Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Totta kai aihe kiinnostaa, en kai mä muuten jaksais siitä jauhaa. Asiat pitää kieltää niin jyrkästi siksi, että niistä ei ole todisteita. Ajatus maailmasta, jossa uskotaan mihin vaan ilman todisteita on todella pelottava. Mihin raja vedetään jos lähdetään sille tielle?
Millä sitten todistetaan se että oikeasti näkee asioita tai saa tuntemuksia joiden tietää tarkoittavan jotain tiettyä asiaa/ tapahtumaa?
Mikä on sellainen mielensairaus joka saa näkemään ennalta asioita jotka tulevat tapahtumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25398964:
Kamalaa :D Mä kyllä tuossa tilanteessa koittaisin tehdä jotain sille pelolleni :)
Ei kai kukaan ole sitä kieltämässä, että maailmassa on paljon hirveitä asioita? Minä uskon, että niitä ois paljon vähemmän ilman uskontoja ja muuta yliluonnollista höpinää. Mutta ei se nyt mun jokapäiväiseen elämään vaikuta millään tavalla.

Millä sitten todistetaan se että oikeasti näkee asioita tai saa tuntemuksia joiden tietää tarkoittavan jotain tiettyä asiaa/ tapahtumaa?
Mikä on sellainen mielensairaus joka saa näkemään ennalta asioita jotka tulevat tapahtumaan?
No siis onhan näitä yritetty todistaa, mutta kun yleensä ne jutut ovat olleet niin epämääräisiä tai täysin väärässä tai pelkkää sattumaa. Helppohan niitä ei varmasti olisi todistaa vaikka totta olisivatkin mutta keinoja siihen kyllä löytyy. Ja siitä on vielä suuri summa rahaakin tarjolla, mutta jostain kumman syystä kukaan ei halua edes yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25397963:
Mistä sen Ericin tapauksen näkee. Aloitin toissapäivänä katsomaan tuota areenan juttua, mut sit ne sivut meni jotenkin nurin. Pitää kohta koettaa uusiks. Ihanan mielenkiintoinen aihe :D minä olen kerran pienenä nähnyt unen minusta, siskostani ja ystävästämme leikkimässä.. itse olin jo kouluikäinen ja toiset sit nuorempia. Seuraavana päivänä uni kävi toteen. Muistan vaan kun jäin kuuntelemaan pienempien leikkiä ja järkyttyneenä älysin, että tiedän mitä kumpikin seuraavaksi sanoo. Miesystävän kohdalla olen jotekin tavallista herkempi kuin muiden ihmisten. Asutaan toistaiseksi eri maissa, mutta jotekin aina tulee sellainen ahdistava olo ja tuntee, ettei kaikki ole ok.. toki sit kun päästään taas puhumaan selviää miksi mulle moinen olo on tullut. Jännää vaan huomata miten sen tuntee sisällään jo etukäteen, jos jokin on hullusti.
Eicin juttu on jommassa kummassa täällä aiemmin linkitetyssä yle.areenan linkissä, taisi olla siinä jossa puhutaan "onko meillä kuudes aisti" Mulla pätki ne ohjelmat koko ajan, jouduin siis aina odottamaan että jatkuu. Eli katsomiseen meni aika kauan:|

Keittiönoita
Ei kai kukaan ole sitä kieltämässä, että maailmassa on paljon hirveitä asioita? Minä uskon, että niitä ois paljon vähemmän ilman uskontoja ja muuta yliluonnollista höpinää. Mutta ei se nyt mun jokapäiväiseen elämään vaikuta millään tavalla.
Mä en usko, että hirveitä asioita tapahtuisi juurikaan sen vähempää ilman uskontoja. Valtaa sekä maallista mammonaa haluavat ihmiset ovat toki voineet käyttää uskontoja tekosyynä toiminnalleen, mutta ei ihminen ilman uskontoja yhtään vähemmän ahneeksi muutu. Ilman uskontoja vallanhalulle ja siitä seuraaville hirveyksille keksittäisiin kyllä jokin muu "oikeutus". Sitäpaitsi monet tämän päivän kamalat asiat ovat juuri älykkäiden aikaansaannosta...ei kemiallisia aseita tai atomipommia kukaan tampio kehitellyt.

