A
"aloittaja"
Vieras
Mä en ymmärrä tota sun näkemystä et naisen mahdollisuudet kääntyvät miehisyyteen.. Mihin sitten?
Nainen voisi vapaana olentona löytää itsestään paljon muutakin potentiaalia kuin miehisyyden. Ongelma on se, että mittari, jolla vapautta mitataan, on miesten määrittämä.
Niinhän se menee et kun ollaan tasa-arvoisia niin sitten voidaan olla sekä miehisiä et naisellisia kun täällä on vaan miehiä ja naisia ja jos ei voi käyttäytyä kuten toinen sukupuoli niin sit olaan vain mies tai nainen vanhassa muotissa.
Ongelma on, että "vanha muotti" on huono vaihtoehto lähes kaikille naisille. Eli turhan monelle asetelma on, että joko miehisyys tai tätä huonommaksi arvotettu vanhanaikaisuus. Eletään tällaisessa fiktiossa. Kaikkihan me tosin elämme fiktiossa, mutta fiktioiden eroista voidaan keskustella.
Unohdat myös sen et miehet ovat alkaneet käyttäytyä enemmän tunteellisesti ja naismaisesti mikä on mielestäni loistavaa et mies saa näyttää tunteensa ja olla enemmän naisellinen. Itse koen asian niin et viimeinkin yksilöt täällä saavat olla mitä haluavat ja käyttäytyä kuten haluavat. Miehet saavat haaveilla myös ja näyttää miltä tuntuu ja toiset kokevat sen hienona et nainen on voimakkaampi osapuoli asioissa ja näitä löytyy monista ystäväpariskunnistakin. Itse en koe ajatelmiasia mitenkään ongelmana vaan lähinnä tilaisuutena olla sitä mitä todella on. Eli kyllä miehetkin muuttuu siinä missä naisetkin, mut miehenä et ehkä huomaa sitä. Onneksi sinun ajatusmaailmasi ei ole oikea ja vallitseva koska en koe et meidän yhteiskunnassa täällä olisi mitään vikaa![]()
Minusta tilanne ei ole noin onnellinen naisten osalta. Miehet saavat kyllä tunteilla enemmän ja se onkin hyvä. Ongelma on siinä, että iso joukko naisia yrittää vähentää tunteiluaan yrittäessään päästä ei-tunteilevien miesten ja miesten asioiden hoitamisen rinnalle tai jopa hylkää sellaisen maailman.