terve vain!
Tänään kävin verikokeissa, joista ilmeisesti katotaan se seulajuttukin.. Ja pissanäyte meni kans. Nyt vain pitäs saaha seuraava neuvola varattua, kun ei olekaan kuulunut soittoa kätilöltä. Se terkkasijainen ainakin sanoi, että laittaa soittopyynnöön viime viikolle, eipä oo kuulunu. Ja nyt sitten unohin 8-9 aikaan soittaa, menin kyllä 8:40 labraan, että just olisin ehkä ehtiny soittaa.. Huomenna taas töihin ni ei sitten taas kerkeä soittaa!
Joo ei siitä sitten enempää...
Iästä sanoisin omastapuolestani, että olen jo aikaisemmin tuossa parinkympin tienoilla, kun nykyisen ukkoni kanssa alettiin seurusteleen, päättänyt että 25 on hyvä aika alottaa perheen perustaminen. No ite siis täytän just ennen laskettua aikaa tai sitten vauva voi syntyä juuri ennen tai vaikka saman päivänä! Se jää nähtäväksi
Eli siis mulle on ekana olly tärkeintä tuo ikä, että jaksaa lasten kanssa eikä olis niin vanha kun sitten joskus saa mahollisesti niitä lapsenlapsiakin. Olla siis nuorekas mummu lastenlapsille
Omat isovanhemmat kun on jo kuolleet, kun olin varhaisteini, enkä oikein heistä paljoa muista.. Ja nyt nämä tulevatkin isovanhemmat on jo aika iäkkäitä, ni yritetään sitten miehen kanssa vähän rikkoa kaavaa. Anoppi jo 7-kymmenissä menossa ja aika huonokuntoinen... Oma äiti pian 60.
Toiseksi sitten tämä elämäntilanne, joka on juuri ihanteellinen. Isäntä on yrittäjä ja saa siis ihan säännöllistä tuloa, itse olen palkkahommissa määräaikaisissa hommissa, mutta vapaapäiviä viikossa korkeintaa 2, joten nyt on ollut hyvä aika tienata säästöön tulevia lapsia varten. Aikomuksenani siis olla kotona lasten kanssa mahd pitkään, kunnes siirryn myös miehen kanssa yrittäjäksi. Nyt siis hyvä väliaika ennen yrittäjyyttä.
Hankinnoista sen verran, mitkä oon aikasemminki jo sanonu, että siskolta ja kälyltä saahaan vaatteet, oli sitten tyttö tai poika. Vaunut sais siskolta, mutta kattoo nyt miten kätevät ne on autoon laittaa ja muutenkin se muunneltavuus, kun haluaisin heittoaisalla ja isot renkaat ym. Nuo ominaisuudet niissä pitäs ollakin, mutta en oo ihan varma kokoontaitettavuudesta... Ja kun olen niin persjalkainen, että miten ne nyt sitten mulle passaa, kun aisaa ei voi kääntää sopivaksi vaakasuunnssa.. Ylös ja alas vain. Matkarattaa saahaan myös. Turvakaukalo telakalla on myös saatavissa siskolta ja se menee ainakin vuojen jonka jälkeen saahaan luultavasti kälyltä 1+vuotiaan turvaistuin. Pinnasänky on anoppilasta haettavissa, siinä nukkuneet sekä tuleva isä että siskon tytöt.. syöttötuolia löytyy myös ainakin kahenlaista. Hoitopöydäksi keksin ottaa toisen tarpeettomaksi jääneen tietokone pöydän, jossa siis näppislauta on sitten apupöytänä kätevä! Sopivan pieni pöytä makkarin nurkkaan, siihen päälle vain se pehmustereunusjuttu.. Sitteriki löytyy luultavasti anoppilasta.
Sen sanon, että minä en aio ruveta kestojen kanssa säheltään, vaikka ihan ekologinen vaihtoehto oliskin. Jos niitä paskakankaita pesee pesukoneessa jatkuvasti, ni ei siinä samassa koneessa kyllä omia vaatteita enää pestä! Hyi!
Oletteko muut nähneet nyt viime aikoina unia raskauteen liittyen? Ite näen ihan joka yö/päivä ainakin jossakin vaiheessa jotain raskauteen liittyen. Aina siis olen ollut raskaana niin kuin nyt, eli vielä alkumetreillä. Mutta viime yönä näin unta, että pesin vauvani kakkapyllyä ja kuivailin sitä hoitopöydällä. Vauva oli poika
Kaikki unet on ollu ihan positiivisia ainakin tähän asti, eli ei mitään painajaisia. Voisin siis kuvitella, että vauvaasia pyörii mielessä jatkuvasti, mutta oma suhtautuminen alitajuisestikin on ihan hyvä ja positiivinen, vaikka välillä toki mietityttää, mihin tässä on ruvettu.
ON Jeps. Eli olin viime viikon to-su uudessa paikassa töissä, jossa lähinnä joutui tekemään fyysistä hommaa, eli talikonvarressa heilumista. No siinä sitten aina rehua nostaessa tuntu kipua vattassa ja varsinkin iltaisin nukkumaan mennessä tuntu kipua kyljellään maatessa : / No nyt ollut siis vapaa päivä, eikä enää minkäälaisia oloja vatsan seudulla, ei kipuja eikä painontunnettakaan. Etominenkin on loppunut ihan justiinsa! Nyt siis vähän alkanu mietityttään, mitähän sieltä massusta löytyy vajaan kahen viikon päästä, kun on nt-ultra. Rinnat on kyllä tosi arat, varsinkin iltaisin kun ottaa liivit pois ja nukkuessa on epämukavaa etsiä asentoa. no katsellaan!
Nt-ultra siis 21.1.
-pansku- ja bubu
10+0 poks poks!