"eräs"
[QUOTE="vieras";25394099]Mulla on samat mietteet. Ja uskovainen olen. Huomaan monia asioita, esim läsnäoloa, tai sitten saan voimakkaan ajatuksen jostain ystävästäni ja seuraavana päivänä posti tuo kirjeen (jota on siihen aikaa kirjoittanut), tai otan kännykän käteeni että olisko tekstiviesti tullut niin johan se sitten piippaakin... pienenä on ollut paljon pelkoja, enteitä, yms mutta olen ne halunnut unohtaa, pelottavaa aluetta mulle.

Henkimaailma on meitä lästä, mutta kuolleet läheisemme eivät voi tulla meitä tänne katsomaan, se selviää Raamatusta. Eli kaikki mummot ja vaarit joita nähdään, on oikeasti paholainen valepuvussa :( sitä kans olen miettinyt, miksi? Siitä sen huomaa helpoiten, että jos vetoaa Jeesukseen niiden läsnäollessa, niin ne katoaa :([/QUOTE]

Mäkin oon "perususkis", mutta tuo on väärää tietoa, pelkoa ja tietämättömyyttä
että paholainen olisi valepuvussa. Sanoisin että osa uskovaisista on täysin tietämättömiä ja uskovat kirjaimellisesti siihen mitä on joku sanonut.
Henget ovat henkimaailmassa ja ne voivat oikeasti tulla meitä katsomaan
ja jopa antaa viestejä jos siltä puolelta halutaan.
Itse olen ihan kokenut aina hyvää "toiselta puolelta".

• Tykkää
Reactions: Kastanja
"vieras"
[QUOTE="eräs";25400636]Mäkin oon "perususkis", mutta tuo on väärää tietoa, pelkoa ja tietämättömyyttä
että paholainen olisi valepuvussa. Sanoisin että osa uskovaisista on täysin tietämättömiä ja uskovat kirjaimellisesti siihen mitä on joku sanonut.
Henget ovat henkimaailmassa ja ne voivat oikeasti tulla meitä katsomaan
ja jopa antaa viestejä jos siltä puolelta halutaan.
Itse olen ihan kokenut aina hyvää "toiselta puolelta".[/QUOTE]

Juuri näin.

