Hoidot jatkuu 2012

Susirouva anteeks, mulla on ihan menny ohi toi sun hoitohistoria, jos olet sen tänne kirjoittanut. Ompa sulla ollut jo pitkä taival ja toivon todellakin että se teille palkittais maailman parhaimmalla palkinnolla!

Inmydreams tottakai mahtuu mukaan, tervetuloa! :wave: lisään sut listaan

Leonita79 pääsit piinaileen, jännää! tsemppiä sulle, jospa auttaa ku laitettiin kaksi alkiota!

LaduBlue ei haittaa vaikka sulla inssi hoito, tervetuloa :wave: Hoidossa olet joka tapauksessa niinkun me muutkin. Jospa se tärppäis niin ei tarviis rankempaan hoitoon lähteä. Eli sullakin alkaa jo kohta piinailut..

Jännää kun piinailijat lisääntyy...
 
***Hoidot jatkuu 2012 pino***

Talvitaika............ 2.IVF................... 01/2012
Jensar ................ 2.IVF................... 01/2012
Dreamer74.......... 1.IVF/1.pas ..... .... 01 / 2012
Seline ................ 1.IVF/1.pas .......... 01/2012
Sartsa00............. 3.ICSI/1.pas ........ 01/2012
Tammuska ......... 1. IVF .................. 01/2012
Susirouva ........... 6.IVF/5.pas .......... 01/2012
LadyBlue ............. 1.IUI ................... 01/2012
Pepponen ........... 3.ICSI/IVF/1.pas.... 01-02/2012
HalleB................. 4.ICSI......... ......... vko 9/2012
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... 02/2012
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ 02/2012
InMyDreams ......... 3. IVF ................. 02/2012
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... 02-03/2012
Miles ................... 3.ICSI................. 03/2012
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. 03/2012
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... 03-04/2012
Marianne1971....... 2. IVF ................. 03-04/2012
Jadekivi ............... 2. IVF.................. 03-04/2012
Sannuliinu ........... 1. IVF ................. kesä/2012
Hautomo76 ..........

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tuuli1976............. 1.IVF/1.pas ........ 1 .................... 28.12. 2011
Leonita79............ 1.ICSI 5. PAS ...... 2 ..................... 19.1.2012

***PLUSSANNEET*** :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oli ihan pakko laittaa toi "plussanneet" otsikkokin jo tohon listaan :D

Mitäs olette mieltä haluatteko listaan näkyviin myös kunkin piinailijan piinapäivän??
Itse ajattelin että voi mennä vähän sekavaksi niiden lasku varsinkin kun kohta alkaa olla enempi piinailijoita... mutta miten vain haluatte
 
Kiitos Susirouva noista linkeistä... Tuolta täytyy sitten tilata ensi kerralla ovistikkuja!

MT79: TAYS:ssa alkioiden laatuluokitus menee juuri toisinpäin eli 1 on huonoin ja sitten tietääkseni 3,5 on paras. Hassua, että laatuluokitukset ovat erilaisia eri sairaaloissa ja klinikoilla.

Leonita79 nyt nostan kyllä peukut pystyyn teidän puolesta! Toivon todella, että nyt olisi teidän vuoro. Ihanaa jos kummatkin tarraisvat kiinni ja kaikki menisi hienosti loppuun asti. Tsemppiä piinailuun :)

Kiitos teille, jotka viitsitte tuota listaa päivittää. Miles: Minun puolestani piinapäivät voi olla näkyvillä jos palstalainen sen päivän selkeästi ilmoittaa.

Tänään (kp14) sain hymynaaman ovistestiin, joten PAS-siirto olisi sitten keskiviikkona (11.1). Meillä siis saatiin 1. IVF:stä vain yksi pakkaseen. Se sulatus tietysti nyt vähän jännittää, että kuinka sen kanssa käy, kun tämä on meille ensimmäinen PAS. Tuon epikriisin mukaan sitä alkoita on viljelty 2 päivää, ja se oli pakastettaessa 4-soluinen ja 3,0 laatupistettä saanut. Samanlainen oli myös tuotesiirrossa siirretty.
 
