[QUOTE="Uskis";25392449]Miten musta tuntuu että uskovana kun sekaantuu tämäntyylisiin keskusteluihin niin on varsinainen ilonpilaaja.
Tämä lähinnä Kastanjalle, kommentoin jo sun aloittamaan ketjuun, mutta jäin miettimään vielä asioita. Siis ei lapsetkaan valitettavasti ole suojattuja sielunvihollisen henkivaltojen ilmestymisiltä. Onhan monta tarinaa, jossa lapset ovat nähneet kummituksen, paholaisen tai tumman hahmon, jota ovat säikähtäneet toden teolla, eli ne olentojen tapaamiset eivät ole aina mitään herttaisia edesmenneen ukin tai mummin näkemisiä. Mistä ne ikävämmät olennot tulevat--->onko olemassa pahoja henkiolentoja?
En ole jokaista tapausta kahlannut läpi, mutta usein nämä hypnoosi-ja astraalijutut kertovat joko edellisestä elämästä tai jostain lempeästä astraalimaailmasta. Miksei myös kerrota myös niistä ikävämmistä hahmoista joita lapset ja aikuiset näkee?
Ja sitten: jos kristinuskoa ja sen piirissä kerrottuja asioita epäillään, niin voidaan kysyä myös, että mitä todistetta kellään on aikaisemmasta elämästä, eli inkarnoitumisesta? Hypnoosissa nyt voi nähdä vaikka lehmän lentävän.
Jotenkin ajattelisin että ne jotka näkevät yliluonnollisia lapsuudestaan asti, ovat jotenkin semmoisille luonnostaan herkkiä, en tiedä että johtuuko se sitten aivoista joissa joku rööri on enemmän auki tuommoisille, kun suurimmalla osalla ihmisistä se väylä on enemmän kiinni. Usein sitten kun tällainen näkijä/new age-ihminen tulee uskoon niin se näkyherkkyys säilyy, mutta ne astraalinäyt loppuvat ja tilalle tulevat hyvin raamatulliset näyt. Mistä herää kysymys, että eikö Jumala hyväksykään astraali-ja new age -näkyjä?
Se että joku meedio osaa vaikka oikeasti luetella kaikki asiat pikkutarkasti, johtuu siitä, että sielunvihollinen tietää meistä (Jumalan ohella) erittäin paljon asioita ja on viisaampi kuin me. Ja tietää aika paljon tulevaisuuttakin, tosin ei kaikkea; Jumala tietää kaiken.
Onpas "leppoisa" aihe, varsinkin tähän aikaan yöstä.
[/QUOTE]
Kiitos vastauksesta! Mulla ei ole röörit auki minkään sortin näkemiselle ikinä ollut. Mutta Pyhän Hengen läsnäolon voin tuntea, samoin joidenkin ihmisten energian. En tiedä mikä tarkoitus sillä on ja se hämmentää mua sillä tuollaisessa tilanteessa juuri haluaisin nähdä tai saada selvyyden tuon energialähteen alkuperästä. Että en joutuisi olemaan hämmennyksissä onko se lähtöisin hyvästä vai pahasta, olen nimittäin joutunut eksytetyksi erään miehen taholta tuollaisen voimakkaan positiivisen energian kautta. Tunsin sen jo kaukaa, ja se "huumasi" mut täysin ja uskoin kaiken mitä mies puhui ja lupaili
Kaikki olikin valhetta ja huijausta, tarkoitus vain yrittää päästä suomeen naimisiin yms. mikä ei nyt kuulu tähän ketjuun.
Toisaalta kyllä ihmettelen miksi sielunvihollinen haluaisi käyttää niin paljon aikaa ja vaivaa meidän ihmisten eksyttämiseen, että jo lapsiakin kohtaan hyökkäilisi näkyjen muodossa. Mutta niin, ei mulla muuta.