Kysyttävää Kastanjalta? Vastaan VAIN mustille

Tosiaan maksimissaan sen 3 kuukautta, en muista tarkkaa aikaa enkä edes ekaa postaustani. Huomasin että ei noita omia postauksiakaan pääse ilmeisesti kovin pitkälle tarkistamaan? Joskus olis ihan kiva käydä tsekkaamassa, mitä sitä on oikein tullut kirjoitettua ja mihin tyyliin, kun pari harmaata on vedellyt hernesoppaa. Mutta omathan on ilmavaivansa.:popcorn:
Hernesoppaa oon tuntunut jakavan itsekkin...
Joskus täällä vaan ei voida käsittää,että ihmiset eivät ole kaikesta samaa mieltä..
Jopa kysymyksen kysymisestä tehdään iso haloo. :D

Noo mulle aivan sama..tää on vaan mammapalsta ja mulla on ihan hyvä elämä irl. :)

• Tykkää
Reactions: Kastanja
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25457613:
Hernesoppaa oon tuntunut jakavan itsekkin...
Joskus täällä vaan ei voida käsittää,että ihmiset eivät ole kaikesta samaa mieltä..
Jopa kysymyksen kysymisestä tehdään iso haloo. :D

Noo mulle aivan sama..tää on vaan mammapalsta ja mulla on ihan hyvä elämä irl. :)
Samoin :) Ja hyvää yötä...

Edelleen voin tänään jaksaa vastata, jos jollakulla jotain mieleen tulee. Just tulin palaverista kotiin ja sitten syötiin. Mies katsoo telkkua ja poika leikkii. Isommat lapset on tänään toisaalla. Mulla on tylsää. En jaksa nyt siivota. Huomenna vois.

....
Edelleen voin tänään jaksaa vastata, jos jollakulla jotain mieleen tulee. Just tulin palaverista kotiin ja sitten syötiin. Mies katsoo telkkua ja poika leikkii. Isommat lapset on tänään toisaalla. Mulla on tylsää. En jaksa nyt siivota. Huomenna vois.
No mulle tuli ihan tällainen simppeli kysymys mieleen, että miksi sä vastaat vain mustille?? Eikö harmaatkin voi tehdä ihan hyviä kysymyksiä?

No mulle tuli ihan tällainen simppeli kysymys mieleen, että miksi sä vastaat vain mustille?? Eikö harmaatkin voi tehdä ihan hyviä kysymyksiä?
Koska haluan "tietää" ihmiset joiden kanssa juttelen. Jotta tarvittaessa voin jutella heidän kanssaan jatkossakin oikeilla nimimerkeillä. Sitäpaitsi mulla on harmaiden kommenteista ja kysymyksistä vain negatiivisia kokemuksia. Mieluummin ottaisin nekin negatiiviset palautteet vastaan mustilta. Tämä vastaus sinulle oli poikkeus ja selvennys että miksi. Tästä pidän kiinni. Kiitos kuitenkin.

Yhteistyössä