***Hoidot jatkuu 2012 pino***

Talvitaika............ 2.IVF................... 01/2012
Jensar ................ 2.IVF................... 01/2012
Dreamer74.......... 1.IVF/1.pas ..... .... 01 / 2012
Seline ................ 1.IVF/1.pas .......... 01/2012
Sartsa00............. 3.ICSI/1.pas ........ 01/2012
Tammuska ......... 1. IVF .................. 01/2012
Susirouva ........... 1.IVF/5.pas .......... 01/2012
LadyBlue ............. 1.IUI ................... 01/2012
Pepponen ........... 3.ICSI/IVF/1.pas.... 01-02/2012
HalleB................. 4.ICSI......... ......... vko 9/2012
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... 02/2012
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ 02/2012
InMyDreams ......... 3. IVF ................. 02/2012
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... 02-03/2012
Miles ................... 3.ICSI................. 03/2012
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. 03/2012
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... 03-04/2012
Marianne1971....... 2. IVF ................. 03-04/2012
Jadekivi ............... 2. IVF.................. 03-04/2012
Sannuliinu ........... 1. IVF ................. kesä/2012
Hautomo76 ..........

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tuuli1976............. 1.IVF/1.pas ........ 1 .................... 28.12. 2011
Leonita79............ 1.ICSI 5. PAS ...... 2 ..................... 19.1.2012

***PLUSSANNEET*** :heart:[/QUOTE]

Eikun näin se siis mun kohdalla vissiin menee?....Ekan hoidon tuloksia tässä siirrellään...6 siirtoa on ollut joista 5 passia.
 
täällä jännitetään huomista inssiä.. olen testannut ovista torstain polilta saakka ja ei ole vielä hymynaamaa tullut, joten toivottavasti siellä on huomenna muhkea folli odottamassa irtoamista. Huomenna olisi kp 16 ja mulla on ollut ovis aina kp16-18 paikkeilla viimeisen puolen vuoden aikana, mitä olen saanut testattua.

Seline toivottavasti siirto onnistuu..

Toivottavasti kaikilla on nyt onnea hoitojen kanssa ja jokainen saisi sen kauan toivotun nyytin syliin. Tuntuu, vähän hassulta lukea teidän muiden kirjoituksia, kun en juuri tajua mitä kaikki tarkoittaa. En ole vielä kovin paljoa IVF:ään tutustunut, vain lukenut sen mitä polilta antoivat luettavaksi aiheesta. Mutta toisaalta mukava saada tämän palstan kautta tietoa asiasta, jos jossain vaiheessa tulee meidän vuoro siirtyä noihin hoitoihin. Tietenkin toivon, että inssi nyt riittäisi.
 
Tammuska (ja kaikki muutkin tietty), vielä tuosta sairauskassasta tenttaisin.. Mistä sen ensinnäkin tietää onko työpaikalla sairauskassaa?? Kun en mä ollut ennen kuullutkaan koko asiasta. Onko kaikilla työpaikoilla edes sellaista? Kun en mä todellakaan tiedä mihin mä soittaisin kun edes tiedä onko moista olemassa. Vois kai sitä tietty varovasti yrittää kysellä muka ihan muuten vaan joltain toimistohenkilökunnalta tai kollegoilta. Me vaan ollaan kaikki niin läheisesti ja päivittäin tekemisissä toistemme kanssa, että jotenkin vähän arveluttaa..
 
iinamiina: Ei kaikilla työpaikoilla ole koko kassaa. Näkyy tilinauhasta kuuluuko mihkään sairauskassaan, ku joka tilistä menee tietty prosenttimäärä sinne kassaan... Ja kysäse toimistosta, kyl n luultavasti tietää!
Mulla on huomen toka ultra. Saas nähdä onko mikään lähtenyt kasvuun... Nyt olen piikittänyt Gonal-F:ää 225/ mikä lie annoskoko tarkemmin? Ja kax kertaa päivässä Synarela suihketta! Pe on viimeinen ultra ja sit tietää miten jatkot. Jännittää!!!
 
ladyblue tervetuloa joukkoon. Jospa inssi riittäisi hoidoksi.

Kävin ultrassa, vaikka aamuyöhön piti jännätä alkaako kuukautiset. Päättivät olla sitten myöhässä vuorokauden, alkoivat aamulla ja ultra heti sen jälkeen:) Onneksi hoitoon kuitenkin päästään (vaikka vuorokauden myöhässä, piikittelyt alkaa huomenna). Halusi toisen ultran jo perjantaille. Toisessa munasarjassa on sama sentin folli tai kysta, kuin viimeksi. Toivottavasti kuitenkin nyt hoitovaste olisi parempi.

