[QUOTE="aloittaja";25346352]En katso mielipiteideni olevan totuus, mutta käytän paljon aikaa lukemiseen ja pohdintaan. Minulla on tietoa työni puolesta aika laajalti näistä asioista.
Olen saanut ajattelemisen aihetta ja hyviä neuvojakin. Mielestäni talletan myös kielteisen palautteen itsestäni ja pohdin sitä.
Treffini ovat kyllä edenneet pidemmälle, tosin netistä olen enimmät naiseni tavannut kun käyn viihteellä harvemmin eikä työ tai harrastukset ole tuoneet sellaista ihmistä. Varsinaiset suhteet ovat kariutuneet etäisyyteen, toiseen mieheen "kulissien takaa" ja mielenterveysongelmiin/liialliseen intohimoon

[/QUOTE]
On totta kai hyvä, että asioita pohtii syvemmin, mutta niiden ei pitäisi antaa kahlehtia itseä. Jotenkin tuntuu siltä, että olet näiden omien pohdintojesi vanki.
Hyvä on myös, jos olet saanut ajattelemisen aihetta.
Nettitreffeistä sen verran, että kumppanin löytäminen sitä kautta on aikamoista arpapeliä. Itse kokeilin sitä joskus vuosia sitten, kolmannen vai oliko neljännen treffauksen jälkeen luovutin. Mieheni tapasin myöhemmin sattuman kautta. Ystävälläni on myös erittäin huonoja kokemuksia nettitreffeistä, mutta kuten aikaisemmin kerroin, hänen tapansa edetä noudattaa tiettyä kaavaa ja mahdolliset potentiaaliset suhteet ovat kaatuneet. Aivan kuten Keittiönoitakin totesi omasta kokemuksestaan - liian lähelle ei pidä heti mennä, useimmiten toinen osapuoli ahdistuu siitä.