tosi tylsäää, saa kysyä mitä vaan......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmmmm";25392536]Onko sulla sisaruksia? Entä ystäviä? Oletko ikinä yksinäinen?[/QUOTE]

on yks sisko ja monta tuttavia, vain 2 hyvää ystävä, en ole yksinäinen oikeastaan, jos seuran haluan se löytyy noeasti

Minulle jäi hampaankoloon sellainen juttu, että sanoit, että hommia pitää tehdä laillisesti, tai ainakin melkein. Onko sinun sisääsi rakennettu epärehellisyys ? Kysyin aiemmin, mitä pidät Sofi Oksasen Puhdistuksesta ?

[QUOTE="Mummeli";25392560]Minulle jäi hampaankoloon sellainen juttu, että sanoit, että hommia pitää tehdä laillisesti, tai ainakin melkein. Onko sinun sisääsi rakennettu epärehellisyys ? Kysyin aiemmin, mitä pidät Sofi Oksasen Puhdistuksesta ?[/QUOTE]

minkälaisia hommia....

en mä pidä mistä sellaisista kirjoista

Uskotko Jumalaan? Oletko koskaan runkannut porkkanalla? Tykkäätkö maksalaatikosta? Mikä on sun lempiväri? Kuinka kauan sulla kestää kun käyt paskalla? Mikä on noloin juttu mikä sulle on tapahtunut? Tykkäätkö kynttilöistä? Mikä on sun mielestä TOOOOOSI romanttista? Kuka on hotein jääkiekkoilija? Kiitos jo etukäteen! :)

[QUOTE="Mummeli";25392560]Minulle jäi hampaankoloon sellainen juttu, että sanoit, että hommia pitää tehdä laillisesti, tai ainakin melkein. Onko sinun sisääsi rakennettu epärehellisyys ? Kysyin aiemmin, mitä pidät Sofi Oksasen Puhdistuksesta ?[/QUOTE]

Luulenpa, ettei lue kirjoja. Kertonut ainakin, ettei koskaan lue lapsilleen, vaan laittaa dvd:n päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja erittäin utelias :);25392567:
Uskotko Jumalaan? Oletko koskaan runkannut porkkanalla? Tykkäätkö maksalaatikosta? Mikä on sun lempiväri? Kuinka kauan sulla kestää kun käyt paskalla? Mikä on noloin juttu mikä sulle on tapahtunut? Tykkäätkö kynttilöistä? Mikä on sun mielestä TOOOOOSI romanttista? Kuka on hotein jääkiekkoilija? Kiitos jo etukäteen! :)

1. uskon että on jotain

2. no en porkanalla, en edes dildolla, vaikka tein show dildon kans keikoilla

3. en tykkää

4. oikeasti kaikki värit ovat kivoja, mutta jos vaateet pitää valitsea niin sitten, musta, valkoinen, pinkki, kulta ja hopea, harmaa mitä käytän, ei muuta

5. se riipu tilannesta

6. mulle sellaista tapahtunut niin monta kerta että voi voi, no viimeinen juttu, ainakin oli aika nolo, kun miehen kanssa lomalla mä menin lavalle tanssimaan jonkun rokkarilaulajan kanssa, kun sillä oli taukko, kävimme tupakalla, koko baarikin oli mun perässä huoh, eli miehet, mies tuli mustasukaiseks, kun en huomaa siitä, tuli riita hotelissa, mä heitin sormuksen ikkunasta... toisena päivänä oli nolo, mutta olin silti vihainen ja join shampanja, mies sanoi ettei päästä mua mihinkään, kun mä uhkailin erolla....oli sitten loman jälkeen noloa

5. juu

6. kynttilät, punaviini, hyvää, ruokaa, takkaa ja mies hiero

7, en seura heitä

Yhteistyössä