näkijä suku
itse näen ja tiedän juttuja etukäteen näen yleensä unia ns.enneunia. isopappani oli selvännäkijä niin myös sitten on nähnytjuttuja mummoni, tätini , äitini , siskoni,serkkuni perheineen ja minä. olen nähnyt kuolleen sukulaiseni jota en tiennyt että hän oli kuollut kaupungilla, kun kerroin kotona asiasta kuulin että juuri samaan aikoihin oli tullut puhelu että sukulainen oli juuriaiemmin kuollut. myöskin äitini näki kuolleita; he ikäänkuin tulivat hyvästelemään hänet. itse olen elämässäni kokenut paljon yliluonnollisia pelottaviakin juttuja, mutta olen aina muistanut äitini sanat että kuolleita ei tarvitse pelätä jos itse on hyvä ihminen, paha sen sijaan varokoon. itselläni on pienenä ollut hyvin minulle elävät kolme leikkikaveria lapsia siis olivat joita muut eivät nähneet. minulle he olivat totista totta ja pienenä en osannut ymmärtää miksi muut eivät nähneet heitä. jälkeenpäin olen miettinyt oliko mielikuvituksen kepposia vai kuolleita en tiedä. omaan myös kyvyn tietää asioita ihmisistä vaikkeivat he kerro mitään; ne saattavat tulla väl'yksinä tai sit vain tiedän. olen hämmästyttänyt ihmisiä monesti kertomalla niistä mielikuvista kun ne ovat pitäneet paikkaansa. nyt vanhempana on ollut aikoja jolloin ei juuri ole yliluonollisia juttuja tullut ; uskon etä ihminen voi itse valita haluaako nähdä niitä vai ei.
minulla on neljä lasta ja kaksi lapsista ni ovat "näkijöitä". tytöt kertovat tietävänsä juttuja varsinkin teiniikäiseni ja uskoo tuntevansa mummonsa läsnäolon välillä. kun äitini kuoli tämä nuorempi tyttö hän oli silloin kaksi näki monesti mummon. yksikin tilanne oli sellainen että olimme syömässä kun tyttö yhtäkkiä rupesi hymyilemään ilahtui ja juoksi kädet ojossa eteiseen sanoen mummo tuli. hän jutteli jollekin hetken ja sitten tunsimme hajuveden tuoksun jota äitini käytti. muutenkin ekan puolen vuotta kuolemasta tuntui että äitini oli läsnä, hajuvesi tuoksui ja hänet tunsi. joulun jälkeen olotila hälveni joten ajattelin että hän pääsi lepoon. edelleen vuosien jälkeen välillä tunnen hänet ja vanhin tyttäreni tuntee myös. nuorempi tyttö sanoo että näkee tytön jonka kanssa leikkii, tämä kaveri siis on ns. mielikuvituskaveri kai. kolmaskin tyttäreni on nyt neljän ikäisenä jutelllut että hänellä on leikkikaveri pieni tyttö joka on samanikäinen ja nukkuu monesti hänen sängyssään. en tiedä sitten ovatko kuolleita vai mielikuvituskavereita , mutta eipä tuola väliä uskokoon kuka uskoo mitäkin:) tytöilleni olen opetta-
nut sitä että vaistoa kannattaa kuunnella ja niihin juttuihin uskoa mitä aistii koska yleensä ne ovat oikeita ja voivat varoittaa vaarasta, kuten minulle on käynyt monta kertaa. serkkuni perheessä kanssa nähdään ja koetaan koko ajan sekää äöiti että lapset, joten tuntuvat menevän suvussa sukupolvia välistä hyppäämättä. itse olen sitä mieltä että tämä on vaan rikkaus ja voimavara; joskin tilanteet voivat olla pelottaviakin.uskon että tämän avulla olen auttanut monia ihmisiä tietämiselläni koska joskus asiat ovat olleet niin pelottavia kertoa että ihmiset ovat helpottuneita kun tiedän jo niistä. mielenkiintoisia juttuja; tapauksi aolisi vaikka millä mitalla; yritin vain typistää osan kokemuksistani tähän. miehenikin oli kyynikko kunnesniin monesti olen tiennyt asioista että hänkin on jo ruvennut uskomaan. uskon että joakinen voisi kokea ja nähdä jos vain olisi "kanavat" avoinna moni on vaan sulkenut tai kadottanut herkkyyden näihin asioihin mikä taas lapsilla luontaisesti on tallella. nykypäivänä ihmisten kannattaisi kuunnella enemmän aistejan/vaistojaan!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näkijä suku;25401772:
