Minkälainen hääsosrmus teillä on ja mitä maksoi?:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25405628]Hupsista,olen jotenkin mieltänyt sinut aina rouvaksi, en tiedä miksi :D[/QUOTE]

En ehtinyt lukea ketjua loppuun enkä siis huomannut, että keskustelu muuttunut näin kipakaksi Rieputarallaata kohtaan. Edellinen viestini siis oli hyväntahtoinen, kunhan yllätyin tiedosta, ilman mitään arvolatausta :)

On muuten aika paljonpuhuva ketju tämä. Tosin sitä tuskin tajuavat ne, joiden suvaitsisi.

BTW, mun sormus makso hei ainaki miljoonan, en vaan just nyt voi laittaa siitä kuvaa ku kamera. Siin on kuitenki jotai 50 timanttii ja sit se on keltakultaa, valkokultaa ja platinaa nyt ainaski. Mä tuun sit seuraavan kerran kommentoimaan ku ootte haukkunu mun maun. Ei mua oikeesti teidän sormukset kiinnostanukaan.

"Vieras"
Sen voin sanoa, että kallis oli. Ostettu Pariisista Cartierilta kun asuimme Ranskassa töiden takia. Kun on minun aika siirtyä ajasta iäisyyteen, testamenttaan tämän lapsenlapselleni.

"mii"
Osa on ottanu sut silmätikuksi Milanna, älä välitä törkeyksistä!! Sä oot huipputyyppi :) Ja mun ainokaisen tyttären nimi on muuten Mila. Sormusta ei oo, koska en oo ollu kihloissa/naimisissa.

Kaikkea hyvää sulle!

[QUOTE="mii";25405773]Osa on ottanu sut silmätikuksi Milanna, älä välitä törkeyksistä!! Sä oot huipputyyppi :) Ja mun ainokaisen tyttären nimi on muuten Mila. Sormusta ei oo, koska en oo ollu kihloissa/naimisissa.

Kaikkea hyvää sulle![/QUOTE]

Pakko kai se on itekki sanoo, et oon samaa mieltä sun kanssa. Ja jos tää milanna nyt on oikeesti olemassa niin tulisin varmaa tosi hyvin juttuu sen kanssa ;D

Venakko Milanna
[QUOTE="mii";25405773]Osa on ottanu sut silmätikuksi Milanna, älä välitä törkeyksistä!! Sä oot huipputyyppi :) Ja mun ainokaisen tyttären nimi on muuten Mila. Sormusta ei oo, koska en oo ollu kihloissa/naimisissa.

Kaikkea hyvää sulle![/QUOTE]

Kiitos=)

mä en välitä:D

Mila on kaunis nimi!

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25405770]Sen voin sanoa, että kallis oli. Ostettu Pariisista Cartierilta kun asuimme Ranskassa töiden takia. Kun on minun aika siirtyä ajasta iäisyyteen, testamenttaan tämän lapsenlapselleni.[/QUOTE]

Onko kuva:)? Varma sieltä saa kaikkia kiva

SFG
Onko sulla peruukki peruna muuta kun muoti, raha, tavara ym.. mielessä. Sä et tasan pukeudu hienosti. Meet joku minkkiturkki päällä, lastenosastolta ostetut housut. Herää todellisuuteen ja häpee osittain mitä tänne kirjotat :D

"vieras"
Mä kyllä, kävin kaikki liikeet läpi, ei sellaista ees ole ja kaikist kallein mitä näin maksoi 15000 ja me saimme ison alennuksen 7500:D, mutta mä en pidä jos vain yks kivi
Kaikki liikkeet läpi? Ai juu, netissä tietenkin. Kaikki vaan eivät tilaa vihkisormuksiaan tai muitakaan ostoksiaan nettikaupasta, kuten sinulla on tapana. Toiset jopa saattavat teettää sormuksensa saadakseen sellaisen mikä heitä miellyttää ja osa ostaa omansa ihan ulkomailta asti.

Teetätin yksityisellä ja palkitulla kultasepällä juuri sellaisen kuin halusin. :) Keskellä 0.5 karaatin timantti ja sen molemmilla puolilla 4 pienempää timanttia upotettuina. Maksoi 3 500€, joka on mielestäni todella halpa hinta ihanasta sormuksesta, joka on kuitenkin sormessani hautaan saakka. :)

Jos se on köyhä, onko pakko haukkua ja komentoida? Minkälaisena sä pidät itseä? Viisana tässä tapauksessa? Aika kaukana tästä....
Kuten sanoin aiemmin, en ole viitsinyt juuri sanoa mielipidettäni. En pidä itseäni viisaana, vaan minulla on vielä paljon opittavaa. Jokaisella meistä on.

Mielestäni kuitenkaan oppimista ei edesauta SUUN pitäminen KIINNI tai "estää ilmaista " omaa mielipidettään silloin kun näkee sen aiheelliseksi?

Viimeksi muokattu:
"Mummeli"
Minun vihkisormukseni on lapinkultaa, Björn Weckströmin muotoilema, kolmella timantilla, suurta huutoa 1960- luvun lopulla. Kihlasormus samaa sarjaa, ilman jalokiviä. Markoilla sulhanen sen osti, hintaa ei koskaan kertonut enkä minä kysellyt.

Yhteistyössä