Uusia tuulia, ihanaa :)!

[QUOTE="vieras";25376223]Toivon semmosia tuulia, jotka puhaltais aapeen täältä ikuisiksi ajoiksi pois länkyttämästä milloin mitäkin.[/QUOTE]
Ja mun mielesta tallaiset lankytykset ovat juuri niita parhaita lankytyksia.

Palstailijat kertovat pienia asioita itsestaan, tyostaan , perheestaan ja elamastaan yleensa.

Keep on lankyttaminen, Riepu!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25376245:
Onnittelut. Minkäslaisella pestillä pääsit, kuinka pitkä jakso ja ottavatko sitten sinne töihin harjoittelun jälkeen?

Työkkärin kautta meen, ja maksimissaan 6 kk saa olla harjoittelussa samassa paikassa. Tietenkään eivät vielä luvanneet työpaikkaa, mutta mä menen sellaiseen alkavaan projektiin, että voisin kuvitella töitä olevan mahdollisesti jatkossakin. Mutta katsotaan nyt. Ala on mulle suhteellisen tuntematon, joten en ajattele tulevaa tässä vaiheessa sen enempää.

Työkkärin kautta meen, ja maksimissaan 6 kk saa olla harjoittelussa samassa paikassa. Tietenkään eivät vielä luvanneet työpaikkaa, mutta mä menen sellaiseen alkavaan projektiin, että voisin kuvitella töitä olevan mahdollisesti jatkossakin. Mutta katsotaan nyt. Ala on mulle suhteellisen tuntematon, joten en ajattele tulevaa tässä vaiheessa sen enempää.

Onnea! Saat mukavasti jalan oven väliin uusiin kuvioihin :).

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="...";25376799]No tämä oli hyvä avaus.[/QUOTE]

Niin, positiivinen ja mielenkiintoinenkin :).

Mun mielestä on oikeasti tosi upeaa kun uskaltaa vaihtaa alaa, ja lähtee tekemään sitä mikä itseään eniten kiinnostaa. Silloin työ voi olla myös harrastus, mikä mun mielestä olisi ihanne, ja sellaisessa työssä yleensä onnistuukin parhaiten.

[QUOTE="eee";25376806]Onnea! Saako siitä palkkaa ja?

Mäkin sain juuri tällä viikolla unelmieni työpaikan, osa-aikaisen tosin vain, mutta silti. Ja viestinnän parissa sekin. :)[/QUOTE]

Harjoitteluaikana saan ansiosidonnaista + päivärahaa. Toivottavasti muuttuu kesään mennessä palkaksi :).

Onnea sinulle :)!

Yhteistyössä