itse näen ja tiedän juttuja etukäteen näen yleensä unia ns.enneunia. isopappani oli selvännäkijä niin myös sitten on nähnytjuttuja mummoni, tätini , äitini , siskoni,serkkuni perheineen ja minä. olen nähnyt kuolleen sukulaiseni jota en tiennyt että hän oli kuollut kaupungilla, kun kerroin kotona asiasta kuulin että juuri samaan aikoihin oli tullut puhelu että sukulainen oli juuriaiemmin kuollut. myöskin äitini näki kuolleita; he ikäänkuin tulivat hyvästelemään hänet. itse olen elämässäni kokenut paljon yliluonnollisia pelottaviakin juttuja, mutta olen aina muistanut äitini sanat että kuolleita ei tarvitse pelätä jos itse on hyvä ihminen, paha sen sijaan varokoon. itselläni on pienenä ollut hyvin minulle elävät kolme leikkikaveria lapsia siis olivat joita muut eivät nähneet. minulle he olivat totista totta ja pienenä en osannut ymmärtää miksi muut eivät nähneet heitä. jälkeenpäin olen miettinyt oliko mielikuvituksen kepposia vai kuolleita en tiedä. omaan myös kyvyn tietää asioita ihmisistä vaikkeivat he kerro mitään; ne saattavat tulla väl'yksinä tai sit vain tiedän. olen hämmästyttänyt ihmisiä monesti kertomalla niistä mielikuvista kun ne ovat pitäneet paikkaansa. nyt vanhempana on ollut aikoja jolloin ei juuri ole yliluonollisia juttuja tullut ; uskon etä ihminen voi itse valita haluaako nähdä niitä vai ei.
minulla on neljä lasta ja kaksi lapsista ni ovat "näkijöitä". tytöt kertovat tietävänsä juttuja varsinkin teiniikäiseni ja uskoo tuntevansa mummonsa läsnäolon välillä. kun äitini kuoli tämä nuorempi tyttö hän oli silloin kaksi näki monesti mummon. yksikin tilanne oli sellainen että olimme syömässä kun tyttö yhtäkkiä rupesi hymyilemään ilahtui ja juoksi kädet ojossa eteiseen sanoen mummo tuli. hän jutteli jollekin hetken ja sitten tunsimme hajuveden tuoksun jota äitini käytti. muutenkin ekan puolen vuotta kuolemasta tuntui että äitini oli läsnä, hajuvesi tuoksui ja hänet tunsi. joulun jälkeen olotila hälveni joten ajattelin että hän pääsi lepoon. edelleen vuosien jälkeen välillä tunnen hänet ja vanhin tyttäreni tuntee myös. nuorempi tyttö sanoo että näkee tytön jonka kanssa leikkii, tämä kaveri siis on ns. mielikuvituskaveri kai. kolmaskin tyttäreni on nyt neljän ikäisenä jutelllut että hänellä on leikkikaveri pieni tyttö joka on samanikäinen ja nukkuu monesti hänen sängyssään. en tiedä sitten ovatko kuolleita vai mielikuvituskavereita , mutta eipä tuola väliä uskokoon kuka uskoo mitäkin:) tytöilleni olen opetta-
nut sitä että vaistoa kannattaa kuunnella ja niihin juttuihin uskoa mitä aistii koska yleensä ne ovat oikeita ja voivat varoittaa vaarasta, kuten minulle on käynyt monta kertaa. serkkuni perheessä kanssa nähdään ja koetaan koko ajan sekää äöiti että lapset, joten tuntuvat menevän suvussa sukupolvia välistä hyppäämättä. itse olen sitä mieltä että tämä on vaan rikkaus ja voimavara; joskin tilanteet voivat olla pelottaviakin.uskon että tämän avulla olen auttanut monia ihmisiä tietämiselläni koska joskus asiat ovat olleet niin pelottavia kertoa että ihmiset ovat helpottuneita kun tiedän jo niistä. mielenkiintoisia juttuja; tapauksi aolisi vaikka millä mitalla; yritin vain typistää osan kokemuksistani tähän. miehenikin oli kyynikko kunnesniin monesti olen tiennyt asioista että hänkin on jo ruvennut uskomaan. uskon että joakinen voisi kokea ja nähdä jos vain olisi "kanavat" avoinna moni on vaan sulkenut tai kadottanut herkkyyden näihin asioihin mikä taas lapsilla luontaisesti on tallella. nykypäivänä ihmisten kannattaisi kuunnella enemmän aistejan/vaistojaan!
Älä ikinä enää suolla tuollaista pötköä! Ei tuollaista kukaan jaksa lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25400598:
Mä en usko, että hirveitä asioita tapahtuisi juurikaan sen vähempää ilman uskontoja. Valtaa sekä maallista mammonaa haluavat ihmiset ovat toki voineet käyttää uskontoja tekosyynä toiminnalleen, mutta ei ihminen ilman uskontoja yhtään vähemmän ahneeksi muutu. Ilman uskontoja vallanhalulle ja siitä seuraaville hirveyksille keksittäisiin kyllä jokin muu "oikeutus". Sitäpaitsi monet tämän päivän kamalat asiat ovat juuri älykkäiden aikaansaannosta...ei kemiallisia aseita tai atomipommia kukaan tampio kehitellyt.
Se on kyllä totta, että ei ihmiset olisi yhtään vähemmän ahneita tai vallanhimoisia ilman uskontoja. En usko, että kaikki pahuus katoaisi uskontojen mukana, mutta uskonnoissa on usein mukana se sokea usko ilman mitään kriittistä ajattelua, joka oikeuttaa kamaliin tekoihin.

