Heippa hei.
Uusi Kaksplussan käyttäjä ja elokuun odottaja ilmoittautuu
Mistäköhän kaikesta olette jo haastaneet...
Sain itse plussan Itsenäisyyspäivänä ja viime viikolla kävin ar-ultrassa ekan kerran. Siellä näkyi pieni oikeassa paikassa, mutta sydämen sykettä ei saatu kunnolla näkyviin. Tänään kävin sitten uudestaan ja :heart: siellä takoi ihan julmetusti.
Kävin ultrassa varmistamassa raskauden, kun alkuvuodesta kohdallemme osui tuulimuna.
Oireista: Eipä täällä juurikaan oireista kärsitä. Ainut on tissien kasvu, nännien arkuus, palelu, hiusten rasvoittuminen ja iltaturvotus. Aikasemmin on ollut sellaista pientä kuvotusta, mutta tällä viikolla ei sitäkään.
Kerrottu ei olla kenellekkään, mutta töissä itse joudun kertomaan ihan tässä heti kohta kun on pieniä riskejä raskaudelle olemassa. Mutta onneks niitä voi välttää työmaalla. En oikeestaan tiedä millon molempien vanhemmille meinataan kertoa, jotenkin ei vielä "uskalla".
Neuvolaan meinasin soitella huomenna tai ylihuomenna viimeistään.
On tää vaa niin uskomatonta !! :heart:
Menkoista laskettuna menossa olisi 7+5, mutta tänään huomattiin että saattaa heittää melkein viikolla. Menkat onkin ollut epäsäännölliset keväisen tuulimunan + kaavinnan takia... La ajalle menis 10.-17.8 mut pidetään se 10. päivä, kyllähän se sitten np-ultrassa varmistuu.
Niin ja ensimmäistä odotellaan.
Mun rivi:
Ninzi ~ 26v ~ KOKS ~ ensimmäinen ja
LA 10.8.
Ninzi & Nuppu 7+5