Naisen kauhunhetket salilla: Mies ja nainen naisten saunassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies78"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies78"

Vieras
No onpa kamalaa! Jos olis miesten saunassa nainen ja mies, niin ei tuntuis missään, mutta nyt on ihan kauhunhetket kyseessä. Naurettavaa, että nykyajan naiset vaatii kyllä tasa-arvoa, mutta tämmösissä asioissa ollaan ihan poruilla.

Sama se on uimahallissa, että naissiivoojat saa siivoilla ihan rauhassa miesten puolella, mutta autappa armias kun miessiivoja menee naisten osastolle...

[QUOTE="Mies78";26265030]
Sama se on uimahallissa, että naissiivoojat saa siivoilla ihan rauhassa miesten puolella, mutta autappa armias kun miessiivoja menee naisten osastolle...[/QUOTE]

Heh niinpä. Mut se on kyl melko huvittavaa, kun tää tapahtuu, et vähänkää paremman näkönen naissiivooja tulee miesten puolelle, niin miehillä häviää estot ihan täysin. Porukka kävelee munat pystyssä aivan pokkana. Ei tietenkään mitään lähentelyjä, mut annetaan vaan nousta seisoo. Siivoojan ilmeet on joka kerta yhtä yllätyksellisiä, miten kukaki asiaan suhtautuu :D

Muistan ala-asteelta koulun uimatunnit, kun peiteltiin käsillä munia naissiivoojan lähestyessä. Siivooja vaan huus että ei hätää oon minä kyrpiä nähny ennenkin.

[QUOTE="mies";26265053]Heh niinpä. Mut se on kyl melko huvittavaa, kun tää tapahtuu, et vähänkää paremman näkönen naissiivooja tulee miesten puolelle, niin miehillä häviää estot ihan täysin. Porukka kävelee munat pystyssä aivan pokkana. Ei tietenkään mitään lähentelyjä, mut annetaan vaan nousta seisoo. Siivoojan ilmeet on joka kerta yhtä yllätyksellisiä, miten kukaki asiaan suhtautuu :D[/QUOTE]

Oot kyllä erikoisissa paikoissa käynyt. Minä en ole koskaan nähnyt miehen erektiota missään saunatiloissa tai uimahalleilla. Hyvännäkösen siivoojan olen kyllä nähnyt. Ilmeisesti olet ollut Eerikinkadun uimahallissa vuorolla. Siellä ne miesten munat saattavat olla pystyssä, mutta ei se johdu naissiivoojista

Yhteistyössä