Eicin juttu on jommassa kummassa täällä aiemmin linkitetyssä yle.areenan linkissä, taisi olla siinä jossa puhutaan "onko meillä kuudes aisti" Mulla pätki ne ohjelmat koko ajan, jouduin siis aina odottamaan että jatkuu. Eli katsomiseen meni aika kauan:|
Siis oliko se sitä samaa Mielen salattu voima -sarjaa? Onko se sama jakso, missä se nainen ennusti sen auto-onnettomuuden?

Keittiönoita
Se on kyllä totta, että ei ihmiset olisi yhtään vähemmän ahneita tai vallanhimoisia ilman uskontoja. En usko, että kaikki pahuus katoaisi uskontojen mukana, mutta uskonnoissa on usein mukana se sokea usko ilman mitään kriittistä ajattelua, joka oikeuttaa kamaliin tekoihin.
Karismaattiset ihmiset kykenevät manipuloimaan toisia ihmisiä ilman uskontoakin. Mikä tahansa aate tai ideologia yhdistettynä karismaattiseen johtajaan riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25401909:
Karismaattiset ihmiset kykenevät manipuloimaan toisia ihmisiä ilman uskontoakin. Mikä tahansa aate tai ideologia yhdistettynä karismaattiseen johtajaan riittää.
Totta. Mutta uskonnossa se korkeampi voima tekee siitä vielä pahempaa. Kun kyllähän sitä nyt on pakko tehdä, mitä jumala käskee.

Keittiönoita
Totta. Mutta uskonnossa se korkeampi voima tekee siitä vielä pahempaa. Kun kyllähän sitä nyt on pakko tehdä, mitä jumala käskee.
Mä olen eri mieltä. Esim Stalin ja Hitler kehittivät kyllä ihan riittävän kamalia juttuja ihan ilman minkään jumalan käskyä. Ja ihmiset, jotka tottelevat johtajiaan, tottelevat niitä ihan riippumatta siitä, onko johtajan tekosyy hirvityksille jumalissa vai jossain muussa. Ateistina sä taidat katsoa asiassa nyt vain pieniä uskonnollisia fundamentalistiryhmittymiä ja unohdat kokonaan sen, että valtaosa minkään uskontokunnan edustajista ei koe jumaltensa käskevän tehdä pahaa, päinvastoin.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25401994:
Mä olen eri mieltä. Esim Stalin ja Hitler kehittivät kyllä ihan riittävän kamalia juttuja ihan ilman minkään jumalan käskyä. Ja ihmiset, jotka tottelevat johtajiaan, tottelevat niitä ihan riippumatta siitä, onko johtajan tekosyy hirvityksille jumalissa vai jossain muussa. Ateistina sä taidat katsoa asiassa nyt vain pieniä uskonnollisia fundamentalistiryhmittymiä ja unohdat kokonaan sen, että valtaosa minkään uskontokunnan edustajista ei koe jumaltensa käskevän tehdä pahaa, päinvastoin.
Mä näen sen kuitenkin niin, että uskonnon takia tosi monet ihan tavisuskovaisetkin tuomitsevat muita. Vaikka ne nyt ei olis räjäyttelemässä pommeja jumalansa nimeen niin sitten ollaan kieltämässä homojen avioliittoa, abortteja, alkoholia, naisten oikeuksia yms. koska uskonto kieltää ne.

"vieras"
Mä näen sen kuitenkin niin, että uskonnon takia tosi monet ihan tavisuskovaisetkin tuomitsevat muita. Vaikka ne nyt ei olis räjäyttelemässä pommeja jumalansa nimeen niin sitten ollaan kieltämässä homojen avioliittoa, abortteja, alkoholia, naisten oikeuksia yms. koska uskonto kieltää ne.
Eiköhän nyt pysytä aiheessa. Tää menee ihan ohi aiheen. Ihan tosiuskovaisethan eivät usko, että sielu voisi tulla maan päälle kuoltuaan. Joten jätetään tosiuskovaiset tästä pois, tää on kokonaan eri aihe, jota voisi puida maailman tappiin. Tämä ei liity millään tavalla ihmisiin, jotka näkevät henkimaailman ja kykenevät kommunikoimaan edesmenneiden kanssa

[QUOTE="VIERAS";25402048]Mä ymmärrän tän pointin, mutta tämä sinänsä menee ihan ohi aiheen mun mielestä.[/QUOTE]

Siis sehän menee aivan täysin ohi aiheen :D Keskustelupalstoilla - niinkuin myös oikeassa elämässä - yks keskustelu vain johtaa helposti toiseen ja kohta puhutaankin jo ihan eri asiasta.

• Tykkää
"vieras"
itse näen ja tiedän juttuja etukäteen näen yleensä unia ns.enneunia. isopappani oli selvännäkijä niin myös sitten on nähnytjuttuja mummoni, tätini , äitini , siskoni,serkkuni perheineen ja minä.

olen nähnyt kuolleen sukulaiseni jota en tiennyt että hän oli kuollut kaupungilla, kun kerroin kotona asiasta kuulin että juuri samaan aikoihin oli tullut puhelu että sukulainen oli juuriaiemmin kuollut. myöskin äitini näki kuolleita; he ikäänkuin tulivat hyvästelemään hänet.

itse olen elämässäni kokenut paljon yliluonnollisia pelottaviakin juttuja, mutta olen aina muistanut äitini sanat että kuolleita ei tarvitse pelätä jos itse on hyvä ihminen, paha sen sijaan varokoon.

itselläni on pienenä ollut hyvin minulle elävät kolme leikkikaveria lapsia siis olivat joita muut eivät nähneet. minulle he olivat totista totta ja pienenä en osannut ymmärtää miksi muut eivät nähneet heitä. jälkeenpäin olen miettinyt oliko mielikuvituksen kepposia vai kuolleita en tiedä.

omaan myös kyvyn tietää asioita ihmisistä vaikkeivat he kerro mitään; ne saattavat tulla väl'yksinä tai sit vain tiedän. olen hämmästyttänyt ihmisiä monesti kertomalla niistä mielikuvista kun ne ovat pitäneet paikkaansa. nyt vanhempana on ollut aikoja jolloin ei juuri ole yliluonollisia juttuja tullut ; uskon etä ihminen voi itse valita haluaako nähdä niitä vai ei.

minulla on neljä lasta ja kaksi lapsista ni ovat "näkijöitä". tytöt kertovat tietävänsä juttuja varsinkin teiniikäiseni ja uskoo tuntevansa mummonsa läsnäolon välillä.

kun äitini kuoli tämä nuorempi tyttö hän oli silloin kaksi näki monesti mummon. yksikin tilanne oli sellainen että olimme syömässä kun tyttö yhtäkkiä rupesi hymyilemään ilahtui ja juoksi kädet ojossa eteiseen sanoen mummo tuli. hän jutteli jollekin hetken ja sitten tunsimme hajuveden tuoksun jota äitini käytti. muutenkin ekan puolen vuotta kuolemasta tuntui että äitini oli läsnä, hajuvesi tuoksui ja hänet tunsi. joulun jälkeen olotila hälveni joten ajattelin että hän pääsi lepoon. edelleen vuosien jälkeen välillä tunnen hänet ja vanhin tyttäreni tuntee myös.

nuorempi tyttö sanoo että näkee tytön jonka kanssa leikkii, tämä kaveri siis on ns. mielikuvituskaveri kai. kolmaskin tyttäreni on nyt neljän ikäisenä jutelllut että hänellä on leikkikaveri pieni tyttö joka on samanikäinen ja nukkuu monesti hänen sängyssään. en tiedä sitten ovatko kuolleita vai mielikuvituskavereita , mutta eipä tuola väliä uskokoon kuka uskoo mitäkin:)

tytöilleni olen opettanut sitä että vaistoa kannattaa kuunnella ja niihin juttuihin uskoa mitä aistii koska yleensä ne ovat oikeita ja voivat varoittaa vaarasta, kuten minulle on käynyt monta kertaa.

serkkuni perheessä kanssa nähdään ja koetaan koko ajan sekä äiti että lapset, joten tuntuvat menevän suvussa sukupolvia välistä hyppäämättä.

itse olen sitä mieltä että tämä on vaan rikkaus ja voimavara; joskin tilanteet voivat olla pelottaviakin.uskon että tämän avulla olen auttanut monia ihmisiä tietämiselläni koska joskus asiat ovat olleet niin pelottavia kertoa että ihmiset ovat helpottuneita kun tiedän jo niistä. mielenkiintoisia juttuja; tapauksi aolisi vaikka millä mitalla; yritin vain typistää osan kokemuksistani tähän.

miehenikin oli kyynikko kunnesniin monesti olen tiennyt asioista että hänkin on jo ruvennut uskomaan. uskon että joakinen voisi kokea ja nähdä jos vain olisi "kanavat" avoinna moni on vaan sulkenut tai kadottanut herkkyyden näihin asioihin mikä taas lapsilla luontaisesti on tallella. nykypäivänä ihmisten kannattaisi kuunnella enemmän aistejan/vaistojaan!

• Tykkää
Keittiönoita
Monet ihmiset tuomitsevat muita ja suhtautuvat suvaitsemattomasti muihin ihmisiin ilman uskontoakin. Aina löytyy joku syy..ihan voi vastustaa homoja vaikka perustaen sen evoluutioteoriaan.

• Tykkää

Yhteistyössä