Kysyttävää Kastanjalta? Vastaan VAIN mustille

Millaisia tavoitteita sinulla on
a) tälle viikolle?
b) tälle vuodelle?
C) seuraavalle kymmenelle vuodelle?
A) Tälle viikolle tavoitteena on etsiä uutta työpaikkaa
B) Sama kuin kohdassa A sekä tavoittena olis saada painonpudotus alkuun
C) Saada pari lasta lisää jos Luoja suo ja mahdollisesti päästä muuttamaan Keski-Suomeen :heart: Ja rakentaa yhdessä miehen kanssa koti (lomia varten) hänen kotitilalleen

A) Tälle viikolle tavoitteena on etsiä uutta työpaikkaa
B) Sama kuin kohdassa A sekä tavoittena olis saada painonpudotus alkuun
C) Saada pari lasta lisää jos Luoja suo ja mahdollisesti päästä muuttamaan Keski-Suomeen :heart: Ja rakentaa yhdessä miehen kanssa koti (lomia varten) hänen kotitilalleen
Missä päin asut nyt? :)
Minkä alan töitä etsit?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25464671:
Missä päin asut nyt? :)
Minkä alan töitä etsit?
Asumme Hesassa. Etsin sellaista työtä, jossa voisin hoitaa eläimiä ja myydä eläintenhoitotuotteita. Tai vaatteita/kenkiä. Mulla on syyni, miksi juuri nuo työt. En vaadi paljoa, kunhan olisi toimeentulo. Ihmisten hoitoa en enää jaksa, olen siltä osin loppuun palanut + mun lapset on riittävän hoidollisia lääkärikäynteineen, kuntoutuksineen yms...

[QUOTE="sivullinen";25464676]Anna nyt hyvänen aika toisen jo olla. Itsekäs olet jos haluat jatkaa vikittelyä.[/QUOTE]

Miksi tässä mun aloittamassa ketjussa puhutaan asioista, joista en tiedä mitään:kieh:

"vieras"
Ahaa.. Taas uusi Pölyesteri loves Tripod- ketju.. Aah tuota patoutunutta kätketyn salarakkauden tuomaa katkeransuloista kirjoittelua.
Parempaa kuin kaunarit.

Jatkakaa, joohan.. :)

[QUOTE="vieras";25464834]Ahaa.. Taas uusi Pölyesteri loves Tripod- ketju.. Aah tuota patoutunutta kätketyn salarakkauden tuomaa katkeransuloista kirjoittelua.
Parempaa kuin kaunarit.

Jatkakaa, joohan.. :)[/QUOTE]

Oli kyseessä mikä tahansa salarakkaus, eikö ne vois perustaa sitä varten ihan oman triidinsä....tää on niin naurettavaa.... meni mun hyvä kunniallinen ketjuni ihan piloille|O

Tässä ketjussa oli tarkoitus MUSTIEN kysyä asioita minulta. Pitääkö tässä alkaa MUSTASUKKAISEKSI siitä että Tripod veti tänne joukon harmaita omituisine puheineen....:popcorn:
Saat ilmaisia nostoja ketjullesi.. tästä pitäisi saada provikkaa :)

En mä tarkoituksella houkutellut ketään tänne vaan kysyin ihan oikean kysymyksen juuri sinulta. Uskovaiset on mielenkiintoisia, varsinkin sellaiset monessa liemessä keitetyt.

Saat ilmaisia nostoja ketjullesi.. tästä pitäisi saada provikkaa :)

En mä tarkoituksella houkutellut ketään tänne vaan kysyin ihan oikean kysymyksen juuri sinulta. Uskovaiset on mielenkiintoisia, varsinkin sellaiset monessa liemessä keitetyt.
Ääh, mikäs se kysymys olikaan? Torontojuttu? Siihen vastasin jo enkä enemmästä tiedä, jos tiedänkin siinä et siitä kostu etkä kovene. :D Jaahah, kiitos nostoistasi mutta ne eivät ole minua varsinaisesti hyödyttäneet. Ne eivät aseta minua oikeaan valoon:saint:

[QUOTE="vieras";25464903]Onhan niillä. Varmasti tietävät myös missä toinen asuu.
Traipod ei vaan voi pölähtää Pesterin oven taa, kun Pesterin mies voi mennä möksmöks.[/QUOTE]

:O Miksei mulle kukaan mitään kerro....

tell me
[QUOTE="vieras";25464903]Onhan niillä. Varmasti tietävät myös missä toinen asuu.
Traipod ei vaan voi pölähtää Pesterin oven taa, kun Pesterin mies voi mennä möksmöks.[/QUOTE]

No entäs Traipodin vaimo?

Yhteistyössä