Kehu palstalaista, jota ei yleensä kehuta!

• Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25484571]OT, mutta Riepu on kyllä veemäisin ikinä täällä! Matami luulee omistavansa palstan ja HÄNELLEHÄN ei vittuilla. Tosin se oikeus on ko. paskiaisella muita kohtaan.[/QUOTE]

Mä säälin ihmistä, jonka käsitys toisen kehumisesta on tällainen. Ja jos tätä nyt ei ollut kehuksi tarkoitettu, niin sitten säälin vielä enemmän: tuota tasoa oleva lukutaito tietää taatusti vaikeuksia elämässä.

Mä olen myös ihan toivoton nimienmuistaja. Monta mukavaa ja persoonallista tyyppiä täällä pyörii ja usean kanssa tullut väännettyä jos vaikka mitä. Mut annetaan nyt pojoja vaikka Lunikselle (vaikka meidän näkemykset perhesaunomisesta tuskin koskaan kohtaa), Jonseredille, As Ifille, True bloodille, Bonairelle, Ken gurulle ja Woltille. Heiltä saa usein rakentavaa kommenttia.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
[QUOTE="Emmi";25484695]Musta tuntuu et Anatoli-nimerkillä ei ole lapsia, tai ettei saa lapsia...:( On kauhean katkera. Mulla on kauhea suru aina kun luen sen kommentteja, että se haluaisi kovasti lapsia ja osallistua näihin keskusteluihin äitinä, ei muka-äitinä. Kyllä sen kirjoituksista näkee ettei se ole äiti, kun tarkkaan lukee. :( Voimia Anatoli. <3[/QUOTE]

Anatoli- nimi on muuten miehen nimi. Että tuskinpa sen nimisiä äitejä onkaan, palstalla tai sen ulkopuolellakaan. Sen sijaan palstalla on Anatolia, jonka kommentit ovat välillä hyvinkin rauhoittavan oloisia mielestäni.

Hmm...
Ken gurusta mäkin tykkään.
Molli Meloonilla oli just hiljattain jossain ketjussa niin hauskoja kommentteja, että nauroin ihan vatsa kippurassa.
Anatoliasta en alkuun tykännyt, mutta joko ko. nikin kommentit on pehmentyneet tai mun pää on pehmentynyt, nykyään tykkään kovastikin.
Phoebsista tykkään myös, vaikka joskus kommentoi kärkkäästikin.
Candle Light on myös mukava.

Pari muutakin oli mielen päällä, mutta ne hävis jo. (Kyllä, mun pää on kuin onkin pehmentynyt)

Yhteistyössä