Kiva piinailijoita on tullut jo ajan on tulossa lisää. Vaikka tässä vaiheessa on omat jännityksensä, on tuossa se suurin jännitysaihe olemassa. Päästäänkö tavoitteeseen vai ei. Toivottavasti tämä vuosi on hedelmällinen vuosi meille kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Helpotuksen huokaus!! Piiiiiiitkästä aikaa oli ultrassa hyviä uutisia..
Eli kohtu oli tyhjä, ei ollu mitään ylimääräistä. :D selvisi myös se että vuoto joka mulla vasta oli, oli normi menkat, kierto nyt aluillaan. Eli kroppakin toimii keskenmenon jälkeen JEI JEI!!!!! oon niin happy! Nyt voidaan alkaa suunnitteleen seuraavan hoidon ajankohtaa.
Lääkäri suositteli mulla jotain monivitamiinivalmistetta jota käytetään kun haluaa tulla raskaaksi tai kun on jo raskaana. Ja miehelle profertil tabuja (kalliita) siittiöitä vahvistamaan. Eli apteekkissa käynti edessä...

Ladyblue menikö inssi hyvin?? voiko sut laittaa piinailijoihin? koskas testipäivä?

Tammuska mites meni ultra?
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Ultrassa käyty ja oli niin tökerö lääkäri, että... Edes nimi ei jäänyt mieleen.
Toisella puolella oli joko 9 tai 11 millinen ja toisella puolella oli kolme tai neljä kasvamassa. Jatketaan samalla määrällä piikitystä eli 225 IU? Vai mikä lie... Ja pe aamuna seuraava ultra. Ja just nyt kärsin vielä ärtyneestä suolesta, ni kehtas sanoa et suolen pitäis olla tyhjä! Miten hitolla mä sen tyhjennän ku pitää kukonlaulun aikaan olla jo lääkärissä... Kehtaa yöllä ruveta kahvia kiskomaan! Pitänee vissiin hakee jotain suolen tyhjennys lääkkeitä ennen pe aamua...
 
miles hienoja uutisia sulla :) Ehkä yksi piina nyt vähemmän kun pääsee taas puhtaalta pöydältä aloittamaan!

Susirouva tuli mieleen kun viereisessä pinossa vierailin, kysymys siis biologille: jos ymmärsin oikein, niin alkiot näyttävät muuttuvan monitumaisiksi vasta kun alkavat jakautua? Mikä saa ne muuttumaan, eli voidaanko sitä mitenkään ehkäistä vai ovatko siittiöistä/ munasoluista johtuvia? Meille kun tuli kotiin epikriisi niin siinä 18 kun oli kypsää, 14 hedelmöittyi ja 11 lähti jakaantumaan, niin noista vain 1 oli normaali soluinen, muut monitumaisia ja en tuota itse päässyt lääkäriltä kysymään kun oma ajatus alkaa nyt vasta EHKÄ ymmärtämään jotain noista monitumaisista...
Ymmärsitkö yhtään mitä tarkoitin? :D

Tässä pinossa jo muutamat päässeet piinailemaan, tsemppiä kovasti teille!!
 
Hejsan,
ja kiitos teille tsemppauksesta piinapäivien kanssa :).
Yllättävän mukavasti menee, taas kerran ajattelen, että saatan olla raskaana. On se jännää, miten se toivo vaan jostain löytyy. No, nautinpa nyt tästä tuntemuksesta.. Katotaan sitten tuonnempana, että mitä on edessä..

Seline, oikein paljon onnea siirtoon huomenna!! Kivaa saada pas-piinailija-kaveri :). Meneekö sullakin testauspäivä 14 päivän päähän?

Jensar, miten punktio, joko lähestyy?

Ladyblue, tervetuloa palstalle munkin puolesta! Toivottavasti ivf:ää ei teiän kohdalla tullatarvitsemaan, vaan tää inssi johtais toivottavaan tulokseen! :).

Miles, hyvä kuulla, että sulla on kroppa on palautunu ja pääsette nyt suuntamaan mielen ja suunnitelmat kohti uutta hoitoa. Hyvä hyvä!

Sellasta kysyisin teiltä, että onko kokemusta/tietoa/arvauksia siitä, että millloin ja millaista se paljon puhuttu kiinnittymisvuoto vois olla? Kun mulla perjantai yönä, eli vähän alle 2 vrk siirron jälkeen (siirrossa alkiot oli 3 päivän ikäsiä, 8solunen ja 6solunen), mulla tuli vessakäynnin yhteydessä ihan kirkasta verta pari tippaa. Aluksi pelästyin, mutta kun sen koommin ei oo mitään tippoja tai vuotoa esiintynyt, niin nyt oon alkanu pohtimaan, että voisko se olla sitä kiinnittymisvuotoa. Vai oisko toi liian aikasta? Tietty niinhän se on ,että oli mitä oli, ei se tätä tilannetta mitenkään muuta, mutta nää piinapäivät on vaan niin piinaavia, että kaikenlaista sitä pyörittelee..

