Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Oikeasti??? Inhoan itse silittämistä, joten vaikuttaa aivan järjettömältä tuollainen ajankäyttö moiseen puuhaan...
Ihan oikeasti.
Aikoinaan kun talossa oli paljon pikkulapsia (parhaimmillaan 8 alle kouluiän) se oli keino pysyä selvillä kunkin vaatetilanteesta + saada ne pyykit viikattua ja kaappeihin.
Nykyään se enemmän ihan vain meditaatiota omaksi iloksi.

Ennen vanhaan silitysaikaan tekivät koululaiset läksyjä eli olin läsnä ja apuna heille kuitenkaan itse pitkästymättä. Nykyään useimmiten katson samalla telkkua tms.

:)
 
Viimeksi muokattu:
"aarre05"
Mies töissä, eskarilaisen kanssa vietetään "kotipäivää". Iltapäivällä olis viimeinen neuvolakäynti pojalla ja rokotus...itkua ja huutoa, pelkää tosi paljon neuloja. Ei viitsinyt kouluun laittaa, kun kesken olis pitäny pois hakee. Nyt meni sitten naapurin pihalle leikkimään lasten kans. Itse tässä surffailen ja harkitsen ruokailua...
 
"vierailija"
Lähden kohta kaupoilla ostamaan jotain hyvää syötävää ja juotavaa, kun tänään on syntymäpäiväni. Tällä hetkellä täällä kotona on aika hiljaista, joten olen pyörinyt netissä tässä vähän aikaa.
 
[QUOTE="vierailija";25400567]Lähden kohta kaupoilla ostamaan jotain hyvää syötävää ja juotavaa, kun tänään on syntymäpäiväni. Tällä hetkellä täällä kotona on aika hiljaista, joten olen pyörinyt netissä tässä vähän aikaa.[/QUOTE]

Paljon onnea syntymäpäivän johdosta.
:)
 
"vieras"
en mitään katson kelloa että hakea kohta nuorin hoidosta ja isommat on koulussa.

ETTÄ MÄ VIHAAN TÄTÄ TYÖTTÖMYYTTÄ!!! Enkä tajua miten tälläisestä kukaan pystyy edes nauttii.
 
=)
Hiljaista on... pitkän joululoman jälkeen mies lähti töihin ja koululaiset kouluun. Minä jäin pitämään saikkupäivää kun pienin on kuumeessa. Jotenkin vähän orpo-olo :D Kain melskeen ja lomailun jälkeen. =) Potilas on "lääkkeen vaikutuksen alaisena" ;) joten leikkii tuossa vieressä pikkuautoilla ihan rauhassa =)
 
--
[QUOTE="vieras";25400607]en mitään katson kelloa että hakea kohta nuorin hoidosta ja isommat on koulussa.

ETTÄ MÄ VIHAAN TÄTÄ TYÖTTÖMYYTTÄ!!! Enkä tajua miten tälläisestä kukaan pystyy edes nauttii.[/QUOTE]

Etkö pääsis jonnekin koulutukseen?
toivottavasti saat pian töitä d =) b
 
mie pyörin puolialasti juustosarvi kädessä, kohta pitäisi lähteä rutiiniverikokeisiin.
tyttö pitää teekutsuja tuossa selän takana, mies röhnöttää sohvalla. pyykkikone & tiskikone puhkuvat kilpaa, imuroidakin pitäisi
 
"vieras"
4v syö keittiössä viiliä. Ite istun tässä koneella. 5 on koulussa ja mies töissä.
Tunnin päästä alkaakin sit hulina kun osa koululaisista tulee. Ajattelin välipalaksi kokeilla amerikkalaisia pannukakkuja eli pitäs tästä kohta nousta niitä väsäämään.
 
avaanko sateenvarjon..
mies nukkuu kun oli yön töissä, 4v tarhassa ja minä kipeenä kotona. saanko synninpäästön? ollut vajaa 40c kuumetta ja tänään lääkäriin, lapsi on hyppinyt seinille koko viikonlopun kun on ollut tylsää.

nyt tuntuu ihan juhlalta kun vedin pari buranaa ja kuumetta vaan 38c!
 
edellinen.
[QUOTE="hmm";25400843]Nyt en ymmärtänyt, minkä synninpäästön?[/QUOTE]

hups, sekavaa :D epäilen vahvasti että tää kuume on käräyttänyt mun aivoista jotkut valkuaisaineet ja olen jälleen kerran astetta tyhmempi.

siis synninpäästön siihen että vein lapsen tarhaan, vaikka itse en mennyt töihin vaan sairastan kotona...

omantunnontuskia!
 
Rähinä-Reetta
Ensimmäinen arkipäivä loman jälkeen. Lapsi koulussa. Mies sai äsken tiedon, että ensviikolla pääsee kenties leikkaukseen ja soittelee lisätietoja. Semmoisia.
 
"Muurarin Vaimo"
Pienin leikkii lastenhuoneessa, kiivaat keskustelut barbeilla.. :) Eskarilainen nukkuu sohvalla pois kuumettaan ja toipuu mahataudista (toivottavasti). Kaks koululaista lähti jo aamulla, kuin myös mies töihin. Itse koetan tehdä rästiin jääneitä kotihommia 6 työpäivän jälkeen.
 
Anoppi, appi ja kaksi vanhemmista lapsista , vävy ja kaksi lapsenlapsista lähteneet koteihinsa.
Poika ja miniäkokelas menivät suihkuun.
Teinineiti makoilee yläkerrassa huoneessaan ja lukee.
Mies , kaksi nuorinta lapsista ja kaksi lapsenlapsista kokoaa olkkarin lattialla pojan eilen lahjaksi saamia leggo-poliisiasemaa.

Minä olen kirjoitellut työjuttua sohvannurkassa läppärillä ja nyt vain istun ja surffailen. :)
 

Yhteistyössä