Minkälainen hääsosrmus teillä on ja mitä maksoi?:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
nooooooooooooooo
Laita kuva?tai taitaa olla taas akku hukassa kamerasta tai vähintäänkin laturi.ihmeesti kuvat ilmestyy aina lapsista ja jostain hömppäsisustuksesta mutta jos jostain kalliista on kyse niin ei takuulla ole kuvaa :D

Venakko Milanna
Mitä sä naurat? Vähänkään jos seuraa muotia, tietää, että valtaosalla on valkokultaiset, hopeiset, platinaiset tai vaikka teräksiset sormukset. Keltakultakorut ja -kellot jäivät jonnekin 90-luvulle.
Ei jumalauta, ootko ihan tosissaan?:D

Must tuntu juuri sinä et tajua muodista mitään, kun eilen katsoin sun vaateketjun. Kuka täys järkevä ostaa hääsormukset muodin mukaan ja onko edes muotia hääsormuksille, no eipä juuri...

Mitä tarkaan mun pitää oppia?

Osaatko tarkalleen kertoa? Kuka sä oot mulle opitelemaan mua tai käskemään elää sun omalla tyylillä. Opitelee sinäkin jotain, esimerkiks, ettei palstailu pitää ota vakavasti. Mä aina ihmettelen kun te hermostutte jonkun takia täällä. Eikö oikeasti teillä ole elämää?
EN ota vakavasti. Mutta mielestäni sun arvomaailma on köyhä. Mutta tämä olikin vain minun mielipiteeni, se sallittakoon. Kaikkea hyvää toivon.

Ei jumalauta, ootko ihan tosissaan?:D

Must tuntu juuri sinä et tajua muodista mitään, kun eilen katsoin sun vaateketjun. Kuka täys järkevä ostaa hääsormukset muodin mukaan ja onko edes muotia hääsormuksille, no eipä juuri...
Katso itse tuota linkitettyä Tillanderin sivustoa ja totea itse, kuinka suuri osa heidän sormuksistaan on esim. 1. sivulla keltakultaisia.

Jatketaan sitten länkytystä, kun oot sen tehnyt.

bling
minulla on keltakultainen sormus (melkein koko sormus) mutta päällipuolessa valkokultaan upotettuna 5 timanttia ja hintaa en muista koska vihkimisestä 10-vuotta aikaa ja edelleen sellainen sormus jonka tänäkin päivän valitsisin vihkisormukseksi, oli hyvä valinta silloin joskus :)

[QUOTE="vieras";25405446]Sinä valitset riepuja päällesi, joista pidät. =)

Eikö Milanna saisi valita keltakultasormusta, jos hän kerran pitää siitä?[/QUOTE]

Totta kai saa :D.

Oli vaan pakko saada sohaista, kun tietää, miten tämä harakka on kiiltävän perään.

:D
voi apua :D Tässä pitää sanoa että eiköhän jokainen osta sormuksensa juuri sitä materiaalia mikä itseään miellyttää :D Mä en ikinä ostais valkokultaa. Se on rumaa enkä mä ymmärrä miks tuhlata valkokultaan kun hopeaki olis halvempaa eikä eroa huomaa edes :D

"vieras"
[quote="vieras";25405383]no mutta eihän kaikki voi ratsastaa trendien korkeimmalla aallonharjalla. Teitä visionäärejä mahtuu sinne vain pieni joukko kerrallaan. Surffaa, paris, surffaa![/quote]

lllloistava.. :d :d

Venakko Milanna
Katso itse tuota linkitettyä Tillanderin sivustoa ja totea itse, kuinka suuri osa heidän sormuksistaan on esim. 1. sivulla keltakultaisia.

Sä et varma ikinä ollut bisnesmaailmassa, etkä tiedä, että se kuka eniteen maksaa, niin on etusivulla:O

Ehkä sun kannatta ota selvä, ettei missään ole minkälaista muotia hääsormuksille. Mainostamista on, mutta se ei ole muoti, se ei sano muodista mitään.

ulkonainen

Tillander tuskin on maailman korumuodin karkipaassa :). Suomessa on ilmeisesti eri muoti kuin esim. muualla Euroopassa, mutta totuus on se etta keltakulta on nyt huippumuodikasta. Voit katsoa vaikka Tiffany co.:n ja Cartierin uusia sarjoja.

Mie en paljoa tiedä sormuksista. Mutta onko tämä Tillander nyt sitten ainoa oikea aito sormusten tekijä/myyjä? Jos kerta tämä Tillander määrittelee mikä on in ja mikä out?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25405520]Kuin sä viitsit? Ei kykene taas ymmärtämään..[/QUOTE]

Hän on katso mulle vihainen, kun mä en tykänyt hänen elisistä vaateista ja sanoin että en halua haukkua vaan ihan antaa suositus miten pitää pukeutua ja annoin pienin vinkin:). Mutta hän on sellainen tyyppi, tunnen tosielämässäkin sellaisia, aika rankka niiden kanssa olla lähellä, liian ylimielisiä, kateelisia ja muuta...

Venakko Milanna
ja hei vielä Riepu?

Jos oot niin kovasti kiinnostunut muodista, jopa sormus pitää olla tietty, mikä pääse lehden etusivulle. Miks pukeudut ELLOKSELTA?:D

ei huippumuodin seuraajat, ostaa sieltä mitään

"vieras"
Hän on katso mulle vihainen, kun mä en tykänyt hänen elisistä vaateista ja sanoin että en halua haukkua vaan ihan antaa suositus miten pitää pukeutua ja annoin pienin vinkin:). Mutta hän on sellainen tyyppi, tunnen tosielämässäkin sellaisia, aika rankka niiden kanssa olla lähellä, liian ylimielisiä, kateelisia ja muuta...
Sä oot Venakko varmaan ihan huipputyyppi ja ihanaa seuraa noine juttuinesi. Sulla on varmasti hurjan paljon ystäviä :heart:

• Tykkää
Reactions: wiiwuska
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25405595]Sä oot Venakko varmaan ihan huipputyyppi ja ihanaa seuraa noine juttuinesi. Sulla on varmasti hurjan paljon ystäviä :heart:[/QUOTE]

Ei mulla hurjaa paljon ystäviä ole, 2 vaan ketä voi ystäväksi sanoa, no ehkä 3:D. Mutta tuttavia on vaikka kuinka paljon.

Yhteistyössä