Tammuska, Talvitaika ja muutkin, toivottavasti hoito jatkuu mallikkaasti, saatte hyvän saaliin ja pian ootte kanssa piinailemassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille piinailijoille tasapuolisesti:wave:

Milesille iso onnenpotku jatkoa varten, jouduit kyllä koetukselle tuon kohduntyhjenemisen kanssa, hyvä että alkaa toimimaan kierto!:wave:

Leonita: Mulla ei oo kokemusta kiinnittymisvuodosta mutta mitä olen lukenut, se voisi olla juuri tuollaista. Itselläni tosin hormoniavusteisissa kierroissa on joissain ollut tuhrua oviksen aikoihin ja joissain vasta päivien päästä oviksesta joten periaatteessa vuoto voi olla mitä tahansa. IVF kierrossa näitä tuhruja ei ole kyllä ollut. Tsemppiä!!:p

Talvitaikalle tsemppiä hoidon alkuun, siitä se lähtee!!:p

ON: Kolmas ja viimeinen ultra huomenna, saadaan varmuus siitä että punktio olisi perjantaina kuten alustavasti on kaavailtu. Tokassa ultrassa tosiaan folleja oli kymmenkunta yhteensä ja pieniä sitten hiukan enemmän. Saa nähdä onko mitään muutoksia tullut, jos ei niin laitan pregnylin huomenna:p Lääkäri halusi varmistua vielä ehtivätkö pikkufollit hoitoon mukaan jos vaikka niitä yrittäisi vielä kasvatella. En aio suostua näillä näkymin koska lääkkeet hommattiin jo viime vuoden puolella lääkekaton ollessa täysi ja se oli koko hoidon alkuperäinen ideakin (säästää rahaa);)
 
Leonita79 mulla tuli kans pientä tuhrua mut en tiedä kans et oliko kiinnittymisvuotoa vai jotain muuta. mutta mulla vuoto oli enempi rusehtavaa. jotenkin mulla on sellanen mielikuva että olisin jostain lukenut tai joku olis sanonut että alkio yleensä kiinnittyy parin vuorokauden sisällä siirrosta, mutta nyt en ole varma asian todenperäisyydestä.

Niin kauan ei ole hätää kun ei ala kunnon vuoto! itsellä vuoti meinaa vähän tiputteluvuotoa monta päivää ja moni kaveri sanoi että normaalia. tsemppiä piinailuun!! Ja plussaa kehiin, kiitos! =)
 
Moikka kaikille! Hyppään ketjuun mukaan. Meillä takana kaksi Icsiä, ensimmäisestä tuoresiirrosta kemiallinen raskaus, pakkaseen jäi kolme alkiota, pasista kohdunulkoinen raskaus. Marraskuussa tehtiin toinen icsi, josta saatiin tuoresiirtoon kaksi huonolaatuista alkiota, ei mitään pakkaseen, nega tuli. Nyt helmikuussa edessä kolmas icsi. Tälle kierroksella lääkäri halusi vaihtaa lääkkeitä. Ennen on ollut käytössä puregon, orgalutran, pregnyl ja lugesteron, nyt puregon vaihdetaan menopuriin, sillä kuulemma saisi parempilaatuisia munasoluja/alkioita?
Olen taas netistä lueskellut kaikki mahdolliset vinkit ja vitamiinisuositukset ja nyt onkin käytössä mm. l-arginiini miehellä, ubikinoni meillä molemmilla ja lisäksi tietysti sinkki, seleeni, d-vitamiini, e-vitamiini yms meillä molemmilla. Tuskinpa noista lisäravinteista haittaakaan on :)
 
Miles hienoa!!!!!!!

Johkunen ymmärrän, ja hyvä kysymys. Kysyn tuota :).

Dreamer, tervetuloa tänne(kin) mun puolesta :). Olin sun kansssa jossain toisessakin ketjussa.

Hei, hyviä uutisia!! Ne mun Englannista tilaamat ovistestit tuli eilen! Eli ei mennyt montaa päivää. Tilasinkos ne viime viikon torstaina tms? Ei ollut siis mitään ongelmia, ja tuli paljon edullisemmaksi kuin mitä Suomesta saa. Suosittelen!
 
