N
"Noo"
Vieras
Onko teillä joku lottoarvonta menossa?=)
Kieltämäti ei pahaa tekis seuraavan arvonnan oikea rivi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko teillä joku lottoarvonta menossa?=)
Hyvä. =)
Sitten arvasin oikein. =)
Tosiaan maksimissaan sen 3 kuukautta, en muista tarkkaa aikaa enkä edes ekaa postaustani. Huomasin että ei noita omia postauksiakaan pääse ilmeisesti kovin pitkälle tarkistamaan? Joskus olis ihan kiva käydä tsekkaamassa, mitä sitä on oikein tullut kirjoitettua ja mihin tyyliin, kun pari harmaata on vedellyt hernesoppaa. Mutta omathan on ilmavaivansa.opcorn:
Samalla toivottelen Hyvät yöt.
Ja Kastanjalle kans.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25457613:Hernesoppaa oon tuntunut jakavan itsekkin...
Joskus täällä vaan ei voida käsittää,että ihmiset eivät ole kaikesta samaa mieltä..
Jopa kysymyksen kysymisestä tehdään iso haloo.
Noo mulle aivan sama..tää on vaan mammapalsta ja mulla on ihan hyvä elämä irl.![]()
SamoinJa hyvää yötä...
Jaahah. no on se Markku Koivistokin lienee vaikutteita sieltä saanut...ja se Putouksen Usko:O
Aika villiä. Törmäsin tuohon kun joskus hain tietoa Nokia Mission taustoista.. mä täysin uskonnoton mutta on pienimuotoinen hihhulifetissi![]()
Miltä sä luulet, että tuntuu olla vaan jonkun fetissin kohde? Ei se tunnu hyvältä. Se tuntuu yksinäiseltä, se on esineellistävää ja loukkaavaa. Se vie ihmisarvon.
Hö. Täällä yksinäistä kun hävitit sun tunnuksen.. metsästän korvaajaa vastaavilla ominaisuuksilla mutta ei niitä oikein ole.
Se saa mun vatsan kääntymään ylösalaisin. Mä olin niin oikeessa susta.
Miksi, sehän tarkoittaa että olit just sopiva. Mielummin kirjoittelisin sinun kanssa kuin korvikkeen.
Monelta joudut aamulla heräämään?
Meni jo. Hööh. Aina mä jään iliman! |O
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;25457943:mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu?![]()
Edelleen voin tänään jaksaa vastata, jos jollakulla jotain mieleen tulee. Just tulin palaverista kotiin ja sitten syötiin. Mies katsoo telkkua ja poika leikkii. Isommat lapset on tänään toisaalla. Mulla on tylsää. En jaksa nyt siivota. Huomenna vois.
Miltä sä luulet, että tuntuu olla vaan jonkun fetissin kohde? Ei se tunnu hyvältä. Se tuntuu yksinäiseltä, se on esineellistävää ja loukkaavaa. Se vie ihmisarvon.
No mulle tuli ihan tällainen simppeli kysymys mieleen, että miksi sä vastaat vain mustille?? Eikö harmaatkin voi tehdä ihan hyviä kysymyksiä?
Missä maissa olet matkustanut?