Mikä ero on miehen ja naisen PIERULLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mies saa meillä pierrä missä ja milloin vaan omasta mielestään: sohvalla, sängyssä, ruokapöydässä. Mutta auta armias jos multa pääsee sohvalla rupsu tai nukkuessa pieren. Saan kyllä kuulla miten kuvottava olen.

Missä on tasa-arvo tämän asian suhteen? Onko miesten piereskely todella muka jollain lailla hyväksytympää kuin naisten?

Alkuperäinen kirjoittaja ero:
Ero on siinä, että naisten pierut haisee aivan TÖRKEÄN pahalle, miesten ei.

Jaa.. no sit mä tunnen useammankin naismiehen. Yök että osaakin haista noi miehet ja tosiaan ilman mitään köytöstapoja, missä ja milloin tahansa pöräyttelevät.

Kyllä meillä pieretään ihan kumpikin.
Se ero on, että mies päästää äänettömiä ja haisee aivan kuvottavalle, multa taas pääsee kauheita mutta hajuttomia pöräyksiä :)

Mä luin joskus muistaakseni Tieteen kuvalehdestä tmv, että asiaa oli tutkittu ja tultu siihen tulokseen, että miehet piereskelee enämmän, mutta naisten pierut haisee pahemmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä luin joskus muistaakseni Tieteen kuvalehdestä tmv, että asiaa oli tutkittu ja tultu siihen tulokseen, että miehet piereskelee enämmän, mutta naisten pierut haisee pahemmalta.

Kai nyt, jos kerran pitää niitä pihtailla. :/

suhde on edennyt pitkälle kun molemmat osapuolet piereskelevät avoimesti ja nolostumatta :D Mutta meillä ei oikeastaan mitään eroa ole, itse en ehkä kyllä ruokapöydässä, mutta mies on kyllä sitäkin tehnyt... Kyllä on outo mies jos itse piereskelee ja pitää naisen pieruja yököttävältä!

joo, kyl mulla haisee enemmän kun miehellä ja miehellä on sitten pajon äänekkäämpiä :D Eli meiän tapaukses kyl toi väittämä pitää paikkansa, ja tunnen monta muutakin!

Yhteistyössä