Ö
öhöm...
Vieras
siis yhteinen sauna tässä kerrostalossa,niin naapurin rouva raahaa pikku nanaansa mukana saunassa:/ mua ei niinkään silleen haittaa mut mietin vaan että saako?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oho! Millaisesta koirasta oli kyse? Jostain "syli"rodusta ei haittaa ole, jos sitä kanniskellaan vaikka laukussa tms. Kun eihän Ikeassa myydä ruokia kuin niissä kahviloissa ja siinä aulan ravintolassa?!Aina sitä voi isännöitsijältä kysellä, allergikon kannalta ikävää. Itse tänään yllätyis, kun näin koiran ikeassa
Mä oon nähnyt Ikeassa villakoiran (ei ihan sellainen pienin) sellaisissa Iksun lastenrattaissa "kun tää meidän fifi aina haluaa joka paikkaan mukaan" :headwall:
Mä oon nähnyt Ikeassa villakoiran (ei ihan sellainen pienin) sellaisissa Iksun lastenrattaissa "kun tää meidän fifi aina haluaa joka paikkaan mukaan" :headwall:
Ai Ikea siis sallii? :x
Ei salli (samoissa tiloissa on elintarvikemyymälä ja ravintola mutta eipä siellä portsaria ovella ole niin aina välillä joku koissuli pääsee sisälle)
Oho! Millaisesta koirasta oli kyse? Jostain "syli"rodusta ei haittaa ole, jos sitä kanniskellaan vaikka laukussa tms. Kun eihän Ikeassa myydä ruokia kuin niissä kahviloissa ja siinä aulan ravintolassa?!
No hohhoijakkaa, ei se silti yhtään sallitummaksi sitä tee. En tiedä mikä on Ikean politiikka nyt tämän uuden lain myötä että saako koiran ottaa sisälle mutta ennen vuodenvaihdetta oli ihan laitonta (koska samoissa tiloissa on se ravintola ja myydään elintarvikkeita).
Menit varmaan Prismaan ja ravintolaan syömään samalla reissulla koiran kanssa
?