ainakaan lähtenyt hyvin käyntiin tää. Katsottiin miehen kanssa leffaa illalla ja se oli ostanut meille pitsaa, suklaata ja yhen lonkun kummallekkin. :S Pakkohan ne oli syödä. :ashamed:
Nyt siis pitää saada se sun miehes kuriin :D

Me on sovittu, että mies saa herkutella niin paljon kun sielu sietää (ei tosin ole herkuttelija), kunhan mä en tiedä siitä. En halua siis löytää karkkipapereita, pizzalaatikoita tms :D
 
"MaMa"
Tervetuloa mukaan!

Teesisi ovat erilaiset...niissä saattaa hyvinkin olla jopa ihan oikeasti perää :) Eivät mulle sovi (tahdon heti kaiken mulle nyt!) mutta varmasti monen muun kohdalla äärimmäisen järkevä! :)
Kiitos! :D

Minäkin ajattelin vuosia, etteivät sovi mulle. Ja yritin laihduttaa pikaisesti, väkisin ja kauheilla kielloilla. Tuloksia tuli parhaillaan jopa -12kg, mutta korkojen kanssa ovat kaikki laihdutetut kilot tulleet takaisin. Siksi päätin, että nyt saa loppua. On tapahduttava pysyvä muutos. Olen pari Patrik Borgin kirjaa lukenut ja etenkin tätä minkä viimeksi luin, Rentoa Painonhallintaa, suosittelen ihan jokaiselle, joka etsii niitä pysyviä tuloksia. Homman itse aloitin siis jo tammikuussa, mutta oleellista painonlaskua ei ole tapahtunut, mutta tänään hieroja sanoi minun ainakin kiinteytyneet hyvin. Kotona sitten mittasin vyötärönympärykseni ja siitä oli totisesti lähtenyt ainakin 2cm! Joten olen enemmän kuin tyytyväinen vaikka tuloksia vaa'alla saakin odottaa hieman pidempään. :D
 
"MaMa"
[QUOTE="MaMa";25579658]Kiitos! :D

Minäkin ajattelin vuosia, etteivät sovi mulle. Ja yritin laihduttaa pikaisesti, väkisin ja kauheilla kielloilla. Tuloksia tuli parhaillaan jopa -12kg, mutta korkojen kanssa ovat kaikki laihdutetut kilot tulleet takaisin. Siksi päätin, että nyt saa loppua. On tapahduttava pysyvä muutos. Olen pari Patrik Borgin kirjaa lukenut ja etenkin tätä minkä viimeksi luin, Rentoa Painonhallintaa, suosittelen ihan jokaiselle, joka etsii niitä pysyviä tuloksia. Homman itse aloitin siis jo tammikuussa, mutta oleellista painonlaskua ei ole tapahtunut, mutta tänään hieroja sanoi minun ainakin kiinteytyneet hyvin. Kotona sitten mittasin vyötärönympärykseni ja siitä oli totisesti lähtenyt ainakin 2cm! Joten olen enemmän kuin tyytyväinen vaikka tuloksia vaa'alla saakin odottaa hieman pidempään. :D[/QUOTE]

Niin ja täsmennän vielä, että kun aloitin tämän laihdutuksen 5 vuotta sitten, painoin silloin 76kg. Ja nyt 20kg enemmän vaikka koko ajan olen mukamas laihduttanut. Joten olen loistava esimerkki jojo-laihduttajasta ja siitä, kuinka todellakin kilot tulevat kavereiden kanssa takaisin, jos ei tietä pysyvään elämäntaparemonttiin löydy!
 
[QUOTE="MaMa";25579683]Niin ja täsmennän vielä, että kun aloitin tämän laihdutuksen 5 vuotta sitten, painoin silloin 76kg. Ja nyt 20kg enemmän vaikka koko ajan olen mukamas laihduttanut. Joten olen loistava esimerkki jojo-laihduttajasta ja siitä, kuinka todellakin kilot tulevat kavereiden kanssa takaisin, jos ei tietä pysyvään elämäntaparemonttiin löydy![/QUOTE]

Mukamas-laihduttaminen on kovin tuttua mullekin. Mulla on itsestäni kuva joka on otettu silloin, kun aloin laihduttamaan. Olin 62 kiloinen läski siinä kuvassa ja tarkoitukseni oli pudottaa vähintään 5 kiloa, kenties enemmänkin.

Kovin erilaisin silmin tänä päivänä sitä kuvaa katson, sillä useiden epäonnistuneiden painonpudotusten jälkeen vaakaan piirtyikin pahimmillaan yli 85 kiloa! Nyt se 62 kiloa on tavoitteeni, enkä mielestäni ole yhtään läski siinä kuvassa. Toki mulla on ylimääräistä siellä sun täällä ja maha pömpöttää, mutta kyllä mä siihen kokoon vaan pirun tyytyväinen olisin :) Uskon ja itseasiassa jopa tiedän, että haluan laihduttaa kyllä enemmän, mutta 62 kilon kohdalla siirryn vähän samantyyliseen diettaamiseen, kuin sinä. Silloin mulla ei ole enää niin kiire :)
 
Heippa vaan tännekin! Kylläpäs täällä keskustellaan aktiivisesti, hyvä vaan. :) Meinasi viime vuoden ketjuissa keskustelu hyytyä kokonaan.

Mä olen nyt iltapäivän ajan poistanut vaatekaapista ja varastosta kirpparille menevät vaatteet, ne ovat kaikki liian isoja. :vampire: Testailin hetki sitten vielä viime keväänä mulle jopa liian tiukkoja farkkuja:


Nuo on siis kokoa 40. :D (Älkää järkyttykö tuosta mun navasta. Vedän noita farkkuja kädellä, ja raskausarvet menee jotenkin ruttuun :D)

Eilen saapui tilaamani uudet farkut, ovat muuten sen farkkumallin pienintä kokoa, jei! Menivät just ja just kiinni, eli sen vajaan viiden kilon pudotuksen jälkeen uskon niiden olevan oikein passelit! :)

Tuosta kuvasta myös näkyy, että olen vartalonmalliltani vähän pötkylä, eli vyötärö ei ole ikinä ollut mitenkään erityisen erottuva. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä