"Noo"
Onko teillä joku lottoarvonta menossa?=)
Kieltämäti ei pahaa tekis seuraavan arvonnan oikea rivi.
Onko teillä joku lottoarvonta menossa?=)
Samalla toivottelen Hyvät yöt.Hyvä. =)
Sitten arvasin oikein. =)
Hernesoppaa oon tuntunut jakavan itsekkin...Tosiaan maksimissaan sen 3 kuukautta, en muista tarkkaa aikaa enkä edes ekaa postaustani. Huomasin että ei noita omia postauksiakaan pääse ilmeisesti kovin pitkälle tarkistamaan? Joskus olis ihan kiva käydä tsekkaamassa, mitä sitä on oikein tullut kirjoitettua ja mihin tyyliin, kun pari harmaata on vedellyt hernesoppaa. Mutta omathan on ilmavaivansa.opcorn:
Samalla toivottelen Hyvät yöt.
Ja Kastanjalle kans.
Samoin Ja hyvää yötä...Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25457613:Hernesoppaa oon tuntunut jakavan itsekkin...
Joskus täällä vaan ei voida käsittää,että ihmiset eivät ole kaikesta samaa mieltä..
Jopa kysymyksen kysymisestä tehdään iso haloo.
Noo mulle aivan sama..tää on vaan mammapalsta ja mulla on ihan hyvä elämä irl.
Mä vielä väsään kauppalistan humiseksi..sit painelen nukkumaan.Samoin Ja hyvää yötä...
on se taustatyötä tehnyt, vaikka sekoitti luterialaisia arvoja muuten hurmokselliseen hahmoon. Tekisi mieli kysyä missä kaikessa olet ollut mukana, mutta saattaa vielä selvitä aiheeseen liittyvissä ketjuissa..Jaahah. no on se Markku Koivistokin lienee vaikutteita sieltä saanut...ja se Putouksen Usko:O
Miltä sä luulet, että tuntuu olla vaan jonkun fetissin kohde? Ei se tunnu hyvältä. Se tuntuu yksinäiseltä, se on esineellistävää ja loukkaavaa. Se vie ihmisarvon.Aika villiä. Törmäsin tuohon kun joskus hain tietoa Nokia Mission taustoista.. mä täysin uskonnoton mutta on pienimuotoinen hihhulifetissi
Hö. Täällä yksinäistä kun hävitit sun tunnuksen.. metsästän korvaajaa vastaavilla ominaisuuksilla mutta ei niitä oikein ole.Miltä sä luulet, että tuntuu olla vaan jonkun fetissin kohde? Ei se tunnu hyvältä. Se tuntuu yksinäiseltä, se on esineellistävää ja loukkaavaa. Se vie ihmisarvon.
Se saa mun vatsan kääntymään ylösalaisin. Mä olin niin oikeessa susta.Hö. Täällä yksinäistä kun hävitit sun tunnuksen.. metsästän korvaajaa vastaavilla ominaisuuksilla mutta ei niitä oikein ole.
Miksi, sehän tarkoittaa että olit just sopiva. Mielummin kirjoittelisin sinun kanssa kuin korvikkeen.Se saa mun vatsan kääntymään ylösalaisin. Mä olin niin oikeessa susta.
Mä en ole kenellekään korvike:kieh: Varokin käyttämästä sitä sanaa mun triidissäni|OMiksi, sehän tarkoittaa että olit just sopiva. Mielummin kirjoittelisin sinun kanssa kuin korvikkeen.
Siinä 8-8.30Monelta joudut aamulla heräämään?
Meni jo. Hööh. Aina mä jään iliman! |O
Sitä minäkin ihmettelen....jos minulta kysyit, niin ei harmainta hajua....:OAlkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;25457943:mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu?
No mulle tuli ihan tällainen simppeli kysymys mieleen, että miksi sä vastaat vain mustille?? Eikö harmaatkin voi tehdä ihan hyviä kysymyksiä?Edelleen voin tänään jaksaa vastata, jos jollakulla jotain mieleen tulee. Just tulin palaverista kotiin ja sitten syötiin. Mies katsoo telkkua ja poika leikkii. Isommat lapset on tänään toisaalla. Mulla on tylsää. En jaksa nyt siivota. Huomenna vois.
Sunhan ei pitänyt palata tänne..Miltä sä luulet, että tuntuu olla vaan jonkun fetissin kohde? Ei se tunnu hyvältä. Se tuntuu yksinäiseltä, se on esineellistävää ja loukkaavaa. Se vie ihmisarvon.
Koska haluan "tietää" ihmiset joiden kanssa juttelen. Jotta tarvittaessa voin jutella heidän kanssaan jatkossakin oikeilla nimimerkeillä. Sitäpaitsi mulla on harmaiden kommenteista ja kysymyksistä vain negatiivisia kokemuksia. Mieluummin ottaisin nekin negatiiviset palautteet vastaan mustilta. Tämä vastaus sinulle oli poikkeus ja selvennys että miksi. Tästä pidän kiinni. Kiitos kuitenkin.No mulle tuli ihan tällainen simppeli kysymys mieleen, että miksi sä vastaat vain mustille?? Eikö harmaatkin voi tehdä ihan hyviä kysymyksiä?
Ruotsissa, Virossa ja Romaniassa. En ole kovin paljon voinut matkustella. Israeliin ja Kreikkaan haluaisinMissä maissa olet matkustanut?