Se oli ESIMERKKI, joka sattui olemaan valmiina tässä ketjussa. Daiju.Mie en paljoa tiedä sormuksista. Mutta onko tämä Tillander nyt sitten ainoa oikea aito sormusten tekijä/myyjä? Jos kerta tämä Tillander määrittelee mikä on in ja mikä out?
Se oli ESIMERKKI, joka sattui olemaan valmiina tässä ketjussa. Daiju.Mie en paljoa tiedä sormuksista. Mutta onko tämä Tillander nyt sitten ainoa oikea aito sormusten tekijä/myyjä? Jos kerta tämä Tillander määrittelee mikä on in ja mikä out?
Hupsista,olen jotenkin mieltänyt sinut aina rouvaksi, en tiedä miksiEn ole naimisissa, mutta jos olisin menossa, valitsisin varmastikin tämän:
Kiitos. Alat sitten vielä kaupan päälle nimittelemään. Sehän on ystävällistä ja aikuismaista.Se oli ESIMERKKI, joka sattui olemaan valmiina tässä ketjussa. Daiju.
Onko pakko haukkua?Se oli ESIMERKKI, joka sattui olemaan valmiina tässä ketjussa. Daiju.
Se oli ESIMERKKI, joka sattui olemaan valmiina tässä ketjussa. Daiju.
No on mä olemassaPakko kai se on itekki sanoo, et oon samaa mieltä sun kanssa. Ja jos tää milanna nyt on oikeesti olemassa niin tulisin varmaa tosi hyvin juttuu sen kanssa ;D
Taas sinä tulit vain haukkumaan Milannaa tähän ketjuun. Ei sinun tarvitse avata hänen ketjujaan, jos ei ole muuta asiaa.Totta kai saa .
Oli vaan pakko saada sohaista, kun tietää, miten tämä harakka on kiiltävän perään.
Mikä hitto sua taas vaivaa? Alaha varata aikaa psykiatrille, on sen verran vaihtuvat mielialat teikäläisellä.Se oli ESIMERKKI, joka sattui olemaan valmiina tässä ketjussa. Daiju.
Olen tatuoitu jätkä!Turku, Helsinki
En usko että jossai Lapissa on joku liike missä myydään 25 000sormuksia. Saa varmasti joku erikoinen tilauksessa jostain, mutta tuskin liikestä saa
Kaikki liikkeet läpi? Ai juu, netissä tietenkin. Kaikki vaan eivät tilaa vihkisormuksiaan tai muitakaan ostoksiaan nettikaupasta, kuten sinulla on tapana. Toiset jopa saattavat teettää sormuksensa saadakseen sellaisen mikä heitä miellyttää ja osa ostaa omansa ihan ulkomailta asti.Mä kyllä, kävin kaikki liikeet läpi, ei sellaista ees ole ja kaikist kallein mitä näin maksoi 15000 ja me saimme ison alennuksen 7500, mutta mä en pidä jos vain yks kivi
Kuten sanoin aiemmin, en ole viitsinyt juuri sanoa mielipidettäni. En pidä itseäni viisaana, vaan minulla on vielä paljon opittavaa. Jokaisella meistä on.Jos se on köyhä, onko pakko haukkua ja komentoida? Minkälaisena sä pidät itseä? Viisana tässä tapauksessa? Aika kaukana tästä....