  • Tykkää
Reactions: johkunen
ON: Punktio on perjantaina ja mahdollinen siirto maanantaina. Kolmas ultra oli aamulla ja tosi suuria folleja n.2cm oli jo 7+2 ja pienempiä senttisiä 4+3. Pienet tuskin ehtii mukaan punktioon mennessä mutta toki ne kasvaa tuosta vielä. Lääkäri hieman pelotteli jo hyperin riskillä kun toisella puolella oli runsain mitoin noita isoja ja pieniä mutta onneksi toinen vähemmän aktiivinen munasarja hieman tasoittaa tuota nesteen kertymistä. Käski aloittaa juomisen jo ennen punktiota että olisi hyvin nesteytetty jo etukäteen. Nyt jännittää lähinnä kypsien solujen määrä ja se että tuleeko yhtään alkiota joka kehittyisi normaalisti ja jaksaisi kolmanteen päivään asti, viimeksi oli siirto kahen päivän ikäisellä 4-soluisella alkiolla. Tänään siis vika piikki (Pregnyl) JEE =) Alkoikin tuo pistely jo hieman rassaamaan kun ei meinannu löytyä enää mustelmatonta kohtaa navan alapuolelta:D
 
  • Tykkää
Reactions: johkunen
Tervetuloa munkin puolesta :) ja kerronpa oman kokemuksen noista lääkkeistä!

Eli mulla eka IVF tehtiin syksyllä lääkityksellä synarela, puregonilla annos 250, pregnyl. Tuosta saatiin 17kpl kypsiä folleja joista 14 hedelmöittyi mutta lopuksi vain yksi 2-luokkalainen, muut monitumaisia tai muuten huonoja -> nega.
Toinen IVF ennen joulua tehtiin lääkityksellä synarela, menopur annos 300, pregnyl. Mulla odotukset oli korkealla koska yhdelle tuttavalla menopur toi hienon sadon myös pakkaseen ja hänelläkin oli endoa kuten mullakin. Lääke toimi myös hienosti, 18 kypsää follia, 14 hedelmöittyi ja 11 lähti jakaantumaan, lopuksi taas 1 6-soluinen ja muut rupuset monitumaisia tms. -> lopuksi kemiallinen raskaus. Petyin hyvin pahasti ja tässä löytyi siis samalla meidän ongelma. Nyt tulevaan kolmanteen hoitoon odotukset ovat realistiset ja saan periaatteessa itse valita otetaanko puregon vai menopur koska molemmilla saadaan samanlaisia folleja, meillä ongelmat siis myöhäisemmässä vaiheessa.

Eli tarkoitus oli kertoa, että minulla tuo lääkkeen vaihto ei auttanut mutta tällä tutullani auttoi ja nyt hänellä taitaa olla jo pieni käärö olemassa! Tsemppiä kovasti teidän tulevaan hoitoon ja toivotaan teille sitä parempaa vastetta lääkitykseen =)

Moikka kaikille! Hyppään ketjuun mukaan. Meillä takana kaksi Icsiä, ensimmäisestä tuoresiirrosta kemiallinen raskaus, pakkaseen jäi kolme alkiota, pasista kohdunulkoinen raskaus. Marraskuussa tehtiin toinen icsi, josta saatiin tuoresiirtoon kaksi huonolaatuista alkiota, ei mitään pakkaseen, nega tuli. Nyt helmikuussa edessä kolmas icsi. Tälle kierroksella lääkäri halusi vaihtaa lääkkeitä. Ennen on ollut käytössä puregon, orgalutran, pregnyl ja lugesteron, nyt puregon vaihdetaan menopuriin, sillä kuulemma saisi parempilaatuisia munasoluja/alkioita?
Olen taas netistä lueskellut kaikki mahdolliset vinkit ja vitamiinisuositukset ja nyt onkin käytössä mm. l-arginiini miehellä, ubikinoni meillä molemmilla ja lisäksi tietysti sinkki, seleeni, d-vitamiini, e-vitamiini yms meillä molemmilla. Tuskinpa noista lisäravinteista haittaakaan on :)
 
miles, hienoa siitä sen taas alkaa. onko nuo miehesi vitamiinit reseptillä saatavia? kaikenlaisia vitamiineja täälläkin käytössä, uusimpana bongauksena ubikinon.

tammuska no olipa tökerö lekuri. miksi suolen pitää olla tyhjä? kukaan ei ole koskaan sellaista maininnut. eikö näissä ultrissa pidä vain rakon olla tyhjä.

leonita, minusta tuo kuulostaa juuri kiinnittymisvuodolta. joillakin vain vähän ruskeaa tuhrua paperiin ja toisilla hieman enemmän. eikö alkio yleensä kiinnity 5-7 pv:n ikäisenä, joten jos siirretty oli 3 pv, niin siirrosta parin pvn sisällä voisi kiinnittyä.

dreamer1 tervetuloa. minäkin jo toivoin toiseen hoitoon puregonin vaihtamista menopuriksi, kun olin kuullut että saattaisi parantaa alkioiden laatua. mutta puregonilla mennään ja eilen pistin ensimmäisen piikin. miellä melkein sama vitamiini yms. repertuaari menossa, jos vaikka auttas.

jensar, kuulostaa tosi hyvältä. muista juoda, ettei hyperi iske. toivottavasti nyt joukosta löytyy hyviä yksilöitä vielä pakkaseenkin.

johkunen, voi harmi. itse olen ajatellut että kyllä se sieltä jo kymmenestä löytyy hyvä yksilö siirtoon. siksi oli kauhean pettynyt kun soluja löytyi viimeksi vain kaksi. mutta ei se näköjään määrä auta aina. kyllä tämä on sellaista arpapeliä, että pitää tosissaan ihmetellä miten jotku lisääntyy tuosta vain pelkästä miehen ajattelemisesta (siskon huumoria, kun itsellä ei ole ollut ongelmia)

oma maha: eka piikki meni eilen, 300 puregon. ei vielä ärsyttänyt pistäminen, mutta illan nuokuin (nukuttiko puregon)? tänään on muka pari kertaa nipistänyt, ei kai nyt vielä voi tuntua. toiveita taitaa olla.
 
Talvitaika kysyinkin viikko sitten että tuleeko mulla liikaa alkioita niin että laatu kärsii. Lääkäri oli sitä mieltä että koska saadaan paljon kypsiä (saman kokoisia) ja hedelmöitysprosentti on hyvä, niin ongelma ei ole tuo alkioiden määrä.

Summa-summaarum, mulla on myös molemmissa hoidoissa tuntunut tosi aikaisin ekat nipistykset (muutaman piston jälkeen), eli ihan hyvit voit tuntea että muniksissa jotain tapahtuu :) Oliko sulla nyt suurempi lääkeannos kuin viimeksi? Toivottavasti lopputulos on nyt parempi!
 
Tänään aamulla soitettiin sairaalasta, ja alkio ei valitettavasti selvinnyt sulatuksesta :'( Emme siis päässeet siirtoon. Olo oli aika surkea... Olimme niin kovasti toivoneet, että nyt olisi meidän vuoro onnistua. Onneksi olemme miehen kanssa kumpikin peruspositiivisia ihmisiä, ja parien itkujen jälkeen olo tuntuu nyt jo vähän paremmalta : /

2. IVF:ää aletaan nyt sitten suunnittelemaan seuraavaan kiertoon. Inhottaa vaan ajatus kaikista niistä ilkeistä lääkkeiden sivuoireista (turvotus, hikoilu ym.) ja sitten se itse punktio! Eli mulle voi nyt laittaa 2.IVF 02/2012.

Harmi Leonita79 etten päässyt sun kanssa piinailemaan, mutta oon täällä hengessä mukana kuitenkin :)
 
johkunen, kyllä on suurempi. viimeksi aloitus 225 ja nyt 300. jospa sais aikaan useamman muniksen. kanamainen olo kun pitäisi munia hyvin:)

seline, voi ei. teillä ei ollut muita enää pakkasessa. mut paremmalla onnella toiseen kertaan. ehkä hoito on räätällöidympi kun on kokemusta (noin itse yritän ajatella).

lääkkeet on kyllä aina inhottavia ja välillä jopa vähän pelottavia, kun miettii et mitä muuta saataa saada aikaan, mm. haittavaikutuksina. itse pelkään ehkä niitä siksi, kun tuttavapiirissä on nainen joka sai näiden hoitojen ansiosta (ei voi teitää varmasti) munasarjasyövän. muta onneksi huomasivat heti ja leikkaus onnistui, mut lapsettomaksi jäivät. kun vaan jaksais ajatella positiivisesti. muutakaan mahdollisuutta meillä ei ole oikeasti saada mua raskaaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä